Da's ongeveer nu ja, maar een kwartier geleden was het Mawnin.quote:
* Semisane schuift GDP een kopje thee toe.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's ongeveer nu ja, maar een kwartier geleden was het Mawnin.
Vooruit, dan ga ik maar bij je spieken... tevreden?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie opeens dat ik door veel 40ers bekeken wordt en dat is nou precies wat ik niet wilde weten.
schuif je wel voorzichtig? en niet via klinkerweggetjes, want anders mors je veel te veelquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
* Semisane schuift GDP een kopje thee toe.
Senkjoe, net wat ik nodig had voor deze enge dag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:21 schreef Semisane het volgende:
* Semisane schuift GDP een kopje thee toe.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Coastertommm het volgende:
Wat wil je ons nog vragen?
Alles goed? ().
Mag ik jouw lepeltje even lenen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Sunjammer het volgende:
*al thee had*
*rotatie-ijzertje overgooi*quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik jouw lepeltje even lenen?
En welkom Tom
Dank u.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:56 schreef Sunjammer het volgende:
*rotatie-ijzertje overgooi*
quote:Op woensdagavond 16 januari 2008 vindt vanaf 19.30 de eerste editie van European Dreams plaats in de Melkweg, Amsterdam. Nieuwjaar voor Europa met muziek, debat, interviews, films, cabaret en fotografie. Onder andere Piet Hein Donner, Thomas von der Dunk, Boris van der Ham, John de Wolf & Turkiyemspor, Joost Conijn en Alexander Pechtold zijn te gast. Er zijn optredens van o.a. Leaf, Ellen ten Damme, Typhoon, Balkan Beatz en Nabil.Er is nog een beperkt aantal kaarten (5 euro) bij de deur van de Melkweg verkrijgbaar.
Tof hoor. Ik heb jarenlang ook in een orkest gespeeldquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:02 schreef Coastertommm het volgende:
Dankje!
In Amsterdam is het leuk hoor, weer lekker druk als altijd..En ik doe klassiek slagwerk, dus speel eigenlijk alleen maar klassiek, in orkesten enzo
.
Wat vet! Wat speel je? Of speeldequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof hoor. Ik heb jarenlang ook in een orkest gespeeld. (Niks heel goeds, maar toch
.)
Waarom enge dag? Heb je een blind date?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Senkjoe, net wat ik nodig had voor deze enge dag.
Je hebt een date met een american idol?quote:
nee American Idol is weer begonnen en dat haalt m'n zenuwen voor vanmiddag eventjes weg nu.quote:
Da's een genetische aanleg, het wijn-gen. Dat bevindt zich op hetzelfde chromosoom als het thee-gen (ze lusten dus ook vaak geen koffie).quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:35 schreef Coastertommm het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag.. waarom houden zoveel homo's van wijn? Het valt me echt opOf rosé ofzo.. terwijl ik juist van de bier ben. En wijn echt totaal niet lekker vind. Meer bierliefhebbers? Ja toch?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
Gelukkig is het slechts een aanleg, en zijn er ook zát homo's die zowel bier als wijn, en zowel koffie als thee blieven.
Waarom zou je zenuwen moeten krijgen van een teevee show? Sta je er zelf in?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee American Idol is weer begonnen en dat haalt m'n zenuwen voor vanmiddag eventjes weg nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |