Kinderenquote:
Valet parking wel toegestaanquote:
af en toe eens wat teruglezen doet wonderenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
wie is cairon en wat is er mis met hem??
na aanleiding van een opmerking uit het vorige topic
gelukkig kan ik daar prima weerstand tegen biedenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ook al kan ik een verpletterende indruk maken
uhquote:Op maandag 14 januari 2008 00:28 schreef Zakje het volgende:
Wat goedkoop en laf om me zo'n PM te sturen, ik had je hoger ingeschat. Voor jouw informatie, op marktplaats staat alleen maar 2e hands rommel, en daar hoort dit snoetje dus niet thuis
.
Dit zat in mijn inbox van iemand uit het topic:quote:
quote:http://www.marktplaats.nl/
iets voor jou?
Triest!quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef Zakje het volgende:
Dit zat in mijn inbox van iemand uit het topic:
Alleen maar [homo] en idols. was daar mis mee?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
af en toe eens wat teruglezen doet wonderen
of je volgt zijn Myatt, al wordt dat officeel als cyber stalking gezien
Het gaat meer om de inhoud van z'n posts.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
Alleen maar [homo] en idols. was daar mis mee?
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
[..]
wat had jij hem ge pm'ed?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
[..]
Niets,kwam zomaar, maar ik kan me indenken dat de persoon die hem stuurde gewoon erg wrokkig is en zo eventjes stoom wilde afblazen, en nouja,..................... laat maar blazen danquote:
valt toch wel mee?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat meer om de inhoud van z'n posts.
maar je hebt wel een fijne tijd kunnen doorbrengen met R in Lisboa ?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
ik kan er nog niet aan wennen in GC maar goed, we zijn er weer.
En stroekie : Ik heb nog geen einddate, zie het deze week wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |