Ja die Verdonk mag van mij wat vervelende dingen gebeuren, het is lastig, maar het gaat ons lukken, NL leren, de examens, de gigantische bakken met geld. Nu alleen hopen dat minister Vogelaar het waar maakt dat de inburgeringscursuskosten voor de rekening van de staat komen, scheelt mij dan bakken met geld.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:55 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze een verblijfsvergunning heeft![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
Je relatie is officieel als:
Hij je niet meer vraagt of hij je mag zoenen; maar zijn slijm vluchtig in je mond kwakt.
Hij je niet meer mee uit eten neemt, maar neukt op zondag, voor studio sport.
Hij je geen cadeaus meer geeft; maar een briefje van 50 voor boodschappen die voornamelijk bestaan uit bier.
Je hem zondag de stad in sleept omdat je die klerenlijer wil laten voelen hoe kut de relatie is.
Dat heb je uit een boekje!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef OVLOV het volgende:
*Het meisje niet meer wil dat je dronken wordt
*Het meisje niet meer wil dat je veel te laat thuis komt
*Je geen joints meer mag roken
*Op zondag vroeg uit bed moet om leuke dingen met haar te doen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef OVLOV het volgende:
Lieg niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:36 schreef Lush het volgende:
[..]
Dat heb je uit een boekje!
Of gewoon hele sneue vriendinnetjes gehad...
In de lengte.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
"Nu ben je van mij en als een ander je aanraakt, breek ik je poten."
Je hebt gelijk ja, dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Lieg niet.
Ook jij bent net als alle andere vrouwen, mezelf incluis, die er een levensdoel van zal maken een man te vormen naar het ziekelijk infantiele Tina-beeld wat je als tiener met de paplepel krijgt ingegoten door klasgenootjes, bittere moeders, tantes en ander verderfelijk spul.
Je zult hem alles afnemen wat hem ooit een man maakte, zijn ziel vertrappen, zijn kloten verdraaien en hem na jaren tergend gejank zover krijgen dat hij toegeeft dat trouwen 'best leuk is'
God is watching you !
*mental note*quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
Mwaha schitterendquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
Hij je niet meer vraagt of hij je mag zoenen; maar zijn slijm vluchtig in je mond kwakt.
Hij je geen cadeaus meer geeft; maar een briefje van 50 voor boodschappen die voornamelijk bestaan uit bier.
Je hem zondag de stad in sleept omdat je die klerenlijer wil laten voelen hoe kut de relatie is.
*brrr*quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
Dat is mijn openingszin. Werkt verrassend vaakquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
Dat wou mn ex voor mij veranderen maar nee dat hoefte niet echt hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef OVLOV het volgende:
Wat een tenenkrommende generalisaties toch weer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Lieg niet.
Ook jij bent net als alle andere vrouwen, mezelf incluis, die er een levensdoel van zal maken een man te vormen naar het ziekelijk infantiele Tina-beeld wat je als tiener met de paplepel krijgt ingegoten door klasgenootjes, bittere moeders, tantes en ander verderfelijk spul.
Je zult hem alles afnemen wat hem ooit een man maakte, zijn ziel vertrappen, zijn kloten verdraaien en hem na jaren tergend gejank zover krijgen dat hij toegeeft dat trouwen 'best leuk is'
God is watching you !
www.brides.ru ???quote:Op zondag 13 januari 2008 16:49 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Klopt, we zijn ook bezig om haar nederlands te leren om haar permanent hier naartoe te halen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:40 schreef 49R het volgende:
Thaise vrouwen groeien op in het besef dat zij voor hun familie moeten zorgen.
Na het bankje in het bos incident/donderslag bij heldere hemel moment moest ik met de trein terug, bij de afscheid scène op het perron had ik al zoiets van, ik laat niet los, en ik heb nog nooit zo wanhopig naar een noodrem zitten staren. Altijd vertraging bij die !D@#$#GT NS, heb je het een keer "nodig" loopt alles gewoon zoals het hoort.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik mij afvroeg, hoe is jullie relatie 'officieel' geworden? Als je boven de 16 komt, ga je niet meer vragen: 'wil je verkering' , maar groeit zoiets gewoon en dat voel je aan. MAAR... op een gegeven moment komt er vaak wél een moment waarbij het 'officieël'/serieus wordt. Vaak voel je het wel aan, maar het is meer een 'bevestiging', van OK, nu is het serieus en hebben we een relatie... ('ik noem je mijn vriendin'). Ik heb wel eens stelletjes gezien die wel seks hadden, thuis afspraken, maar uiteindelijk geen relatie hadden.
Hoe ging dat bij jullie, of heb hoe heb jij dat gedaan?
TS begint:
Bij mijn exvriendin ging het alsvolgt: we hadden 3-4keer gedate, toen spraken we thuis af en vroeg ze of ik wat met haar wilde beginnen. Dat wilde ik wel en vanaf toen hadden we een 'relatie'
"ja hoi. Zien we elkaar volgende week weer?"quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik mij afvroeg, hoe is jullie relatie 'officieel' geworden? Als je boven de 16 komt, ga je niet meer vragen: 'wil je verkering' , maar groeit zoiets gewoon en dat voel je aan. MAAR... op een gegeven moment komt er vaak wél een moment waarbij het 'officieël'/serieus wordt. Vaak voel je het wel aan, maar het is meer een 'bevestiging', van OK, nu is het serieus en hebben we een relatie... ('ik noem je mijn vriendin'). Ik heb wel eens stelletjes gezien die wel seks hadden, thuis afspraken, maar uiteindelijk geen relatie hadden.
Hoe ging dat bij jullie, of heb hoe heb jij dat gedaan?
TS begint:
Bij mijn exvriendin ging het alsvolgt: we hadden 3-4keer gedate, toen spraken we thuis af en vroeg ze of ik wat met haar wilde beginnen. Dat wilde ik wel en vanaf toen hadden we een 'relatie'
Precies.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ja hoi. Zien we elkaar volgende week weer?"
-Ja, dit bevalt wel.
Mooi, tot dan![]()
Ow, ik heb het gewoon gevraagd hoor, hou van duidelijkheid: ook nu ik 27 benquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ja hoi. Zien we elkaar volgende week weer?"
-Ja, dit bevalt wel.
Mooi, tot dan![]()
Maar dit is Qweariaanse duidelijkheidquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Ow, ik heb het gewoon gevraagd hoor, hou van duidelijkheid: ook nu ik 27 ben
Mmm, als je dat al bij een ijsje hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dit is Qweariaanse duidelijkheid
Net zoals "moet je een ijsje?"
*schouders ophaald.
Ja dus
jeroen en maya.nlquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef WRH het volgende:
[..]
Ik denk vanaf het moment dat we tegen elkaar zeiden; Ik hou van je.
of was het toch vanaf het moment dat hij zei; ik ga bij mijn vrouw weg...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:03 schreef SHE het volgende:
[..]
jeroen en maya.nl
*trekt haren uit het hoofd*
OMG, jeroen en maya. nlquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:13 schreef WRH het volgende:
tja, wat zal ik zeggen, ik was al een tijdje gescheiden, hij nog net niet.
er zat dus een klein overlapje, gelukkig algemeen bekend bij iedereen om ons heen.
Ik heb het bij alles. Hallo, ik ben vrouwquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Mmm, als je dat al bij een ijsje hebt
Ik ken genoeg mensen die met elkaar neuken, alleen maar bij elkaar zijn, enz. enz. maar die toch geen relatie hebben.... Ik had daar geen trek in
misschien hebben ze idd nog geen ijsje samen gegeten![]()
Vaak hoor ik dat mensen moeite om te eerste stap te zetten, maar jij hebt dus moeite met de laatste stap. Om die lastige eerste stap te maken raad ik alcohol (ja het klinkt triest) aan, en voor die laatste stap eigenlijk ook. Je hebt dan net dat extra lef wat je er over heen kunt zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:47 schreef Grachus het volgende:
Ik moet nog even een paar stappen zetten, maar de lef ontbreekt nog even. Haar vlak na de zomer ergens ontmoet in een discotheek, ik was daar met een vriend van me en die zei tegen me "dat is nou echt 1 van mn droomvrouwen", wijzend naar een meisje dat schuin van ons stond. Ik antwoorde met "dan hoeven niet bang te zijn dat we ooit ruzie krijgen over vrouwen". Diezelfde avond stond hij met haar vriendin te praten, zij stond er wat verlaten bij, ik was ook alleen, we praatten en we bleken beide de bob te zijn. Langzaam aan wat meer contact gekregen en het klikt goed, alleen ik moet even die laatste stap durven te zetten. Ben zelf nogal onzeker omdat zij op veel aandacht kan rekenen en ik normaal toch wat minder. Verder moet ik ook oppassen dat het niet overgaat in een vriendschap. Ik kan die laatste stap nooit zetten, iemand die weet hoe het te overwinnen?
Hm, ja, alcohol is idd vaak een oplossing, probleem is alleen dat ik haar eigenlijk nog nooit ben tegengekomen terwijl ze ook maar een beetje aangeschoten was, hooguit dat ze wat losser was, en als je beide wat aangeschoten bent is het al snel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:54 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Vaak hoor ik dat mensen moeite om te eerste stap te zetten, maar jij hebt dus moeite met de laatste stap. Om die lastige eerste stap te maken raad ik alcohol (ja het klinkt triest) aan, en voor die laatste stap eigenlijk ook. Je hebt dan net dat extra lef wat je er over heen kunt zetten.
Maar als je zegt dat ze op veel aandacht kan rekenen, hoop ik voor je dat je geen jaloers typje bent. Was ik destijds wel en het is kort gezegd niet fijn te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |