Liefquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zat in de Universiteitsbieb een paper te schrijven over fascisme en vlakbij mij zat een meisje met een hele stapel boeken over Hitler kennelijk hetzelfde te doen.
> Goh, jij hebt ook veel boeken over Hitler. ;')
< Ja. Jij ook.
> Ja. Erg veel.
(Waarna we een dikke sssst kregen toegeblazen)
< Zullen we anders bij een kop koffie verder kletsen?
> Ja leuk.
En de volgende dag weer verder gekletst, enzovoort. Bij elkaar gegeten heel veel gepraat en gelachen. Maar het was net 2 weken uit met m'n ex, en ze was te leuk, dus ik hield de boot een beetje af. Wilde het niet verprutsen.
En toen kwamen we elkaar tegen op een avond in de disco. Na 4 woorden gewisseld te hebben volgde spontaan een langdurige uitwisseling der lichaamsvloeistoffen en nu zijn we alweer 14 maanden samen.
Is Hitler niet geweldig?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zat in de Universiteitsbieb een paper te schrijven over fascisme en vlakbij mij zat een meisje met een hele stapel boeken over Hitler kennelijk hetzelfde te doen.
> Goh, jij hebt ook veel boeken over Hitler. ;')
< Ja. Jij ook.
> Ja. Erg veel.
(Waarna we een dikke sssst kregen toegeblazen)
< Zullen we anders bij een kop koffie verder kletsen?
> Ja leuk.
En de volgende dag weer verder gekletst, enzovoort. Bij elkaar gegeten heel veel gepraat en gelachen. Maar het was net 2 weken uit met m'n ex, en ze was te leuk, dus ik hield de boot een beetje af. Wilde het niet verprutsen.
En toen kwamen we elkaar tegen op een avond in de disco. Na 4 woorden gewisseld te hebben volgde spontaan een langdurige uitwisseling der lichaamsvloeistoffen en nu zijn we alweer 14 maanden samen.
Dan heb je toch het gevoel dat het allemaal niet voor niets is geweest.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:00 schreef Candaasje het volgende:
[heel verhaal over groene dingen]
(Eh, alleen het laatste deel was dus wel enigszins romantisch te noemen....)
lol, echte liefdequote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:00 schreef Candaasje het volgende:
Eh... via Guild Wars.....
[...] ben ik zo vriendelijk geweest hem een echt "Green Ogre Slaying Knife" te geven.... (Het klinkt steeds triester...)
nope, niet op de eerste date, wel op de tweedequote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Qwea het volgende:
Welke fokkers hadden eigenlijk op hun eerste date sex?
*hand opsteekt
Binnen 't half uur.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Qwea het volgende:
Welke fokkers hadden eigenlijk op hun eerste date sex?
*hand opsteekt
Inmiddels welquote:
waarom kick je dit topic?quote:Op maandag 6 april 2009 12:13 schreef Nairua het volgende:
Via een docent die het nodig vond om examenresultaten kwijt te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |