Bwhehe, je komt uit Tilburg.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:13 schreef Cairon het volgende:
oh jah Deurne met 0-4 verloren van Feynoord
pauperboeren!
en vodka en rum (wel een goede 7 jaar oude)quote:
reserva en 8 anos!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en vodka en rum (wel een goede 7 jaar oude)
Havana Club 7 jaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en vodka en rum (wel een goede 7 jaar oude)
quote:
Warme chocolademelk met jus d'orange en sambuca lijkt me ook heerlijk ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:46 schreef Zakje het volgende:
Ik drink alles, en het liefste door elkaar
![]()
.
je weet toch wel wat een mojito is?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn dat een soort van gepunnikte lama's voor op de schoorsteenmantel?
Shut your evil, evil pie-hole!quote:
<<< vul hier een verplichte opmerking over zaad in >>>quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:46 schreef Zakje het volgende:
Ik drink alles, en het liefste door elkaar
![]()
.
Je vergeet die rietsuiker.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je weet toch wel wat een mojito is?
mint, rum, soda, limoen, crushed ice?.
Hmm, nee, ik bestel altijd gewoon bierquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef Jerruh het volgende:
je weet toch wel wat een mojito is?
mint, rum, soda, limoen, crushed ice?.
Een vrij verwachte opmerking van je Cairon...niet te veel moeite doen om ons te verrassen hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
<<< vul hier een verplichte opmerking over zaad in >>>
Maar dan heet het weer anders, kan er even niet zo snel opkomenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je vergeet die rietsuiker.
En met aardbeien erbij kan ook heel lekker zijn![]()
Ik vond hem ook iets te makkelijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Een vrij verwachte opmerking van je Cairon...niet te veel moeite doen om ons te verrassen hoor.
Oh bah nee, dat vind ik wel zo vies. Dat spuug ik (boos) uitquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
<<< vul hier een verplichte opmerking over zaad in >>>
Een strawberry Mojitoquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar dan heet het weer anders, kan er even niet zo snel opkomen
en toch was het zwaar cool om te zien !!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:13 schreef Cairon het volgende:
oh jah Deurne met 0-4 verloren van Feynoord
pauperboeren!
ach, soms is het zo moeilijk ergens positief over te kunnen doen, weet je tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
en toch was het zwaar cool om te zien !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |