en bij dikke mensen dan?quote:Op zondag 5 april 2009 18:07 schreef PopcornMonster het volgende:
Ik denk dat liefde op het eerste gezich zeer onbewust is dmv geur, de stukjes MHC in je zweet! Als dat lekker ruikt is de kans groot dat het nageslacht genetisch goed in elkaar zit.
Dan bereik je wel meer mensen tegelijkertijd met je geur.quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef Synthesist het volgende:
[..]
en bij dikke mensen dan?
zweet van dikke mensen stinkt meer
Hooooiquote:
Je fysiek tot iemand aangetrokken voelen is lust, niet liefde.quote:Geloven jullie in liefde op het eerste gezicht, en waar is die liefde dan op gebaseerd? Meer op fysieke aantrekkingskracht en uiterlijk dan op innerlijk en persoonlijkheid? Hoe kun je verliefd worden als je iemad nauwelijks kent?
Ik word niet verliefd als ik iemand totaal niet ken, dat kan wel als ik bijvoorbeeld een hele avond met iemand sta te praten oid. Dat je gewoon een 'voorproefje' van zijn persoonlijkheid krijgt ofzo.quote:
En trouwens: Hoe is jullie relatie ontstaan?
Uit liefde op het eerste gezicht of de variant waarbij liefde langzaam is ontstaan?
En hoe lang duurde het voordat jullie door hadden dat je verliefd was of gevoelens had voor iemand, en hoe lang duurde het voordat jullie een relatie kregen met je huidige partner of met vroegere partners?
Wat een vragen hè.
Ik geloof er wel degelijk in, het is mij 2x overkomen in mn leven tot nu toe.quote:Op zondag 5 april 2009 17:10 schreef bolsena het volgende:
Geloven jullie in liefde op het eerste gezicht, en waar is die liefde dan op gebaseerd? Meer op fysieke aantrekkingskracht en uiterlijk dan op innerlijk en persoonlijkheid? Hoe kun je verliefd worden als je iemad nauwelijks kent?
Mijn huidige relatie was geen liefde op het eerste gezicht, maar wel een meisje waar ik mij zo vertrouwd bij voelde, en aangetrokken, dat ik haar wel zag zitten. Het duurde even tot het bij haar ook zo ver was, maar inmiddels hebben we het leukquote:En trouwens: Hoe is jullie relatie ontstaan?
Uit liefde op het eerste gezicht of de variant waarbij liefde langzaam is ontstaan?
En hoe lang duurde het voordat jullie door hadden dat je verliefd was of gevoelens had voor iemand, en hoe lang duurde het voordat jullie een relatie kregen met je huidige partner of met vroegere partners?
Wat een vragen hè.
Ik denk wel dat er een basale, fysieke en onbewuste aantrekkingskracht kan zijn tussen twee mensen die je niet aan kan sturen. Ik heb mijn vriend op Lowlands leren kennen, en toen hij zijn shirt uittrok dacht ik wel: "Goh, ik zou het niet erg vinden als hij mijn vriend was." Ik dacht later ook: huh? waarom dacht ik dat?quote:Op zondag 5 april 2009 17:10 schreef bolsena het volgende:
Geloven jullie in liefde op het eerste gezicht, en waar is die liefde dan op gebaseerd? Meer op fysieke aantrekkingskracht en uiterlijk dan op innerlijk en persoonlijkheid? Hoe kun je verliefd worden als je iemand nauwelijks kent?
Ik heb het genoeg gezien in mn omgeving, dus jaquote:Geloven jullie dat gevoelens voor iemand langzaamaan kunnen groeien/ontstaan, ook als je iemand in het begin niet zo mag of aantrekkelijk vindt (zoals in films, lol) en ook als je eerst maandenlang of jarenlang vrienden of kennissen of collega's met iemand bent geweest?
Ik kende mn huidige vriend al via een vriendin van mij, zij zaten samen in een band. We gingen toen met een grote groep naar Lowlands (in 2002 alweerquote:En trouwens: Hoe is jullie relatie ontstaan?
That's okquote:Wat een vragen hè.
Ik neem aan dat je die woest aantrekkelijke aanhoudt zolang je relatiemateriaal dat toestaat ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:07 schreef DeVrouw het volgende:
Ik heb namelijk nu zon situatie in mijn liefdesleven: 2 mannen, eentje waarvoor ik pure lust voel, woest aantrekkelijk en gepassioneerd. En de ander waarmee ik urenlang kan kletsen, die me aan het huilen van het lachen kan maken en waarmee ik uren in bed kan liggen en tegen hem aan kan kruipen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |