op mijn arm is een tree of life. heeft heel veel betekenis (voor mij)quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind het spuuglelijk.. Wat moet het voorstellen?
ik hou sowieso niet van tattoos
OK, well ik ben blij dat je er tevreden mee bent!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
op mijn arm is een tree of life. heeft heel veel betekenis (voor mij)
de ander is een celtic dragon, dies gewoon mooi
Ik geef je props voor die treequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
op mijn arm is een tree of life. heeft heel veel betekenis (voor mij)
de ander is een celtic dragon, dies gewoon mooi
jap deed pijn. Maar idd iedereen heeft zijn eigen smaak en dat is ook wel prima...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
OK, well ik ben blij dat je er tevreden mee bent!
Deed het ook pijn?
Het is heel riskant met jou proberen af te spreken.quote:
't Is ook wel gemeen om het in zo'n Spa-flesje mee te sjouwen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef Coastertommm het volgende:
En om even op de alcohol tour door te gaan.. wodka! Stolichnaya is wel het leukst. Leuk als vriendinnen dan vragen of ze ook een slokje van je 'water' mogen en dan vervolgens een flinke slok nemen en bijna moeten kotsen
De draak is ook groot mijn hele onderbeen is bezet, maar dat vind ik juist leuk. Zie je me van de zomer al lopen met mijn korte broek en mijn birkenstock, te gezonde, sandaalenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik geef je props voor die tree, alleen die draak vind ik zo......groot, maar misschien lijkt dat slechts zo door de foto
.
Het doet pijn, erg veel pijn, als je een woes bent die er al niet tegen kan om het te zien, zal ik het ook niet doen. Want het is het gevoel van een verdovingsspuit bij de tandarts en dan aldoor... Plus dat op je bot tattoeeren nog pijnlijker is...quote:Zelf zou ik graag een zonnetje of een streepjescode willen (net boven de boxer op dat pelvis-bot), maar ik ben bang geworden nadat ik een keertje ging kijken, misschien toch een keer moed verzamelen.
dit is nog niet het snelst hoor, t kan snellerquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef Coastertommm het volgende:
Wow, wat gaat het hier snel men, ik ben alleen maar langzame fok topics gewend (oke, Idols topic is een uitzondering)
Maar ik heb al een indruk gekregen hoor.. maar ben alles gewend (eh..)
Ik studeer klassiek slagwerk, dus ik studeer niet conservatorium. Beetje vaag opgeschreven oid. En ehm.. ja, heb wel dingen zelf gecomponeerd, maar dat zijn dan etudes voor mezelf, omdat ik zelf het beste weet wat ik het lastigst vind..
En om even op de alcohol tour door te gaan.. wodka! Stolichnaya is wel het leukst. Leuk als vriendinnen dan vragen of ze ook een slokje van je 'water' mogen en dan vervolgens een flinke slok nemen en bijna moeten kotsen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is ook wel gemeen om het in zo'n Spa-flesje mee te sjouwen...
Ik draag eigenlijk nooit korte broekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De draak is ook groot mijn hele onderbeen is bezet, maar dat vind ik juist leuk. Zie je me van de zomer al lopen met mijn korte broek en mijn birkenstock, te gezonde, sandaalen
[..]
Het doet pijn, erg veel pijn, als je een woes bent die er al niet tegen kan om het te zien, zal ik het ook niet doen. Want het is het gevoel van een verdovingsspuit bij de tandarts en dan aldoor... Plus dat op je bot tattoeeren nog pijnlijker is...
ooit wil ik dit nog ergens de ingrediënten van de mens op mijn lichaam
i think we both grew up last yearsquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is heel riskant met jou proberen af te spreken.
Sterke drank mag toch pas vanaf 18 jaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:49 schreef Coastertommm het volgende:.
Je snapt toch wel dat het gewoon in een water glas zat en dat de barman heel veel had ingeschonken?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk nooit korte broeken, als het heel warm is een fladderige linnen broek of mijn zwembroek( een speedo, maar wel met korte pijpjes
), maar goed, ik kan me voorstellen dat je je tattoo graag wilt showen deze zomer
. Alleen.........waarom toch birkenstocks ?
