Foto!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb het er vandaag af laten halen...niks voor mij.
'k Zou 'm toch niet wegschoppenquote:
Wat een slappe TRS smoesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
('k Had natuurlijk niet de caps gemaakt om ze in een zo snel sluitend topic te plaatsen....)
Ik had afgelopen zaterdag maar eens gemoeten.. 't wordt onhandelbaarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het er vandaag af laten halen...niks voor mij.
Voetbal kijken in de kroeg is leuk.. verder nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:47 schreef Tomasso het volgende:
Kameraden
Hand in hand, voor Feyenoord 1.
Geen woorden maar daden, leve Feyenoord 1
En daarna naar DIG. En V&A.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat 't topic nu weer van LIF naar VBL?
dan ja jij zeker pleitte voordat SCH dan weer zijn rentree maakt ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat 't topic nu weer van LIF naar VBL?
dan ga jij het nog mega druk krijgen om al die TRS wannabe\s met hun aziaatjes eruit te filterenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
FOT, we gaan nog ooit naar FOT!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:32 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik ruilen voor het LESBEAU topic?
We chatten nog best generalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:23 schreef BrandX het volgende:![]()
just droppin' by to say hi!
alles nog naar wens hier?
Nou vooruit. Omdat jij het bent.quote:
Nee, ik doe niet aan koekjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:44 schreef Andyvie het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je een pak Bastognekoeken koopt en dat dat pak na een paar uur al half op is?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:44 schreef Andyvie het volgende:
Voetbal
Hebben jullie dat ook? Dat je een pak Bastognekoeken koopt en dat dat pak na een paar uur al half op is?
quote:
eh, andersom: na een half uur is het pak geheel leeggevrotenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:44 schreef Andyvie het volgende:
Voetbal
dat herken ik ook wel, maar dan met chocoladequote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:57 schreef BrandX het volgende:
eh, andersom: na een half uur is het pak geheel leeggevroten
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag trouwens wel iets opmerkelijks meegemaakt, nou ja, opmerkelijks, ik mertke het op zeg maar. Ik was op het station van Utrecht aan het wachten op een bankje. Komen er twee meisjes/vrouwen/jongedames aanlopen. Met hoofddoekjes, dus vast Marokkaans of iets in die richting. Terwijl ze langslopen hoor ik de ene tegen de andere zeggen "Jij ging vanavond toch neuken?" en toen zagen ze dat ik het gehoord had en liepen gehaast weer verder. Opmerkelijk, nietwaar? Ik bedoel, ze mogen van mij best neuken. Maar ik had gewoon niet verwacht dat gehoofddoekte meisjes het daar zo openlijk over hebben. Vooroordelen ook altijd.
Nouja, wel anaal natuurlijk. Ivm maagdenvlies enzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Opmerkelijk, nietwaar? Ik bedoel, ze mogen van mij best neuken. Maar ik had gewoon niet verwacht dat gehoofddoekte meisjes het daar zo openlijk over hebben. Vooroordelen ook altijd.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En toch steeds weer kijken in onzin hé?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk zelden in ONZ.
KLB is het nieuwe ONZ.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind er namelijk te veel bagger staan. Heel soms zijn er leuke topics (zoals dat CD-cover-maak-topic), maar het overgrote deel is gewoon bagger.
Nee je kraamt het regelmatig uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk zelden in ONZ.
Voor wie?quote:
Dat is onzin!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee je kraamt het regelmatig uit.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
KLB is het nieuwe ONZ.
Vuile tyfusbroeste geeft klap in mijn gezicht!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |