hij is thans ook net gerenoveerdquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben daar al tijden niet meer geweest hoor.
Best jammer ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is thans ook net gerenoveerd.
Hómó!quote:
Bier is lekker koud en fris en bitter, maar met name 's avonds of bij bepaald eten is het fijner om voor een 'ronde, volle, kruidige, warme' smaak te gaan, en dan is een rooie wijn lekkerderquote:Naja, als ik 60 ben en gay.nl profielen van 16 jarigen bezoek zal ik wel aan de wijn zitten
Welkequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:10 schreef Tomasso het volgende:
Verder weten jullie m'n mening wel. Gevolg was dat ik in een overvolle bus zat, waarbij iemand het "lef" had hetzelfde geurtje op te doen als m'n vriendje
laat me raden; jean Paul gaultierquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:10 schreef Tomasso het volgende:
Oleeee, het is weer zelfmoord woensdag/woensdag gehaktdag, dus iemand had zich vanmorgen weer eens voor de trein gegooid.
Verder weten jullie m'n mening wel. Gevolg was dat ik in een overvolle bus zat, waarbij iemand het "lef" had hetzelfde geurtje op te doen als m'n vriendje
Ik zeg niets, want dan gaan jullie hem allemaal op doenquote:
Zi hier het bewijs dat ook in de H de smaken heel erg verschillen en dat we niet allemaal het zelfde zijn zoals de hetero's altijd denkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:23 schreef MisterO het volgende:
Ik vind bier en koffie indd heel vies![]()
![]()
Ik heb het wel geprobeerd! te vaak! En bier drink ik soms, maar het blijft vies....
Bierquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:23 schreef MisterO het volgende:
![]()
Ik heb het wel geprobeerd! te vaak! En bier drink ik soms, maar het blijft vies....
ach, het drinkt lekker wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:23 schreef MisterO het volgende:
![]()
Dan vind ik dan weerquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben weer niet zo'n pisang ambon - sambucca - dropshot liefhebber
Precies! en dat kan ook zonder alcoholquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan vind ik dan weermaja, das weer superduur.... ach dan maar minder alcohol!
Als ik maar lol en gezelligheid kan hebben met mn vrienden.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:23 schreef MisterO het volgende:
![]()
Als ik 3 dranken niet tof vind, zijn het deze welquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach, het drinkt lekker weg.
ik ben weer niet zo'n pisang ambon - sambucca - dropshot liefhebber
heb ik dus ook. echt van die kotsdranken. Plus dat de smaak zo vreselijk lang blijft nahangen in je keel en maag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als ik 3 dranken niet tof vind, zijn het deze wel. Met de meeste (sterke) drank weinig moeite, maar met die 3
![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:33 schreef Nuno_G het volgende:
Zi hier het bewijs dat ook in de H de smaken heel erg verschillen en dat we niet allemaal het zelfde zijn zoals de hetero's altijd denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |