Whaha, ik heb 1x auditie gedaan voor Popstars the Rivals als geintje. Nooit meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef Semisane het volgende:
Waarom zou je zenuwen moeten krijgen van een teevee show? Sta je er zelf in?
* Semisane zou dat stiekum wel gaan kijken, als CDP gaat zingen in Idols.![]()
Als je 17 bent, moet je ook gewoon bier drinken en geen wijn...behalve als je Frans bent. Van naam of nationaliteit maakt in dit geval niks uit Wijn komt als je een oude nicht bent.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:35 schreef Coastertommm het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag.. waarom houden zoveel homo's van wijn? Het valt me echt opOf rosé ofzo.. terwijl ik juist van de bier ben. En wijn echt totaal niet lekker vind. Meer bierliefhebbers? Ja toch?
Ah..zie wel...dus toch een blind date!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whaha, ik heb 1x auditie gedaan voor Popstars the Rivals als geintje. Nooit meer.
En het gaat er om dat AI kijken juist mn zenuwen wegneemt.. moet straks naar een belangrijke meeting
I wish. Ik zit voor Expreszo straks op het ministerie van OCWquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef Semisane het volgende:
Ah..zie wel...dus toch een blind date!
Ik drink al wijn sinds mijn 12equote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als je 17 bent, moet je ook gewoon bier drinken en geen wijn...behalve als je Frans bent. Van naam of nationaliteit maakt in dit geval niks uit Wijn komt als je een oude nicht bent.![]()
![]()
![]()
Dennismore: de wijngen bestaat niet...das een mythe...enkel de alcoholgen bestaan en die is aanwezig in elke homo.
Da's te zien.quote:
Z'n naam: Ben Haar.quote:
Jaloers ?quote:
Je was op je 12e al een oude nicht!quote:
quote:
Oohw politiek...niks om je druk om te maken...dat doet de politiek namelijk ook nooit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I wish. Ik zit voor Expreszo straks op het ministerie van OCW
Gaat over de homo-emancipatie notaquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:48 schreef Semisane het volgende:
Wat ga je daaro doen dan?
Ach zo...nou doe je best dan maar, want dat ging nergens over de laatste paar jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaat over de homo-emancipatie nota
Ben Fur?quote:
Gay.nl...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:51 schreef Coastertommm het volgende:
JaKoffie lust ik ook niet.
Shit.
Naja, als ik 60 ben en gay.nl profielen van 16 jarigen bezoek zal ik wel aan de wijn zitten
Er staan best interessante dingen in hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:51 schreef Semisane het volgende:
Ach zo...nou doe je best dan maar, want dat ging nergens over de laatste paar jaar.![]()
Wat wil je met zo'n partij aan de macht als cda...en nog erger..CU.
Ik hou het toch liever bij colombiaanse coke.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ben Fur?.
djezus! wat een gedrocht...
ow en bier is lekkerder dan wijn, behalve bij het eten. maar achteraf toch maar een havanna club coke!
.
Ik ben het niet tegengekomen in de afgelopen versies...maar ja...wellicht deze keer...ik zal mijn vooroordelen laten varen...en ook enkel omdat jij er mee te maken heb hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er staan best interessante dingen in hoor
volgens mij poeder jij je neus nog zelfs met de afgebladderde verfresten van de westerkerk my dear.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik hou het toch liever bij colombiaanse coke.
hyves...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef Coastertommm het volgende:
Nou, hyves is leuk hoor.
Gay.nl niet nee.
Ben daar al tijden niet meer geweest hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij poeder jij je neus nog zelfs met de afgebladderde verfresten van de westerkerk my dear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |