Liefde op het eerste gezicht... alleen durfde we het pas een jaar later tegen elkaar te vertellen toen we elkaar alweer uit het oog waren verloren :S. Daarna is het toch iets geworden en zijn we 4 jaar bij elkaar geweest (waarvan 3 samen gewoond). Uiteindelijk is het toch stukgelopen.
Ik had "iets" met een ander meisje maar heb het binnen een week uitgemaakt en zat die avond nog even op haar Hyves te kijken. Daar zag ik dat ze gekrabbeld was door een collega van haar die er wel leuk uitzag. Dus ik even naar haar Hyves klikken. Zij zag vervolgens dat ik langs was geweest en reageerde op mijn foto. Vervolgens nog wat priveberichtjes uitgewisseld, zij vroeg mijn msn en het klikte vervolgens erg goed. We hebben een week later afgesproken. Dat was in december, we hebben nu dus ongeveer vier maanden .
mn vriendin tegengekomen tijdens de ochtendkrant. daarna opgezocht op hyves hyves en de volgende dag afgesproken
gaat nu al meer als 7 maanden goed
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.