En strapless teenslippers ? Kun je daar niet mee auto rijden? Birkenstocks vind ik persoonlijk altijd zo.... onflatteus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind ze echt geweldig! Waarom, vind birkenstocks super! Buiten dat, met teenslippers kan ik niet auto rijden. En andere sandalen zijn raar :S en teva's vind ik niet lekker lopen. Birkenstocks lopen altijd lekker!!
Ik had ook flink problemen kunnen krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sterke drank mag toch pas vanaf 18 jaar?
Strapless teenslippers worden nog teenslippers genoemd omdatquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
En strapless teenslippers ? Kun je daar niet mee auto rijden? Birkenstocks vind ik persoonlijk altijd zo.... onflatteus.
ik stamp te lomp op mijn pendalen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
En strapless teenslippers ? Kun je daar niet mee auto rijden? Birkenstocks vind ik persoonlijk altijd zo.... onflatteus.
Nee, door die speciale plakzool blijven ze heel goed zittenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Strapless teenslippers worden nog teenslippers genoemd omdat
Kan je dan niet net zo goed op blote voeten lopen zonder wat dan ook eronder/omheen/op?
Sorryquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je diarree ofzo, Tomasso?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:15 schreef hierissieweer het volgende:
teenslippers die plakken aan je voet?
Jij had liever Sinterklaas?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom krijg ík nou weer de zwarte piet...
Mij dus ook niet. Ben sowieso al geen slipper, in welke vorm dan ook, fan.quote:
en dat blijft zitten en je kan ze ook ff "uit" doen als je dat wilt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ideaal, ik ga ze zeker weer op de kop tikken deze zomer.
Jep, gewoon eraf trekken, en als je ze weer aan wilt hard erop gaan staan en weg kan jequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en dat blijft zitten en je kan ze ook ff "uit" doen als je dat wilt?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
ik zuip me kapot
m'n lever bijna verrot
te lekker, merlot
Daar word ik een beetje verdrietig vanquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:20 schreef Tomasso het volgende:
Jij had liever Sinterklaas?
[ afbeelding ]
sorry maar het ziet er verschrikkelijk uit...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jep, gewoon eraf trekken, en als je ze weer aan wilt hard erop gaan staan en weg kan je
maar trekt ook lekker veel vuil aan, of niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jep, gewoon eraf trekken, en als je ze weer aan wilt hard erop gaan staan en weg kan je
Ik vind 2 diagonale witte, ongebruinde strepen over je voet er pas verschrikkelijk uitzien, ik ga voor een egale teintquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry maar het ziet er verschrikkelijk uit...
Heel veel zand jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar trekt ook lekker veel vuil aan, of niet?
Sta je zo op de Erasmusbrug, opeens hele zandstormen naar je slippers.quote:
het gaat mij meer om comfort, functionaliteit en een klein beetje fashionablity dan om twee witte strepen op mijn voeten die 95% van het jaar bij mij in sokken en schoenen zitten. die dingen die aan je voet blijven plakken kunnen nooit echt goed zijn voor ondersteuning of bescherming van je voet, zijn volgens mij ook nog eens onhygienisch en dan lijkt het sowieso alsof je met blote poten rondwaggelt, wat er in mijn ogen een beetje tacky uitziet. just my opinion thoughquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind 2 diagonale witte, ongebruinde strepen over je voet er pas verschrikkelijk uitzien, ik ga voor een egale teint.
vind ik wel handig, want dan zie ik of ik wel gekleurd ben geworden....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind 2 diagonale witte, ongebruinde strepen over je voet er pas verschrikkelijk uitzien, ik ga voor een egale teint.
tzou wat wezen he:Pquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is zakje opeens de modeflater van de week?
Comfort en functionaliteit, ik gebruik ze als ik op vakantie ben, en dan is het fijn als je niet over loeiheet zand met je blote voeten hoeft te lopen bij een strandwandeling, maar wel de egale bruine voeten krijgt die je wilt hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het gaat mij meer om comfort, functionaliteit en een klein beetje fashionablity dan om twee witte strepen op mijn voeten die 95% van het jaar bij mij in sokken en schoenen zitten. die dingen die aan je voet blijven plakken kunnen nooit echt goed zijn voor ondersteuning of bescherming van je voet, zijn volgens mij ook nog eens onhigienisch en dan lijkt het sowieso alsof je met blote poten rondwaggelt, wat er in mijn ogen een beetje tacky uitziet. just my opinion though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |