abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:17:25 #1
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_56045375
Het was een druilerige maandagochtend in 1967, derhalve liep ik met het gezicht van een oorwurm over straat, toen mijn mobiele telefoon afging keek ik ongeveer zo:

Mijn kameraard Rinus belde me op om me uit te nodigen voor een housewarming party, deze zou maandagmiddag 13.30 plaatsvinden. Vol enthousiasme stemde ik in, gooide mijn Kipling schooltas in de dichtstbijzijnde prullenbak en rende lachend (door de adrenaline) naar zijn huis.

Eenmaal daar aangekomen zag ik mijn vriend Rinus, omgeven door een zestal bloedmooie broesten

~broeste: bijzonder appetijtelijk mens van het vrouwelijke geslacht

Ik tracht een gesprek aan te knopen met een van de broesten:

Ik: Hey jongedame!
--Hey hallo!
Ik: Kom je hier vaker?
--Best wel!
Ik: Wil je een vuurtje?
--Ja, graag!
Ik: Je ogen zijn zo mooi ik kan de sterren erin zien!
--Ohhhh, romanticus!
Ik: Je bent een mooie broeste!
--Bedankt!

Je kent dat wel, na verloop van tijd verschuift het gesprek naar ietwat gevoeliger onderwerpen, zo ook nu weer het geval was.

Ik: Mijn schoenen knellen een beetje, zou je me kunnen helpen?
-- Ja natuurlijk! (ze pakt een schoenlepel uit haar handtas en overhandigt deze!)
Ik: Bedankt! Wat als ik jou vandaag niet was tegengekomen!

Uit alle macht begin ik met de schoenlepel in mijn schoen te wrikken, ondertussen een krampachtige glimlach vasthoudend, dit tafereel zag er ongeveer zo uit:

Na 10 minuten wrikken vraagt de broeste in kwestie: "lukt het?!" waarop ik met een ongeduldig "ja laat me met rust verdomme je ziet toch dat ik bezig ben, uilskuiken!!!" antwoord. Hierop pakt de broeste de schoenlepel uit mijn handen en geeft er een flinke klap mee, recht in mijn gelaat!

Hier op ontspon zich een heuse freefight in Rinus' huis! Iedereen pakte schoenlepels uit hun tassen en de mensen begonnen als apen op elkaar in te meppen! Kreten als: "Pak aan, vlerk!" werden kracht bijgezet door met de gehanteerde schoenlepel flinke petsen uit te delen aan omstanders. Mijn vaardigheden met de schoenlepel zijn echter ongeevenaard, binnen de enkele minuten had ik korte metten gemaakt met het hele zootje ongeregeld. Ik uitte een kreet van vreugde en sloeg nog wat in op de her en der verspreidde lichamen.

Opeens zag ik Stanley Kubrick in de hoek van de kamer staan, hij had aantekeningen gemaakt op zijn notitieblok en roep "eureka damned!! EUREKA!!!". Dit zag er ongeveer zo uit:

Een klein jaar later ging ik naar de bioscoop om Kubrick's nieuwste film te bekijken, het spekte mij tot de verbazing dat een scene wel heel erg overeenkwam met het tafereel toendertijd bij Rinus thuis:

Welke film dit is lijkt me wel duidelijk, maar weet nu waar de inspiratie vandaan komt, potverdomme!
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_56045438
Tja. Je moet er maar opkomen..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56045457
Wat een leuke OP
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_56045461
Ik kan een glimlachje niet onderdrukken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:23:05 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_56045470
quote:
Schoenlepels eten *HMMMM*
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  FOK!Babe dinsdag 15 januari 2008 @ 12:23:32 #6
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_56045474
pi_56045485
!
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:27:09 #8
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_56045560
Hij's weer leuk.
pi_56045592
Ik snap er geen zak van. Welke film is dit?
pi_56045639
Geniale film, die zonder TS misschien niet eens was gemaakt .
pi_56045658
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap er geen zak van. Welke film is dit?
"I'm afraid. I'm afraid, Dave. Dave, my mind is going. I can feel it. I can feel it. My mind is going. "
pi_56045795
qua surrealiteit komt jou verhaal idd overeen met het meesterwerk van kubrick maar qua inhoud kan het niet evenaren met de uitvoering van kubrick.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:37:39 #13
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56045809
Broeste? Wat is dat nou weer voor iets?
pi_56045905
Boomlaarsje.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:42:08 #15
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_56045921
Top OP
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:43:21 #16
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_56045953
derp
pi_56045987
damn... waar is die plaatje van die broeste.... hier is die broeste... mmmmm

Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:47:26 #18
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56046065
Hey, een originele Boomlaars!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56046069
Als ik TS was, dan had ik Kubrick gewoon voor 't blok gezet. Zo eentje als deze:

dinsdag 15 januari 2008 @ 12:48:47 #20
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_56046100
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:17 schreef Boomlaars het volgende:
Het was een druilerige maandagochtend in 1967, derhalve liep ik met het gezicht van een oorwurm over straat, toen mijn mobiele telefoon afging keek ik ongeveer zo:

[ afbeelding ]

Mijn kameraard Rinus belde me op om me uit te nodigen voor een housewarming party, deze zou maandagmiddag 13.30 plaatsvinden. Vol enthousiasme stemde ik in, gooide mijn Kipling schooltas in de dichtstbijzijnde prullenbak en rende lachend (door de adrenaline) naar zijn huis.

[ afbeelding ]

Eenmaal daar aangekomen zag ik mijn vriend Rinus, omgeven door een zestal bloedmooie broesten

~broeste: bijzonder appetijtelijk mens van het vrouwelijke geslacht

Ik tracht een gesprek aan te knopen met een van de broesten:

Ik: Hey jongedame!
--Hey hallo!
Ik: Kom je hier vaker?
--Best wel!
Ik: Wil je een vuurtje?
--Ja, graag!
Ik: Je ogen zijn zo mooi ik kan de sterren erin zien!
--Ohhhh, romanticus!
Ik: Je bent een mooie broeste!
--Bedankt!

Je kent dat wel, na verloop van tijd verschuift het gesprek naar ietwat gevoeliger onderwerpen, zo ook nu weer het geval was.

Ik: Mijn schoenen knellen een beetje, zou je me kunnen helpen?
-- Ja natuurlijk! (ze pakt een schoenlepel uit haar handtas en overhandigt deze!)
Ik: Bedankt! Wat als ik jou vandaag niet was tegengekomen!

Uit alle macht begin ik met de schoenlepel in mijn schoen te wrikken, ondertussen een krampachtige glimlach vasthoudend, dit tafereel zag er ongeveer zo uit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Na 10 minuten wrikken vraagt de broeste in kwestie: "lukt het?!" waarop ik met een ongeduldig "ja laat me met rust verdomme je ziet toch dat ik bezig ben, uilskuiken!!!" antwoord. Hierop pakt de broeste de schoenlepel uit mijn handen en geeft er een flinke klap mee, recht in mijn gelaat!

Hier op ontspon zich een heuse freefight in Rinus' huis! Iedereen pakte schoenlepels uit hun tassen en de mensen begonnen als apen op elkaar in te meppen! Kreten als: "Pak aan, vlerk!" werden kracht bijgezet door met de gehanteerde schoenlepel flinke petsen uit te delen aan omstanders. Mijn vaardigheden met de schoenlepel zijn echter ongeevenaard, binnen de enkele minuten had ik korte metten gemaakt met het hele zootje ongeregeld. Ik uitte een kreet van vreugde en sloeg nog wat in op de her en der verspreidde lichamen.

Je uitte een kreet

Opeens zag ik Stanley Kubrick in de hoek van de kamer staan, hij had aantekeningen gemaakt op zijn notitieblok en roep "eureka damned!! EUREKA!!!". Dit zag er ongeveer zo uit:

[ afbeelding ]

Een klein jaar later ging ik naar de bioscoop om Kubrick's nieuwste film te bekijken, het spekte mij tot de verbazing dat een scene wel heel erg overeenkwam met het tafereel toendertijd bij Rinus thuis:

[ afbeelding ]

Welke film dit is lijkt me wel duidelijk, maar weet nu waar de inspiratie vandaan komt, potverdomme!
wel geweldige OP!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:49:44 #21
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_56046128
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:48 schreef Curri het volgende:

[..]

wel geweldige OP!
Edit: Deze kreet misschien?
pi_56046159
, jij bent fucked up, he?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:52:30 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_56046191
Ik vond het een spannend verhaal, totdat je zei mensen in elkaar te slaan met je ongeevenaarde schoenlepelvaardigheden. Maar je schoenlepel was zojuist daarvoor afgepakt! Nu geloof ik je niet meer .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_56046199
verkapt ik-heb-een-Kipling-schooltas
pi_56046244
Alles onder de luide klanken van Beethoven's Negende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')