Je weet het wanneer het te laat is :-)quote:Hoe en/of wanneer begint een relatie nou in tussen twee personen?
Met elkaar chatten op msn is geen relatie...quote:
Klopt, we zijn ook bezig om haar nederlands te leren om haar permanent hier naartoe te halenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met elkaar chatten op msn is geen relatie...
care gozerquote:
Is ze pools ?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:49 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Klopt, we zijn ook bezig om haar nederlands te leren om haar permanent hier naartoe te halen
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:49 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Klopt, we zijn ook bezig om haar nederlands te leren om haar permanent hier naartoe te halen
Nee ze is thais, ik ben al een paar keer daar geweest, ze is al een paar keer hier geweest (goed elkaars cultuur verkennen etc) en we hebben besloten om het in NL door te zetten.quote:
Suckie suckie ten dollahquote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Nee ze is thais, ik ben al een paar keer daar geweest, ze is al een paar keer hier geweest (goed elkaars cultuur verkennen etc) en we hebben besloten om het in NL door te zetten.
@ al die jankbalken/baggeraars, pleur een eind op.
Nog veel geluk met je kansloze suckie-suckie-five-dollah-hoer.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Nee ze is thais, ik ben al een paar keer daar geweest, ze is al een paar keer hier geweest (goed elkaars cultuur verkennen etc) en we hebben besloten om het in NL door te zetten.
@ al die jankbalken/baggeraars, pleur een eind op.
Gebruik je verstand.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef Killjoy het volgende:
[..]
bijna goed, maar dan een serieuze relatie
Ze hebben nogal nare gewoontes. Ik heb je gewaarschuwd.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:18 schreef Killjoy het volgende:
@skippie: Dan houdt ze het nogal lang uit, we zijn al wat jaren bezig
@Catullus: Verklaar je nader?
(Om toch nog een serieuze reactie proberen te ontlokken)
Trouwens, ik heb alle waarschuwingen al gehad, gehoord, gelezen, gezien. Zij is niet het type golddigger, die zitten grotendeels in de onderklasse van dat land, zij zit in de middenklasse, werkt continu bij een notebookbedrijf als accountmanager, afgestudeerd, wil verder met import/export, etc.
Doe ik ook niet, maar het topic gaat over, hoe is de relatie begonnen.quote:Het gebeurd gewoon. Maak je je daar maar niet druk om.
Die heb je overal, zie Bobbit in de VS, maar bij de mensen die dit doen zit sowieso al een steekje los, mijn meiske is gelukkig heel normaal en zelfs "nederlands nuchter"quote:Op zondag 13 januari 2008 17:26 schreef Catullus het volgende:
[..]
Ze hebben nogal nare gewoontes. Ik heb je gewaarschuwd.
Ja emelquote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef Emel het volgende:
Jongens, houden jullie het serieus? Blijf anders weg uit dit topic.
We hebben inderdaad wel gezoend (over meer, laat ik mij niet uit, zou zij niet fijn vinden), was erg vreemd in het begin, maar het voelde wel goed.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:28 schreef GambitRS het volgende:
Is er nog wat gebeurd, toen je op vakantie was? Behalve die ontmoeting? Heb je bijvoorbeeld gezoend, of meer? Zo ja, dan is er best kans dat je op weg bent naar een echte relatie. Vind je haar echt helemaal het einde, of heb je meer zoiets van 'ach, het is in ieder geval iemand.....'? Als je dat laatste vindt dan kan je alsnog best een relatie krijgenmaar daar komt waarschijnlijk alleen maar ellende van.
Nou ik ben nooit echt actief geweest op de romantische markt, voor dat ik deze (dus de huidige) dame had, had ik een lieve chinese uit Zwijndrecht, duurde een 6 maanden, maar deze duurt al jarenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:46 schreef WRH het volgende:
@killjoy
blijkbaar hadden we beiden wat meer levenservaring nodig voor het langer kon duren :-)
Twee jaar chatten. Werd je niet gek van ongeduld?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:36 schreef Killjoy het volgende:
[..]
De reden dat ik eerst 2 jaar gechat is een simpele: Voorzichtig zijn, je wist inderdaad maar nooit.
Ik ben wat dat betreft nog nooit zo blij geweest met iemand, zij steunt mij, ik steun haar, we maken elkaar aan het lachen en haar mooie lieve glimlach maakt mij gelukkig![]()
De tijd die we nog apart zijn neem ik voor lief, het is een ongewone relatie, we spreken elkaar dagelijks, maar kunnen elkaar niet vaak aanraken. Amsterdam - Bangkok is toch dik 10000km vliegen. Maar zij is het wachten waard, 100%
Nou respect. Ik zou stapelgek worden.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:02 schreef Killjoy het volgende:
@RealZeus:
Ik werd pas gek van ongeduld nadat ik haar in mijn armen heb kunnen sluiten, daarvoor had ik er niet zo'n last van. Het was meer de spanning van haar voor het eerst zien, hoe gaat het worden, knappen we op elkaar af, etc.
de zin was?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:09 schreef Ripley het volgende:
Ik was voor een maand in Australie, hij voor een jaar. Op mijn eerste dag ontmoette we elkaar in de bar van het hostel, waar hij me na heel veel oogcontact versierde met een hele lame openingszin
Die avond gezoend, mijn maand daar samen gereisd. En nu zijn allebei weer in NL en nog steeds blij
Wacht maar tot ze een verblijfsvergunning heeftquote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef Killjoy het volgende:
[..]
bijna goed, maar dan een serieuze relatie
mja, "heerlijke massage" klinkt wel makkelijk, maar voorje op dat punt bent.... dat heeft me een paar jaar gekost hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 17:08 schreef RealZeus het volgende:Ik moet eerlijk bekennen dat ik best jaloers op de makkelijke manier hoe het bij sommigen gaat.
Dat!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
Elkaar leuk vinden, elkaar meer dan leuk vinden, samen dingen doen, waaronder seks, veel seks.
Mijn vriend en ik, en we hebben nu ook een FOK!baby dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:52 schreef King_of_Kool het volgende:
Zijn er ook koppels die elkaar op Fok! zijn tegengekomen?
Wow, dat zie je niet vaak zo gebeuren. Erg cool elkaar zo voor het eerst ontmoeten. Was dit allemaal 'die ene dag' gebeurd?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:05 schreef Tristessa het volgende:
Ik liep op straat. Hij liep op straat. Hij vroeg mij de weg. Ik liep met hem de weg. Samen eten, zoenen, seks, samen zijn.
Idem. En al een paar jaar getrouwd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:54 schreef Kuukske het volgende:
Een mini-FOK!-meet.
romantischquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:10 schreef Argento het volgende:
Ze kwekte voortdurend door mijn betoog heen. Ik nam even pauze haar te zeggen dat ze even haar kop moest houden. Toen sloeg ze me met de vlakke hand in het gezicht en de rest is geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |