quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet makkelijk om er altijd mooi uit te zien, daar gaan heel wat uurtjes aan op
En dan nòg lukt 't niet altijd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet makkelijk om er altijd mooi uit te zien, daar gaan heel wat uurtjes aan op
Bij mij persoonlijk is alcohol het grootste euvel, ik zie er vrij snel heel erg dronken uitquote:
Ik poets 's ochtends mijn tanden, flossen, stap onder de douche en verwijder daar de nieuwe kleine haartjes op mijn lichaam, dan een scrub, haren wassen, conditioner en als laatste alles inzepen en afspoelen. Uit de douche ga ik aan mijn gezicht beginnen. Lenzen in, scheren, checken of mijn wenkbrauwen bijgewerkt moeten worden, crème op gezicht , vaseline op de lippen, aankleden, haar doen. Ik ben ongeveer anderhalf uur bezigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:01 schreef hierissieweer het volgende:
ik stap sochtens onder de douche en poets mijn tanden, gooi wat wax door mijn haar, ik ben dan binnen een half uurtje klaar. Ben tegenwoordig niet ijdel meer...
James Duvalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:05 schreef Ang3l het volgende:
En heel veel cameo's.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik poets 's ochtends mijn tanden, flossen, stap onder de douche en verwijder daar de nieuwe kleine haartjes op mijn lichaam, dan een scrub, haren wassen, conditioner en als laatste alles inzepen en afspoelen. Uit de douche ga ik aan mijn gezicht beginnen. Lenzen in, scheren, checken of mijn wenkbrauwen bijgewerkt moeten worden, crème op gezicht , vaseline op de lippen, aankleden, haar doen. Ik ben ongeveer anderhalf uur bezig.
I know, het klinkt als een hoop gedoe, maar na een tijdje sluipt het automatisme erin, ik denk er zelfs al niet meer bij na wat ik doe, ik doe het gewoonquote:
je bent nog erger dan mijn fag-hag, kom je haar ophalen zodat ze niet hoeft te fietsen. Staat ze nog uitgebreid onder de douche enzo. En dan net doen alsof ik het leuk vind haar naakt te zien enzo :Squote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik poets 's ochtends mijn tanden, flossen, stap onder de douche en verwijder daar de nieuwe kleine haartjes op mijn lichaam, dan een scrub, haren wassen, conditioner en als laatste alles inzepen en afspoelen. Uit de douche ga ik aan mijn gezicht beginnen. Lenzen in, scheren, checken of mijn wenkbrauwen bijgewerkt moeten worden, crème op gezicht , vaseline op de lippen, aankleden, haar doen. Ik ben ongeveer anderhalf uur bezig.
Wakker worden, snooze 1, snooze 2, wassen, scheren, brood klaarmaken, mail/fok/gay.nl checken, aankleden, beslissen of het krul wordt of stijl en dat dan doen, tanden poetsen. Klaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
I know, het klinkt als een hoop gedoe, maar na een tijdje sluipt het automatisme erin, ik denk er zelfs al niet meer bij na wat ik doe, ik doe het gewoon.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft François nuMet van die kleurenrollen voor de achtergronden in rood, wit, zwart, blauw. En dan van die pluutjes en grote flitsers en zo
Whehequote:Ik heb hem je foto's laten zien die in je fotoboek staan trouwensHij vond ze geweldig!
![]()
Je vergeet de zalfjes, crèmetjes, vaselinetjes, smeerseltjes en poedertjes!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wakker worden, snooze 1, snooze 2, wassen, scheren, brood klaarmaken, mail/fok/gay.nl checken, aankleden, beslissen of het krul wordt of stijl en dat dan doen, tanden poetsen. Klaar.
7:30 gaat de wekker, 7:48 sta ik op, 8:30 vertrek ik.
Aaaah, maar ik win heel veel tijd door buiten de deur te ontbijten en koffie te drinken, dus in essentie doe ik er maar een half uur langer overquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wakker worden, snooze 1, snooze 2, wassen, scheren, brood klaarmaken, mail/fok/gay.nl checken, aankleden, beslissen of het krul wordt of stijl en dat dan doen, tanden poetsen. Klaar.
7:30 gaat de wekker, 7:48 sta ik op, 8:30 vertrek ik.
quote:
Ik ontbijt in de autoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Aaaah, maar ik win heel veel tijd door buiten de deur te ontbijten en koffie te drinken, dus in essentie doe ik er maar een half uur langer over.
Je versnoozed er ook 18quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ontbijt in de auto
En van 7:49 tot 8:30 is maar 41 minutenen geeeen anderhalf uur.
Maar wie is dan die jongen uit je fotoboek?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat wat jij quote hoeft niet op mij te slaan, het is een feit dat schoonheid tijd kostquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wie is dan die jongen uit je fotoboek?.
Before pictures?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wie is dan die jongen uit je fotoboek?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |