Niet mee eens. Vind natuurlijke onbewerkte schoonheid mooier da schoonheid waar 1,5 uur voor nodig is geweest.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:30 schreef Zakje het volgende:
het is een feit dat schoonheid tijd kost
Ik zag ooit op zo'n docu van fashion tv dat topmodellen echt heel veel tijd nodig hebben om klaar te zijn voor een shoot, daar gaan uuuuren aan voorafquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vind natuurlijke onbewerkte schoonheid mooier da schoonheid waar 1,5 uur voor nodig is geweest.
Dit is te ergquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik poets 's ochtends mijn tanden, flossen, stap onder de douche en verwijder daar de nieuwe kleine haartjes op mijn lichaam, dan een scrub, haren wassen, conditioner en als laatste alles inzepen en afspoelen. Uit de douche ga ik aan mijn gezicht beginnen. Lenzen in, scheren, checken of mijn wenkbrauwen bijgewerkt moeten worden, crème op gezicht , vaseline op de lippen, aankleden, haar doen. Ik ben ongeveer anderhalf uur bezig.
truequote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vind natuurlijke onbewerkte schoonheid mooier da schoonheid waar 1,5 uur voor nodig is geweest.
neuh, met van die scrubgel over mijn gezicht gaan. k heb soms last van droge huid of ingegroeide baardhaartjes en met scrubben gaan droge huidschilfertjes weg en wordt je huid wat minder vet en groeien die haartjes wat minder snel in. tis geen dagelijkse bezigheid ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
Scrubben.
Is dat gewoon met een badborstel over je rug raggen?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
k ben 's ochtends vooral tijd kwijt om mijn innerlijike schoonheid met veel dubbele espresso's tot leven te roepen..
De vraag is dan of ze mooi ZIJN of mooi gemaakt worden. Naomi Campbell is een lelijke trol zonder make-up. Met make-up is z eineens supermodel. Maar is zij dan mooi?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zag ooit op zo'n docu van fashion tv dat topmodellen echt heel veel tijd nodig hebben om klaar te zijn voor een shoot, daar gaan uuuuren aan vooraf, en dan tellen ze nog nieteens de tijd mee die ze doorbrengen om hun slanke lijn te krijgen/te behouden.
doe ik de avond ervoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn jullie 's ochtends geen tijd kwijt met 't strijken van overhemden ofzo?
Mijn Grote Liefde zegt na een blik op je fotoboek "Misschien moet-ie het eens met tweeënhalf uur proberen."quote:
Het maakt toch niet uit of het natuurlijke schoonheid is of niet, het gaat erom hoe het eruit ziet, en als ze er mooi uitziet met een hoop onnatuurlijke hulpmiddelen ziet ze er nog steeds mooi uit,dus is ze mooi dan jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is dan of ze mooi ZIJN of mooi gemaakt worden. Naomi Campbell is een lelijke trol zonder make-up. Met make-up is z eineens supermodel. Maar is zij dan mooi?
Maar die is vast bijna net zo oud als jij ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mijn Grote Liefde zegt na een blik op je fotoboek "Misschien moet-ie het eens met tweeënhalf uur proberen.".
Strijken?quote:
Wederom niet mee eens. Ik prefereer een knap iemand die 's ochtends ook nog knap is boven iemand die erg knap is maar waarvan je 's ochtends een hartaanval krijgt omdat alle make-up er dan af is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit of het natuurlijke schoonheid is of niet, het gaat erom hoe het eruit ziet, en als ze er mooi uitziet met een hoop onnatuurlijke hulpmiddelen ziet ze er nog steeds mooi uit,dus is ze mooi dan ja.
Euh... Nee. Die is bijna zes jaar jonger.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar die is vast bijna net zo oud als jij ?
42?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Euh... Nee. Die is bijna zes jaar jonger..
Och schoonheid is natuurlijk een subjectieve zaak, en hoezeer je ook je best doet, je kunt nooit bij iedereen in de smaak vallen. Ik weet alleen van mezelf dat ik mijn handjes mag dichtknijpenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Euh... Nee. Die is bijna zes jaar jonger..
Ik hou meer van iemand die echt is. En dat betekent niet dat er nergens aandacht aan besteed hoeft te worden, maar als iemand dwangmatig anderhalf uur per dag zichzelf mooi moet maken, dan spreekt mij dat eigenlijk niet meer zo heel erg aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit of het natuurlijke schoonheid is of niet, het gaat erom hoe het eruit ziet, en als ze er mooi uitziet met een hoop onnatuurlijke hulpmiddelen ziet ze er nog steeds mooi uit,dus is ze mooi dan ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |