Ik was met vriendinnen in Center Parcs. We hadden een housewarmingparty..en heel wat vrienden kwamen langs.
Zo ook het broertje van mijn beste vriendin. Samen met een goede vriend van hem.
We hebben de hele nacht gepraat en gedronken. Was heel leuk. Geen nummers aan elkaar gegeven. Wel naar gezocht maar wilde ook niet vragen aan het broertje van mijn vriendin.
8 Maanden later ben ik naar de bruiloft geweest van het broertje en zijn vriendin. Het feest was in het ouderlijk huis waar ik al heel lang kwam en hele fijne tijden heb gehad.
Ik had al aardig wat drankjes op toen ik hem weer zag staan. Het was gelijk allemaal duidelijk. Ik vroeg hem heel brutaal of hij al een slaapplek had. Dat had hij niet dus zijn we samen op zoek gegaan naar plek om te slapen.

We hebben de hele nacht gepraat en daarna tegen elkaar aan in slaap gevallen.
Een week later belde ik hem en hij vroeg of ik meeging naar Zeeland voor een weekend. Dat vond ik in eerste instantie een beetje te snel. Ik stelde voor om bij mij te komen eten. Toen kwam hij bij mij eten. Hij had een hele speciale fles wijn meegenomen en ik had een uitgebreide maaltijd gemaakt. Na het eten zijn we op de bank gaan zitten en toen volgde onze eerste kus.
Hij bleef slapen. De volgende ochtend zijn we alsnog naar Zeeland gegaan. We zijn die nacht met een kleed en een fles wijn op het strand gaan zitten om naar de sterren te kijken. Was zo romantisch...en na anderhalf jaar is het nog steeds zooo romantisch