Stoomschip?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
En toch kan er al best een leuk bootje in m'n inham.
Kleintje... Hoe zie je er nu uit Deel 11quote:
Niet meer dan nodig om in leven te blijven en voort te bewegen enzo.quote:En jij bent geen gratenpakhuis, jij hebt spieren.
Nou, blijkbaar wel meer, want er zijn mensen met veel minder die nog steeds levenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kleintje... Hoe zie je er nu uit Deel 11
[..]
Niet meer dan nodig om in leven te blijven en voort te bewegen enzo.
Maar die kunnen dan weer geen vol kratje vier verdiepingen omhoog sjouwen, dus da's nauwelijks een leven te noemen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:24 schreef wonderer het volgende:
Nou, blijkbaar wel meer, want er zijn mensen met veel minder die nog steeds leven
Tja, als je het zo stelt...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar die kunnen dan weer geen vol kratje vier verdiepingen omhoog sjouwen, dus da's nauwelijks een leven te noemen.
Moet dat?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij nou ook weer niet hoor, ik zal zaterdag wel een foto met het resultaat posten
.
large?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef Zakje het volgende:
Hmm, waar zou je zulke handschoenen kunnen kopen?
[ afbeelding ]
www.large.nlquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:25 schreef Zakje het volgende:
Waar zit die, ik heb er nog nooit van gehoord.
Dat is de zanger van Tokio Hotelquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een plat meisje.
Well duh, dat was zelfs tot onder míjn steen doorgedrongenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:27 schreef Zakje het volgende:
Dat is de zanger van Tokio Hotel! ( die ik stiekem best leuk vind
)
Klik op 'negeren'quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef Cybart het volgende:
ook sneu:
mensen die je berichtjes sturen: "je stuurt niets terug"
en dan de hint niet begrijpen en nog steeds berichten blijven sturen...
quote:HHeeeeeehhhhhHeeeeeeYyYYYyyyYYy! Alles goooeed guuuuurrll?
op jou zal ik altijd antwoorden hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar waarom antwoord je nou niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |