abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 januari 2008 @ 21:36:12 #51
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_56008472
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:46 schreef WRH het volgende:
@killjoy
blijkbaar hadden we beiden wat meer levenservaring nodig voor het langer kon duren :-)
Nou ik ben nooit echt actief geweest op de romantische markt, voor dat ik deze (dus de huidige) dame had, had ik een lieve chinese uit Zwijndrecht, duurde een 6 maanden, maar deze duurt al jaren (het patroon is dus mijn voorkeur voor aziatische dames)

De reden dat ik eerst 2 jaar gechat is een simpele: Voorzichtig zijn, je wist inderdaad maar nooit.
Ik ben wat dat betreft nog nooit zo blij geweest met iemand, zij steunt mij, ik steun haar, we maken elkaar aan het lachen en haar mooie lieve glimlach maakt mij gelukkig
De tijd die we nog apart zijn neem ik voor lief, het is een ongewone relatie, we spreken elkaar dagelijks, maar kunnen elkaar niet vaak aanraken. Amsterdam - Bangkok is toch dik 10000km vliegen. Maar zij is het wachten waard, 100%

Zo dat was getypt voordat ik er erg in had dat ik helemaal het topic voorbij schiet, maar ja
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_56008572
Eigenlijk via internet, met het verschil dat wij met OV 1.5 uur van elkaar verwijderd waren en dus vrij snel konden afspreken.
Klussen deel 1 en 2
pi_56008599
is misschien nog wel veel waardevoller kiljoy, al goed te weten komen wat je aan elkaar hebt en of je elkaar echt aanvoelt en begrijpt.
maar evengoed zwaar dat die grote (dure) afstand er tussen zit.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 13 januari 2008 @ 21:45:29 #54
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_56008718
Ik zie de waarde ook WRH, door elkaar alleen maar te kunnen spreken denk ik dat we dieper kunnen gaan qua gevoelens ipv altijd sex (zoals met mijn ex)
Er zijn zo veel mogelijke vormen van relaties, een goede vriend en vriendin van mij hebben elkaar via internet ontmoet, ze zijn nu in blijde verwachting, mijn zus en zwager hebben elkaar via internet ontmoet en leven al een aantal jaren fijn samen. Er kan zo veel

Maar de afstand is idd niet makkelijk, maar eind januari heb ik haar weer een paar dagen hier, toevallig met haar verjaardag. Geef ik weer een extra cursuspakket NL voor thaise mensen mee.
Verdonk maakte het moeilijker en moeilijker, maar daar komen we ook wel overheen
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_56009060
en je weet waar je het voor doet!
(is het waard)

btw Kate ziet er lief uit!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_56009105
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:36 schreef Killjoy het volgende:

[..]

De reden dat ik eerst 2 jaar gechat is een simpele: Voorzichtig zijn, je wist inderdaad maar nooit.
Ik ben wat dat betreft nog nooit zo blij geweest met iemand, zij steunt mij, ik steun haar, we maken elkaar aan het lachen en haar mooie lieve glimlach maakt mij gelukkig
De tijd die we nog apart zijn neem ik voor lief, het is een ongewone relatie, we spreken elkaar dagelijks, maar kunnen elkaar niet vaak aanraken. Amsterdam - Bangkok is toch dik 10000km vliegen. Maar zij is het wachten waard, 100%
Twee jaar chatten. Werd je niet gek van ongeduld?
  zondag 13 januari 2008 @ 22:02:02 #57
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_56009170
@RealZeus:

Ik werd pas gek van ongeduld nadat ik haar in mijn armen heb kunnen sluiten, daarvoor had ik er niet zo'n last van. Het was meer de spanning van haar voor het eerst zien, hoe gaat het worden, knappen we op elkaar af, etc.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_56009267
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:02 schreef Killjoy het volgende:
@RealZeus:

Ik werd pas gek van ongeduld nadat ik haar in mijn armen heb kunnen sluiten, daarvoor had ik er niet zo'n last van. Het was meer de spanning van haar voor het eerst zien, hoe gaat het worden, knappen we op elkaar af, etc.
Nou respect. Ik zou stapelgek worden.
pi_56016240
Elkaar in augustus 2006 leren kennen op Relatieplanet, daar heel veel berichtjes uitgewisseld, toen overgestapt op de mail, in maart 2007 elkaar ontmoet en sinds 1 april 2007 hebben we wat
pi_56023246
Ik liep op straat. Hij liep op straat. Hij vroeg mij de weg. Ik liep met hem de weg. Samen eten, zoenen, seks, samen zijn .
pi_56023347
Ik was voor een maand in Australie, hij voor een jaar. Op mijn eerste dag ontmoette we elkaar in de bar van het hostel, waar hij me na heel veel oogcontact versierde met een hele lame openingszin

Die avond gezoend, mijn maand daar samen gereisd. En nu zijn allebei weer in NL en nog steeds blij
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 14 januari 2008 @ 15:08:08 #62
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_56024637
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:09 schreef Ripley het volgende:
Ik was voor een maand in Australie, hij voor een jaar. Op mijn eerste dag ontmoette we elkaar in de bar van het hostel, waar hij me na heel veel oogcontact versierde met een hele lame openingszin

Die avond gezoend, mijn maand daar samen gereisd. En nu zijn allebei weer in NL en nog steeds blij
de zin was?
Thinking about thinking of you.
pi_56025246
Ik kende hem van mijn studie, we begonnen een seks/knuffelrelatie, spraken elkaar bijna iedere dag, ik werd heel erg verliefd, hij na 10 lange maanden ook. Volgens mij zijn we nu zo'n 3,5 jaar verder.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_56025305
Ik stond in de kroeg gezellig wat te zuipen toen een vriend van me aan kwam zetten met een meiske:
"Kijk eens NED, ik heb een leuke meid voor je gevonden!"
- Dat is geen leuk meid, probeer dat over een uur nog eens, ik ben nog niet dronken!

Een uur later stond ie er weer met datzelfde meiske.
Die bleek achteraf toch leuk te zijn
pi_56025525
Ik was met vriendinnen in Center Parcs. We hadden een housewarmingparty..en heel wat vrienden kwamen langs.
Zo ook het broertje van mijn beste vriendin. Samen met een goede vriend van hem.
We hebben de hele nacht gepraat en gedronken. Was heel leuk. Geen nummers aan elkaar gegeven. Wel naar gezocht maar wilde ook niet vragen aan het broertje van mijn vriendin.

8 Maanden later ben ik naar de bruiloft geweest van het broertje en zijn vriendin. Het feest was in het ouderlijk huis waar ik al heel lang kwam en hele fijne tijden heb gehad.
Ik had al aardig wat drankjes op toen ik hem weer zag staan. Het was gelijk allemaal duidelijk. Ik vroeg hem heel brutaal of hij al een slaapplek had. Dat had hij niet dus zijn we samen op zoek gegaan naar plek om te slapen.
We hebben de hele nacht gepraat en daarna tegen elkaar aan in slaap gevallen.

Een week later belde ik hem en hij vroeg of ik meeging naar Zeeland voor een weekend. Dat vond ik in eerste instantie een beetje te snel. Ik stelde voor om bij mij te komen eten. Toen kwam hij bij mij eten. Hij had een hele speciale fles wijn meegenomen en ik had een uitgebreide maaltijd gemaakt. Na het eten zijn we op de bank gaan zitten en toen volgde onze eerste kus.
Hij bleef slapen. De volgende ochtend zijn we alsnog naar Zeeland gegaan. We zijn die nacht met een kleed en een fles wijn op het strand gaan zitten om naar de sterren te kijken. Was zo romantisch...en na anderhalf jaar is het nog steeds zooo romantisch
  maandag 14 januari 2008 @ 15:55:10 #66
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_56025633
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef Killjoy het volgende:

[..]

bijna goed, maar dan een serieuze relatie
Wacht maar tot ze een verblijfsvergunning heeft
Trotse papa van Eden
pi_56027379
Ik moet eerlijk bekennen dat ik best jaloers op de makkelijke manier hoe het bij sommigen gaat.
pi_56030111
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:08 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik best jaloers op de makkelijke manier hoe het bij sommigen gaat.
mja, "heerlijke massage" klinkt wel makkelijk, maar voorje op dat punt bent.... dat heeft me een paar jaar gekost hoor
pi_56030268
Ik zag hem op een feestje en hij mij.. En toen was het aan
(is nu inmiddels uit maar nog wel steeds goede vrienden of hoe jet het wil noemen )
  maandag 14 januari 2008 @ 21:32:32 #70
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_56034042
leuk topic, als er door sommigen wat normaler gereageerd werd
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_56042322
Internet dating site --> "pm" sturen op internet dating site --> wat msnnen --> voorzichtige blind date --> vervolg afspraakje --> bankje in bos, donderslag/heldere hemel, permanente grijns --> history
Heb je mijn minicity al bezocht?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:52:29 #72
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_56042439
Zijn er ook koppels die elkaar op Fok! zijn tegengekomen?
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:03:25 #73
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_56042643
Ik heb m'n vriendin gewoon ouderwets uit de kroeg, oud & nieuw drie jaar geleden. Ik kende haar toen ongeveer een maand. Op een gegeven moment zat er een ander meisje achter me aan, van wie ik wist dat ze me leuk vond maar zelf moest ik niets van haar hebben. Toen kwam ik mijn vrouwtje tegen en zei ik haar: 'Hoi hoe is het? Wil je eens iets voor me doen? Ik moet ff van haar af dus wij gaan even zoenen.' En zo geschiedde, nu dus drie jaar verder

-edit- Er was toen natuurlijk al de nodige drank genuttigd, anders had ik het op deze manier niet zomaar gedurfd denk ik.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:13:24 #74
85962 ioko
I Appear Missing
pi_56042832
Via een datingsite, na 3 weken mailen (nooit gechat ofzo) afgesproken. Na 4 uurtjes terras in Utrecht op een bankje aan de gracht gaan zitten en gezoend. Toen we terugliepen naar de station heb ik haar hand gepakt en nooit meer losgelaten (figuurlijk ).
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:29:42 #75
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_56043130
Ik heb geen vriendin op het moment.

Maar meestal gewoon in de kroeg of op een feestje ergens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: