he gaat het nu weer over anaal, we zijn nu in GC he. Goedenavond trouwensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, wel anaal natuurlijk. Ivm maagdenvlies enzo.
Blij met je "cadeautje" ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik schrok me de schijt...ik ben opeens goldmember.
Ik zie opeens dat ik door veel 40ers bekeken wordt en dat is nou precies wat ik niet wilde weten.quote:
Dat je niet kunt parkeren?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ff schriftelijk beroep geschreven tegen een parkeerbon. Wat denken ze wel?!
Nee, omdat dat klote bouwbedrijf onze vergunningshouders parkeervakken volleggen met hekken, bouwmaterialen en hun wagens!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat je niet kunt parkeren?
En waar stond jouw auto?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, omdat dat klote bouwbedrijf onze vergunningshouders parkeervakken volleggen met hekken, bouwmaterialen en hun wagens!
Tussen de echte parkeervakken in zitten van die grote stukken stoep... overbodige stukken stoep aangezien er geen loop-trottoir aan grenst, waar de bewoners bij erge drukte hun auto ook wel eens neerzetten. En aangezien het bouwbedrijf gezellig 4 vakken in beslag nam (weer) had ik daar dus mijn auto neergezet. Bon. 50,- EUR. Ja dáááág!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En waar stond jouw auto?
Zijn we nu weer allemaal met ons ochtendritueel bezig?quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:37 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Veertigers en jochies van 16.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie opeens dat ik door veel 40ers bekeken wordt en dat is nou precies wat ik niet wilde weten.
ja en om Erik straks in FOT tevreden te stellen zouden we daar eigenlijk eens allemaal een actiefoto moeten plaatsen van die rituelen ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn we nu weer allemaal met ons ochtendritueel bezig?De ene al anderhalf uur en de ander straks 10 minuutjes?
wat dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:25 schreef DennisMoore het volgende:
*2 jaar oude taak van to-do-lijst streep*.
ik heb zelfs mijn benen geschoren vanochtendquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn we nu weer allemaal met ons ochtendritueel bezig?De ene al anderhalf uur en de ander straks 10 minuutjes?
krijgen we pics te zien van het resultaat ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat dan?
[..]
ik heb zelfs mijn benen geschoren vanochtend![]()
nou ja benen, been. Ga zometeeen weer voor een half dagje pijniging met naalden, met als resultaat mooie tattoo's dus ik moest wel :S
Maar goede morgen allemaal.
En stroekie jij doet me aan Yvonne Keuls denken
het heeft toch zeker 1 uur geduurd, en dat is exclusief koffie. Goedemorgen trouwensquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo he!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |