Jawel! (En ik ga zaterdag ook naar *uche* PANN *uche*) Maar het lijkt soms zo dat jonge homo's persé naar homotenten willen gaan omdat ze homo zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:57 schreef Zakje het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met veel uitgaan ?Het is toch juist leuk om met vrienden en vriendinnen heel de avond te dansen, nieuwe mensen te ontmoeten , wat drinken en weetikveel wat nogmeer
?
Laat 't ff weten, dan kijk ik ook even.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer eens tijd?
Oh, in het weekend nooit heh.. dan blader ik vast 30 weken verder in m'n agenda
Was sex met Sam zo saai dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand is wiens oppervlakkigheden ik niet mis, dan is Sam wel.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Was sex met Sam zo saai dan?
Ach ja....ik vind het altijd heel gezellig daar, en daar draait het toch uiteindelijk om?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel! (En ik ga zaterdag ook naar *uche* PANN *uche*) Maar het lijkt soms zo dat jonge homo's persé naar homotenten willen gaan omdat ze homo zijn.
Hmm.. the usual configuration it is thenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Laat 't ff weten, dan kijk ik ook even.
Absoluut.. maar er zijn nog zoveel andere gezellige plekkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach ja....ik vind het altijd heel gezellig daar, en daar draait het toch uiteindelijk om?
Het ligt ook niet alleen aan mij dat ik veel in homotenten kom, veel van mijn vriendinnen zijn of lipstick-lesbo's , of gewoon dol op homo'squote:Op donderdag 17 januari 2008 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Absoluut.. maar er zijn nog zoveel andere gezellige plekken
Misschien ligt het eraan hoe hard je op zoek bent naar een leuke avond?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel! (En ik ga zaterdag ook naar *uche* PANN *uche*) Maar het lijkt soms zo dat jonge homo's persé naar homotenten willen gaan omdat ze homo zijn.
Niet zo overkomen sluit natuurlijk niet uit dat je het niet bènt, maar je draagt het in ieder geval met meer stijl.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bedoelt dat ik niet sletterig over kom...
ja dat klopt !!!
Ik vermaak me zowel hetero als homo wel. Of het nou de pallaz is, een pann feest, de Altstadt ("hetero" rock kroeg), de Kram (echt bruin café) of de Effenaar of Paradiso. Maakt me niet zo veel uit! Al pas ik me misschien wel een beetje aan aan de tent en dans ik in een homo kroeg misschien iets meer of uitbundiger dan in een bruin café, kheb er toch wel lolquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het ligt ook niet alleen aan mij dat ik veel in homotenten kom, veel van mijn vriendinnen zijn of lipstick-lesbo's , of gewoon dol op homo's, maar ik ga niet ontkennen dat ik zelf ook liever gay uitga ( je weet nooit wat je tegen komt
).
Nouja zeg, ik ben vrij opgevoed, en bij ons thuis kon/kun je zulke zaken gewoon bespreken, het is toch heel menselijk dat je bepaalde behoeften hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo overkomen sluit natuurlijk niet uit dat je het niet bènt, maar je draagt het in ieder geval met meer stijl.
Wat heeft een vrije opvoeding, over zaken kunnen spreken en het hebben van normale menselijke behoeften te maken met het wel of niet stijlvol sletterij dragen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik ben vrij opgevoed, en bij ons thuis kon/kun je zulke zaken gewoon bespreken, het is toch heel menselijk dat je bepaalde behoeften hebt?
Als je met stijlvol verbergen bedoelt ( en dat neem ik aan, maar dat is misschien onterecht) een boel. Ik snap niet waarom je je zou moeten ,,verontschuldigen/schamen'' voor een drang die (veel) mensen hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft een vrije opvoeding, over zaken kunnen spreken en het hebben van normale menselijke behoeften te maken met het wel of niet stijlvol sletterij dragen?
omdat het misschien ordinair is?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als je met stijlvol verbergen bedoelt ( en dat neem ik aan, maar dat is misschien onterecht) een boel. Ik snap niet waarom je je zou moeten ,,verontschuldigen/schamen'' voor een drang die (veel) mensen hebben.
De sexuele revolutie heeft bijna een halve eeuw geleden al met dat taboe afgerekend. Persoonlijk vind ik die huichelaars veel erger, die claimen heiliger dan Jezus te zijn maar ondertussen......quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
omdat het misschien ordinair is?
soms roep je het beeld bij mij op van een breezer hoer, dat is het tegenovergestelde van een heilige maagd. Maar ergens een tussenweg denk wel op z'n plaats.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
De sexuele revolutie heeft bijna een halve eeuw geleden al met dat taboe afgerekend. Persoonlijk vind ik die huichelaars veel erger, die claimen heiliger dan Jezus te zijn maar ondertussen.......
Pap, man ik moet iets vertellen, Ik ben geen maagd meerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
de rest is maagd of beweerd dit. Ik heb het dan over jongeren tussen de 21-30....
Edequote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
Ik denk dat als jij bij mij op school zou rondwandelen dat je gewoon op brandstapel terecht kwam. Ter illustratie, in een klas van 25 man zijn ik, mijn vriendinnetje en nog een klasgenoot openlijk niet-maagd. de rest is maagd of beweerd dit. Ik heb het dan over jongeren tussen de 21-30....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |