Je weet het wanneer het te laat is :-)quote:Hoe en/of wanneer begint een relatie nou in tussen twee personen?
Met elkaar chatten op msn is geen relatie...quote:
Klopt, we zijn ook bezig om haar nederlands te leren om haar permanent hier naartoe te halenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met elkaar chatten op msn is geen relatie...
care gozerquote:
Is ze pools ?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:49 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Klopt, we zijn ook bezig om haar nederlands te leren om haar permanent hier naartoe te halen
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:49 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Klopt, we zijn ook bezig om haar nederlands te leren om haar permanent hier naartoe te halen
Nee ze is thais, ik ben al een paar keer daar geweest, ze is al een paar keer hier geweest (goed elkaars cultuur verkennen etc) en we hebben besloten om het in NL door te zetten.quote:
Suckie suckie ten dollahquote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Nee ze is thais, ik ben al een paar keer daar geweest, ze is al een paar keer hier geweest (goed elkaars cultuur verkennen etc) en we hebben besloten om het in NL door te zetten.
@ al die jankbalken/baggeraars, pleur een eind op.
Nog veel geluk met je kansloze suckie-suckie-five-dollah-hoer.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Nee ze is thais, ik ben al een paar keer daar geweest, ze is al een paar keer hier geweest (goed elkaars cultuur verkennen etc) en we hebben besloten om het in NL door te zetten.
@ al die jankbalken/baggeraars, pleur een eind op.
Gebruik je verstand.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef Killjoy het volgende:
[..]
bijna goed, maar dan een serieuze relatie
Ze hebben nogal nare gewoontes. Ik heb je gewaarschuwd.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:18 schreef Killjoy het volgende:
@skippie: Dan houdt ze het nogal lang uit, we zijn al wat jaren bezig
@Catullus: Verklaar je nader?
(Om toch nog een serieuze reactie proberen te ontlokken)
Trouwens, ik heb alle waarschuwingen al gehad, gehoord, gelezen, gezien. Zij is niet het type golddigger, die zitten grotendeels in de onderklasse van dat land, zij zit in de middenklasse, werkt continu bij een notebookbedrijf als accountmanager, afgestudeerd, wil verder met import/export, etc.
Doe ik ook niet, maar het topic gaat over, hoe is de relatie begonnen.quote:Het gebeurd gewoon. Maak je je daar maar niet druk om.
Die heb je overal, zie Bobbit in de VS, maar bij de mensen die dit doen zit sowieso al een steekje los, mijn meiske is gelukkig heel normaal en zelfs "nederlands nuchter"quote:Op zondag 13 januari 2008 17:26 schreef Catullus het volgende:
[..]
Ze hebben nogal nare gewoontes. Ik heb je gewaarschuwd.
Ja emelquote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef Emel het volgende:
Jongens, houden jullie het serieus? Blijf anders weg uit dit topic.
We hebben inderdaad wel gezoend (over meer, laat ik mij niet uit, zou zij niet fijn vinden), was erg vreemd in het begin, maar het voelde wel goed.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:28 schreef GambitRS het volgende:
Is er nog wat gebeurd, toen je op vakantie was? Behalve die ontmoeting? Heb je bijvoorbeeld gezoend, of meer? Zo ja, dan is er best kans dat je op weg bent naar een echte relatie. Vind je haar echt helemaal het einde, of heb je meer zoiets van 'ach, het is in ieder geval iemand.....'? Als je dat laatste vindt dan kan je alsnog best een relatie krijgenmaar daar komt waarschijnlijk alleen maar ellende van.
Nou ik ben nooit echt actief geweest op de romantische markt, voor dat ik deze (dus de huidige) dame had, had ik een lieve chinese uit Zwijndrecht, duurde een 6 maanden, maar deze duurt al jarenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:46 schreef WRH het volgende:
@killjoy
blijkbaar hadden we beiden wat meer levenservaring nodig voor het langer kon duren :-)
Twee jaar chatten. Werd je niet gek van ongeduld?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:36 schreef Killjoy het volgende:
[..]
De reden dat ik eerst 2 jaar gechat is een simpele: Voorzichtig zijn, je wist inderdaad maar nooit.
Ik ben wat dat betreft nog nooit zo blij geweest met iemand, zij steunt mij, ik steun haar, we maken elkaar aan het lachen en haar mooie lieve glimlach maakt mij gelukkig![]()
De tijd die we nog apart zijn neem ik voor lief, het is een ongewone relatie, we spreken elkaar dagelijks, maar kunnen elkaar niet vaak aanraken. Amsterdam - Bangkok is toch dik 10000km vliegen. Maar zij is het wachten waard, 100%
Nou respect. Ik zou stapelgek worden.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:02 schreef Killjoy het volgende:
@RealZeus:
Ik werd pas gek van ongeduld nadat ik haar in mijn armen heb kunnen sluiten, daarvoor had ik er niet zo'n last van. Het was meer de spanning van haar voor het eerst zien, hoe gaat het worden, knappen we op elkaar af, etc.
de zin was?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:09 schreef Ripley het volgende:
Ik was voor een maand in Australie, hij voor een jaar. Op mijn eerste dag ontmoette we elkaar in de bar van het hostel, waar hij me na heel veel oogcontact versierde met een hele lame openingszin
Die avond gezoend, mijn maand daar samen gereisd. En nu zijn allebei weer in NL en nog steeds blij
Wacht maar tot ze een verblijfsvergunning heeftquote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef Killjoy het volgende:
[..]
bijna goed, maar dan een serieuze relatie
mja, "heerlijke massage" klinkt wel makkelijk, maar voorje op dat punt bent.... dat heeft me een paar jaar gekost hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 17:08 schreef RealZeus het volgende:Ik moet eerlijk bekennen dat ik best jaloers op de makkelijke manier hoe het bij sommigen gaat.
Dat!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
Elkaar leuk vinden, elkaar meer dan leuk vinden, samen dingen doen, waaronder seks, veel seks.
Mijn vriend en ik, en we hebben nu ook een FOK!baby dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:52 schreef King_of_Kool het volgende:
Zijn er ook koppels die elkaar op Fok! zijn tegengekomen?
Wow, dat zie je niet vaak zo gebeuren. Erg cool elkaar zo voor het eerst ontmoeten. Was dit allemaal 'die ene dag' gebeurd?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:05 schreef Tristessa het volgende:
Ik liep op straat. Hij liep op straat. Hij vroeg mij de weg. Ik liep met hem de weg. Samen eten, zoenen, seks, samen zijn.
Idem. En al een paar jaar getrouwd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:54 schreef Kuukske het volgende:
Een mini-FOK!-meet.
romantischquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:10 schreef Argento het volgende:
Ze kwekte voortdurend door mijn betoog heen. Ik nam even pauze haar te zeggen dat ze even haar kop moest houden. Toen sloeg ze me met de vlakke hand in het gezicht en de rest is geschiedenis.
Ja die Verdonk mag van mij wat vervelende dingen gebeuren, het is lastig, maar het gaat ons lukken, NL leren, de examens, de gigantische bakken met geld. Nu alleen hopen dat minister Vogelaar het waar maakt dat de inburgeringscursuskosten voor de rekening van de staat komen, scheelt mij dan bakken met geld.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:55 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze een verblijfsvergunning heeft![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
Je relatie is officieel als:
Hij je niet meer vraagt of hij je mag zoenen; maar zijn slijm vluchtig in je mond kwakt.
Hij je niet meer mee uit eten neemt, maar neukt op zondag, voor studio sport.
Hij je geen cadeaus meer geeft; maar een briefje van 50 voor boodschappen die voornamelijk bestaan uit bier.
Je hem zondag de stad in sleept omdat je die klerenlijer wil laten voelen hoe kut de relatie is.
Dat heb je uit een boekje!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef OVLOV het volgende:
*Het meisje niet meer wil dat je dronken wordt
*Het meisje niet meer wil dat je veel te laat thuis komt
*Je geen joints meer mag roken
*Op zondag vroeg uit bed moet om leuke dingen met haar te doen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef OVLOV het volgende:
Lieg niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:36 schreef Lush het volgende:
[..]
Dat heb je uit een boekje!
Of gewoon hele sneue vriendinnetjes gehad...
In de lengte.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
"Nu ben je van mij en als een ander je aanraakt, breek ik je poten."
Je hebt gelijk ja, dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Lieg niet.
Ook jij bent net als alle andere vrouwen, mezelf incluis, die er een levensdoel van zal maken een man te vormen naar het ziekelijk infantiele Tina-beeld wat je als tiener met de paplepel krijgt ingegoten door klasgenootjes, bittere moeders, tantes en ander verderfelijk spul.
Je zult hem alles afnemen wat hem ooit een man maakte, zijn ziel vertrappen, zijn kloten verdraaien en hem na jaren tergend gejank zover krijgen dat hij toegeeft dat trouwen 'best leuk is'
God is watching you !
*mental note*quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
Mwaha schitterendquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
Hij je niet meer vraagt of hij je mag zoenen; maar zijn slijm vluchtig in je mond kwakt.
Hij je geen cadeaus meer geeft; maar een briefje van 50 voor boodschappen die voornamelijk bestaan uit bier.
Je hem zondag de stad in sleept omdat je die klerenlijer wil laten voelen hoe kut de relatie is.
*brrr*quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
Dat is mijn openingszin. Werkt verrassend vaakquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
Dat wou mn ex voor mij veranderen maar nee dat hoefte niet echt hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef OVLOV het volgende:
Wat een tenenkrommende generalisaties toch weer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Lieg niet.
Ook jij bent net als alle andere vrouwen, mezelf incluis, die er een levensdoel van zal maken een man te vormen naar het ziekelijk infantiele Tina-beeld wat je als tiener met de paplepel krijgt ingegoten door klasgenootjes, bittere moeders, tantes en ander verderfelijk spul.
Je zult hem alles afnemen wat hem ooit een man maakte, zijn ziel vertrappen, zijn kloten verdraaien en hem na jaren tergend gejank zover krijgen dat hij toegeeft dat trouwen 'best leuk is'
God is watching you !
www.brides.ru ???quote:Op zondag 13 januari 2008 16:49 schreef Killjoy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:40 schreef 49R het volgende:
Thaise vrouwen groeien op in het besef dat zij voor hun familie moeten zorgen.
Na het bankje in het bos incident/donderslag bij heldere hemel moment moest ik met de trein terug, bij de afscheid scène op het perron had ik al zoiets van, ik laat niet los, en ik heb nog nooit zo wanhopig naar een noodrem zitten staren. Altijd vertraging bij die !D@#$#GT NS, heb je het een keer "nodig" loopt alles gewoon zoals het hoort.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik mij afvroeg, hoe is jullie relatie 'officieel' geworden? Als je boven de 16 komt, ga je niet meer vragen: 'wil je verkering' , maar groeit zoiets gewoon en dat voel je aan. MAAR... op een gegeven moment komt er vaak wél een moment waarbij het 'officieël'/serieus wordt. Vaak voel je het wel aan, maar het is meer een 'bevestiging', van OK, nu is het serieus en hebben we een relatie... ('ik noem je mijn vriendin'). Ik heb wel eens stelletjes gezien die wel seks hadden, thuis afspraken, maar uiteindelijk geen relatie hadden.
Hoe ging dat bij jullie, of heb hoe heb jij dat gedaan?
TS begint:
Bij mijn exvriendin ging het alsvolgt: we hadden 3-4keer gedate, toen spraken we thuis af en vroeg ze of ik wat met haar wilde beginnen. Dat wilde ik wel en vanaf toen hadden we een 'relatie'
"ja hoi. Zien we elkaar volgende week weer?"quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik mij afvroeg, hoe is jullie relatie 'officieel' geworden? Als je boven de 16 komt, ga je niet meer vragen: 'wil je verkering' , maar groeit zoiets gewoon en dat voel je aan. MAAR... op een gegeven moment komt er vaak wél een moment waarbij het 'officieël'/serieus wordt. Vaak voel je het wel aan, maar het is meer een 'bevestiging', van OK, nu is het serieus en hebben we een relatie... ('ik noem je mijn vriendin'). Ik heb wel eens stelletjes gezien die wel seks hadden, thuis afspraken, maar uiteindelijk geen relatie hadden.
TS begint:
Bij mijn exvriendin ging het alsvolgt: we hadden 3-4keer gedate, toen spraken we thuis af en vroeg ze of ik wat met haar wilde beginnen. Dat wilde ik wel en vanaf toen hadden we een 'relatie'
Precies.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ja hoi. Zien we elkaar volgende week weer?"
-Ja, dit bevalt wel.
Mooi, tot dan![]()
Ow, ik heb het gewoon gevraagd hoor, hou van duidelijkheid: ook nu ik 27 benquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ja hoi. Zien we elkaar volgende week weer?"
-Ja, dit bevalt wel.
Mooi, tot dan![]()
Maar dit is Qweariaanse duidelijkheidquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Ow, ik heb het gewoon gevraagd hoor, hou van duidelijkheid: ook nu ik 27 ben
Mmm, als je dat al bij een ijsje hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dit is Qweariaanse duidelijkheid
Net zoals "moet je een ijsje?"
*schouders ophaald.
Ja dus
jeroen en maya.nlquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef WRH het volgende:
[..]
Ik denk vanaf het moment dat we tegen elkaar zeiden; Ik hou van je.
of was het toch vanaf het moment dat hij zei; ik ga bij mijn vrouw weg...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:03 schreef SHE het volgende:
[..]
jeroen en maya.nl
*trekt haren uit het hoofd*
OMG, jeroen en maya. nlquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:13 schreef WRH het volgende:
tja, wat zal ik zeggen, ik was al een tijdje gescheiden, hij nog net niet.
er zat dus een klein overlapje, gelukkig algemeen bekend bij iedereen om ons heen.
Ik heb het bij alles. Hallo, ik ben vrouwquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Mmm, als je dat al bij een ijsje hebt
Ik ken genoeg mensen die met elkaar neuken, alleen maar bij elkaar zijn, enz. enz. maar die toch geen relatie hebben.... Ik had daar geen trek in
misschien hebben ze idd nog geen ijsje samen gegeten![]()
Vaak hoor ik dat mensen moeite om te eerste stap te zetten, maar jij hebt dus moeite met de laatste stap. Om die lastige eerste stap te maken raad ik alcohol (ja het klinkt triest) aan, en voor die laatste stap eigenlijk ook. Je hebt dan net dat extra lef wat je er over heen kunt zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:47 schreef Grachus het volgende:
Ik moet nog even een paar stappen zetten, maar de lef ontbreekt nog even. Haar vlak na de zomer ergens ontmoet in een discotheek, ik was daar met een vriend van me en die zei tegen me "dat is nou echt 1 van mn droomvrouwen", wijzend naar een meisje dat schuin van ons stond. Ik antwoorde met "dan hoeven niet bang te zijn dat we ooit ruzie krijgen over vrouwen". Diezelfde avond stond hij met haar vriendin te praten, zij stond er wat verlaten bij, ik was ook alleen, we praatten en we bleken beide de bob te zijn. Langzaam aan wat meer contact gekregen en het klikt goed, alleen ik moet even die laatste stap durven te zetten. Ben zelf nogal onzeker omdat zij op veel aandacht kan rekenen en ik normaal toch wat minder. Verder moet ik ook oppassen dat het niet overgaat in een vriendschap. Ik kan die laatste stap nooit zetten, iemand die weet hoe het te overwinnen?
Hm, ja, alcohol is idd vaak een oplossing, probleem is alleen dat ik haar eigenlijk nog nooit ben tegengekomen terwijl ze ook maar een beetje aangeschoten was, hooguit dat ze wat losser was, en als je beide wat aangeschoten bent is het al snel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:54 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Vaak hoor ik dat mensen moeite om te eerste stap te zetten, maar jij hebt dus moeite met de laatste stap. Om die lastige eerste stap te maken raad ik alcohol (ja het klinkt triest) aan, en voor die laatste stap eigenlijk ook. Je hebt dan net dat extra lef wat je er over heen kunt zetten.
Maar als je zegt dat ze op veel aandacht kan rekenen, hoop ik voor je dat je geen jaloers typje bent. Was ik destijds wel en het is kort gezegd niet fijn te noemen
"Wil je verkering met mij?"quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik mij afvroeg, hoe is jullie relatie 'officieel' geworden?
Och, ik houd het simpel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Landgeld het volgende:
TS begint:
Voordeel is wel dat als het een nuchtere dame is, ze ook weinig op zal hebben van andere random gasten en je haar dus kunt inpalmen met je superieure... wel, wat dan ook dat het is waar je superieur in bent.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:59 schreef Grachus het volgende:
[..]
Hm, ja, alcohol is idd vaak een oplossing, probleem is alleen dat ik haar eigenlijk nog nooit ben tegengekomen terwijl ze ook maar een beetje aangeschoten was, hooguit dat ze wat losser was, en als je beide wat aangeschoten bent is het al snel gemakkelijker.
Ben verder eerder bang dat een ander me voor zal zijn dan dat ik echt jaloers ben. Ik weet zeker dat als ik haar "heb" ik met een gerust hart zou toekijken wanneer ze met andere jongens aan het praten zou zijn. Thanks voor je reactie!
Jullie hebben nu toch wel allebei een serieuze baan hoop ik?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:57 schreef AgeEll het volgende:
kassameisje + vakkenvuller = 6 jaar een relatie
Maar wel veel leuker dan de bovenstaandequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Jullie hebben nu toch wel allebei een serieuze baan hoop ik?![]()
Ik liep door het bos en werd ineens flink in mijn gezicht geslagen. Daarna in mijn kont genomen en het eindigde met een dikke lading warm zaad in mijn gezicht. Toen dacht ik 'Eindelijk een echte man die weet wat wij vrouwen verdienen!'. Dus heb ik hem niet meer laten gaan.![]()
Via Fok! op date en het was een match. Maar dat klinkt zo suf.
Ja, ik weet het, het verhaal moet nog een beetje worden aangepast..quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:40 schreef Inekris het volgende:
[..]
Maar wel veel leuker dan de bovenstaande
Waarom ben je weggaan danquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:55 schreef MLI het volgende:
2 serieuze relaties gehad.
Relatie 1: ontmoet toen ik stiekem ging stappen met een gezamenlijke kennis. Wij reden met hem en zijn beste maat mee naar el discotheek in Duitsland. Moeder was pissed man! Maar goed, hij was op verlof van een uitzending, 3 maanden later kwam hij terug, sms-en, bellen, nog een vette concurrentiestrijd moeten voeren met een meisje. Ik won, ik kreeg de date als eerste voor elkaar. De rest van het verhaal is eigenlijk tragisch.
Relatie 2: internetdate (ik gluurde bij hem, hij stuurde berichtje, MSN-en, bellen), filmpje, hapje eten, laatste trein gemist, bij hem blijven slapen. Volgende dag gesekst en eigenlijk nooit meer weggegaan. Was 1,5 maand nadat nr. 1 uit mijn leven verdween. Geweldige tijd gehad met deze vent.. Oh, oh, oh, ik had nooit weg moeten gaan. Bijna een jaar uit nu.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Qwea het volgende:
Welke fokkers hadden eigenlijk op hun eerste date sex?
*hand opsteekt
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
* hand opsteekt
Maar kun je daar niet beter een ander topic voor openen?
Was uiteindelijk alleen nog een hele mooie vriendschap.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Qwea het volgende:
*hand opsteekt
totdatie hetzelfde dus bij jouw doet voor een leukere meid.... zo'n type is het dus welquote:Op zondag 27 januari 2008 13:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Er was 1 'maar'... Hij had al 12 jaar een vriendin. Ik wilde dus eigenlijk mijn handen van hem af trekken. Hij besloot om zijn andere relatie uit te maken en een week later hadden wij een relatie.
Niet de meest ideale situatie, maar we zijn nu 7 maanden verder en het gaat nog altijd harstikke geweldig tussen ons.
Die vind ik leukquote:Op maandag 14 januari 2008 15:41 schreef NED het volgende:
Ik stond in de kroeg gezellig wat te zuipen toen een vriend van me aan kwam zetten met een meiske:
"Kijk eens NED, ik heb een leuke meid voor je gevonden!"
- Dat is geen leuk meid, probeer dat over een uur nog eens, ik ben nog niet dronken!
Een uur later stond ie er weer met datzelfde meiske.
Die bleek achteraf toch leuk te zijn![]()
Liefquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zat in de Universiteitsbieb een paper te schrijven over fascisme en vlakbij mij zat een meisje met een hele stapel boeken over Hitler kennelijk hetzelfde te doen.
> Goh, jij hebt ook veel boeken over Hitler. ;')
< Ja. Jij ook.
> Ja. Erg veel.
(Waarna we een dikke sssst kregen toegeblazen)
< Zullen we anders bij een kop koffie verder kletsen?
> Ja leuk.
En de volgende dag weer verder gekletst, enzovoort. Bij elkaar gegeten heel veel gepraat en gelachen. Maar het was net 2 weken uit met m'n ex, en ze was te leuk, dus ik hield de boot een beetje af. Wilde het niet verprutsen.
En toen kwamen we elkaar tegen op een avond in de disco. Na 4 woorden gewisseld te hebben volgde spontaan een langdurige uitwisseling der lichaamsvloeistoffen en nu zijn we alweer 14 maanden samen.
Is Hitler niet geweldig?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zat in de Universiteitsbieb een paper te schrijven over fascisme en vlakbij mij zat een meisje met een hele stapel boeken over Hitler kennelijk hetzelfde te doen.
> Goh, jij hebt ook veel boeken over Hitler. ;')
< Ja. Jij ook.
> Ja. Erg veel.
(Waarna we een dikke sssst kregen toegeblazen)
< Zullen we anders bij een kop koffie verder kletsen?
> Ja leuk.
En de volgende dag weer verder gekletst, enzovoort. Bij elkaar gegeten heel veel gepraat en gelachen. Maar het was net 2 weken uit met m'n ex, en ze was te leuk, dus ik hield de boot een beetje af. Wilde het niet verprutsen.
En toen kwamen we elkaar tegen op een avond in de disco. Na 4 woorden gewisseld te hebben volgde spontaan een langdurige uitwisseling der lichaamsvloeistoffen en nu zijn we alweer 14 maanden samen.
Dan heb je toch het gevoel dat het allemaal niet voor niets is geweest.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:00 schreef Candaasje het volgende:
[heel verhaal over groene dingen]
(Eh, alleen het laatste deel was dus wel enigszins romantisch te noemen....)
lol, echte liefdequote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:00 schreef Candaasje het volgende:
Eh... via Guild Wars.....
[...] ben ik zo vriendelijk geweest hem een echt "Green Ogre Slaying Knife" te geven.... (Het klinkt steeds triester...)
nope, niet op de eerste date, wel op de tweedequote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Qwea het volgende:
*hand opsteekt
Binnen 't half uur.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Qwea het volgende:
*hand opsteekt
Inmiddels welquote:
waarom kick je dit topic?quote:Op maandag 6 april 2009 12:13 schreef Nairua het volgende:
Via een docent die het nodig vond om examenresultaten kwijt te spelen.
Dat dusquote:Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef Godshand het volgende:
Kan het niet hier verder? Liefde: Op eerste Gezicht of langzaamaan gegroeid/ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |