abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56353012
Op reis door Zuid-Amerika heb ik één keer een slaapplek geregeld via een internationale studentenorganisatie waar ik lid van was.

Tja... dat was meteen de laatste keer
pi_56438987
Via hyves.....
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:48:04 #178
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56439841
Ik zat in de Universiteitsbieb een paper te schrijven over fascisme en vlakbij mij zat een meisje met een hele stapel boeken over Hitler kennelijk hetzelfde te doen.

> Goh, jij hebt ook veel boeken over Hitler. ;')
< Ja. Jij ook.
> Ja. Erg veel.
(Waarna we een dikke sssst kregen toegeblazen)
< Zullen we anders bij een kop koffie verder kletsen?
> Ja leuk.

En de volgende dag weer verder gekletst, enzovoort. Bij elkaar gegeten heel veel gepraat en gelachen. Maar het was net 2 weken uit met m'n ex, en ze was te leuk, dus ik hield de boot een beetje af. Wilde het niet verprutsen.

En toen kwamen we elkaar tegen op een avond in de disco. Na 4 woorden gewisseld te hebben volgde spontaan een langdurige uitwisseling der lichaamsvloeistoffen en nu zijn we alweer 14 maanden samen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:50:16 #179
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_56439898
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:12 schreef Unique06 het volgende:
Via hyves.....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_56439906
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zat in de Universiteitsbieb een paper te schrijven over fascisme en vlakbij mij zat een meisje met een hele stapel boeken over Hitler kennelijk hetzelfde te doen.

< Ja. Jij ook.
> Ja. Erg veel.
> Ja leuk.

En de volgende dag weer verder gekletst, enzovoort. Bij elkaar gegeten heel veel gepraat en gelachen. Maar het was net 2 weken uit met m'n ex, en ze was te leuk, dus ik hield de boot een beetje af. Wilde het niet verprutsen.

En toen kwamen we elkaar tegen op een avond in de disco. Na 4 woorden gewisseld te hebben volgde spontaan een langdurige uitwisseling der lichaamsvloeistoffen en nu zijn we alweer 14 maanden samen.
Lief .
pi_56439933
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

pi_56440271
Via relatieplanet.

Elkaar toegevoegd op msn en een week of 5 gechat. Zij wilde afspreken, ik niet omdat ik internet-daten stom vond. Uiteindelijk na 5 of 6 weken op zaterdagmiddag naar de Andy Warhol tentoonstelling geweest in het Stedelijk.

We waren nog geen 5 minuten binnen en toen hadden we onszelf toegang verschaft tot de opening van een gesloten expositie, alwaar we samen aan de champagne en hapjes gegaan zijn. Dit eindigde uiteindelijk via een hoop bier en een patatje met in een lokale snackbar op een techno feestje en uiteindelijk haar appartement.
pi_56446389
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef Sjoewe het volgende:

< Ja. Jij ook.
> Ja. Erg veel.
> Ja leuk.

Is Hitler niet geweldig?
pi_56447860
Eh... via Guild Wars.....
Ik heb het een aantal maanden erg intensief gespeeld, veelal met vrienden. Op een gegeven moment was een bepaald gebied helemaal "het" omdat je daar "groene items" kon vinden (lach niet, ik weet dat het triest klinkt ). Samen met een vriend dat dus talloze keren gedaan, en al gauw werkte ik als rangertje samen met andere rangertjes. Waaronder ook mijn huidge vriend dus. Aangezien vriendlief op een zo'n avond van met zn allen als een gek beestjes af slachten, geen "Green item" kreeg, ben ik zo vriendelijk geweest hem een echt "Green Ogre Slaying Knife" te geven.... ( Het klinkt steeds triester...)
Sindsdien zijn we vaker samen gaan spelen, en werd het contact via Team Speak steeds intensiever. Interesses bleken veelal hetzelfde te zijn, en na veel samenspel besloten om af te spreken in Utrecht. Was wel gezellig, maar er gebeurde verder nog niks. Totdat ik hem het weekend erop smste of hij zin had in een stuk appeltaart, want we hadden nog over..... hij kwam!
En na wat over en weer naar elkaar toe te zijn geweest, werd het eigenlijk pas echt officieel (nouja, bevestigd) toen vriendlief zijn zus en haar vriend ons naar mijn huis brachten (vriend had nog geen rijbewijs) en zuslief zei dat "De tortelduifjes" wel samen achterin mochten

(Eh, alleen het laatste deel was dus wel enigszins romantisch te noemen....)
pi_56447906
Eindigde voordat het begon.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:20:30 #186
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56448310
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:09 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Is Hitler niet geweldig?
Dan heb je toch het gevoel dat het allemaal niet voor niets is geweest.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_56451150
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:00 schreef Candaasje het volgende:
[heel verhaal over groene dingen]

(Eh, alleen het laatste deel was dus wel enigszins romantisch te noemen....)
Het is zowaar mogelijk nog triester dan dat van mij. Chapeau!! Maar jij hebt tenminste een heel verhaal. Ik alleen 'oh, via fok.'
pi_56451460
Eigenlijk dus nog een hele prestatie dus
pi_56459269
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:00 schreef Candaasje het volgende:
Eh... via Guild Wars.....
[...] ben ik zo vriendelijk geweest hem een echt "Green Ogre Slaying Knife" te geven.... ( Het klinkt steeds triester...)
lol, echte liefde
pi_56459426
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Qwea het volgende:
Welke fokkers hadden eigenlijk op hun eerste date sex?

*hand opsteekt
nope, niet op de eerste date, wel op de tweede
pi_56468038
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Qwea het volgende:
Welke fokkers hadden eigenlijk op hun eerste date sex?

*hand opsteekt
Binnen 't half uur.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 13:12:18 #192
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_56477955
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Binnen 't half uur.
Check.
...dass wir fliegen.
pi_56478382
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

lol, echte liefde
Inmiddels wel *Candaasje helemaal happy met vriendlief die gelukkig ook nog heel veel andere interesses heeft, naast de pc *
Maar goed, de manier waarop het begon.. Eh tja.....
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:35:14 #194
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_56487308
De relaties die ik heb gehad zijn 'vreemd' genoeg via internet begonnen. Vooral in een chatroom aangesproken, veel gekwekt, msn, 06 uitgewisseld, ontmoet enzovoorts . Standaard eigenlijk.
Eerste relatie die ik kreeg was in de bieb in Tilburg toen ik stageliep in Ibis, zat mail te checken en even op de TMFchat ( ) te loeren, toen een meisje mij aansprak. Later was het duidelijk dat ze recht achter me zat, dus dat was heel toevallig . Liefde op 't eerste gezicht
Laatst heeft ze nog contact opgenomen (schijnt), maar mij niet te pakken gekregen
pi_56487436
Ik kom al jaren op dezelfde chat (:'() en daar was een vriendin van hem ook altijd. Met haar raakte ik bevriend en via haar kwam ik ook met hem in aanraking. Msn uitgewisseld, telefoon nummers etc en toen kwamen ze een keer met zijn 2en naar mij toe. Toen vond ik hem eigenlijk al wel heeeel erg leuk (voor zover mogelijk via msn en webcam) en dat werd alleen maar sterker.
Sindsdien waren we echt heel erg verliefd maar we woonde te ver uit elkaar. Daarom hebben we dus pas sinds 1,5 jaar een relatie maar ik ben wel al 8 jaar helemaal verliefd op hem
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_56490611
Elkaar leren kennen door een vriend, blind date die niet door kon gaan... biosje gepakt... allemaal erg leuk. Beiden te verlegen om ooit tegen elkaar te zeggen dat we wel meer voor elkaar voelden. Goede vrienden geworden, waarbij bij beiden regelmatig die kriebels weer naar boven kwamen. Dit is zo 4 jaar doorgegaan... Totdat ik weer zo'n moment had van flinke kriebels, smsje gestuurd, vriendschap stond inmiddels op het spel... heeft meneer een serenade aangevraagd bij lieve meneer Zoey, tijdje later was het raak. Dat is inmiddels 7 maanden geleden en spijt dat ik niet 4 jaar eerder iets heb gezegd!! :$
  maandag 6 april 2009 @ 12:13:07 #197
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_67755288
Via een docent die het nodig vond om examenresultaten kwijt te spelen.
  maandag 6 april 2009 @ 12:16:44 #198
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67755392
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:13 schreef Nairua het volgende:
Via een docent die het nodig vond om examenresultaten kwijt te spelen.
waarom kick je dit topic?

WTF?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_67756793
mijn relatie met me huidige vriend is begonnen via internet via datingsite knuz. Toen msn enzo ,en op een gegeven moment afgesproken.
En nu al 2 jaar een relatie
  maandag 6 april 2009 @ 16:49:46 #200
108913 Godshand
guide4you
pi_67764412
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')