Sorryquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je diarree ofzo, Tomasso?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:15 schreef hierissieweer het volgende:
teenslippers die plakken aan je voet?
Jij had liever Sinterklaas?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom krijg ík nou weer de zwarte piet...
Mij dus ook niet. Ben sowieso al geen slipper, in welke vorm dan ook, fan.quote:
en dat blijft zitten en je kan ze ook ff "uit" doen als je dat wilt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ideaal, ik ga ze zeker weer op de kop tikken deze zomer.
Jep, gewoon eraf trekken, en als je ze weer aan wilt hard erop gaan staan en weg kan jequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en dat blijft zitten en je kan ze ook ff "uit" doen als je dat wilt?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
ik zuip me kapot
m'n lever bijna verrot
te lekker, merlot
Daar word ik een beetje verdrietig vanquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:20 schreef Tomasso het volgende:
Jij had liever Sinterklaas?
[ afbeelding ]
sorry maar het ziet er verschrikkelijk uit...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jep, gewoon eraf trekken, en als je ze weer aan wilt hard erop gaan staan en weg kan je
maar trekt ook lekker veel vuil aan, of niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jep, gewoon eraf trekken, en als je ze weer aan wilt hard erop gaan staan en weg kan je
Ik vind 2 diagonale witte, ongebruinde strepen over je voet er pas verschrikkelijk uitzien, ik ga voor een egale teintquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry maar het ziet er verschrikkelijk uit...
Heel veel zand jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar trekt ook lekker veel vuil aan, of niet?
Sta je zo op de Erasmusbrug, opeens hele zandstormen naar je slippers.quote:
het gaat mij meer om comfort, functionaliteit en een klein beetje fashionablity dan om twee witte strepen op mijn voeten die 95% van het jaar bij mij in sokken en schoenen zitten. die dingen die aan je voet blijven plakken kunnen nooit echt goed zijn voor ondersteuning of bescherming van je voet, zijn volgens mij ook nog eens onhygienisch en dan lijkt het sowieso alsof je met blote poten rondwaggelt, wat er in mijn ogen een beetje tacky uitziet. just my opinion thoughquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind 2 diagonale witte, ongebruinde strepen over je voet er pas verschrikkelijk uitzien, ik ga voor een egale teint.
vind ik wel handig, want dan zie ik of ik wel gekleurd ben geworden....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind 2 diagonale witte, ongebruinde strepen over je voet er pas verschrikkelijk uitzien, ik ga voor een egale teint.
tzou wat wezen he:Pquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is zakje opeens de modeflater van de week?
Comfort en functionaliteit, ik gebruik ze als ik op vakantie ben, en dan is het fijn als je niet over loeiheet zand met je blote voeten hoeft te lopen bij een strandwandeling, maar wel de egale bruine voeten krijgt die je wilt hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het gaat mij meer om comfort, functionaliteit en een klein beetje fashionablity dan om twee witte strepen op mijn voeten die 95% van het jaar bij mij in sokken en schoenen zitten. die dingen die aan je voet blijven plakken kunnen nooit echt goed zijn voor ondersteuning of bescherming van je voet, zijn volgens mij ook nog eens onhigienisch en dan lijkt het sowieso alsof je met blote poten rondwaggelt, wat er in mijn ogen een beetje tacky uitziet. just my opinion though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |