Klopt, die kan ik nooit bedenkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:13 schreef Lyzio het volgende:
Saaie TT.
Gewoon ff het ManUtd forum in de gaten houden. Officiele SI-updates zijn nooit zo geweldig, je moet gewoon de MU-updates hebben, dan is ook de naam van Zomerbeker in Intertoto veranderd en dat soort kleine dingetjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
Komt er meteen op 1 februari 2008 weer een patch in verband met de transfers?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:32 schreef VoreG het volgende:
Pff sinds begin december is het alleen maar berg afwaarts gegaan, ik kan m'n laatste overwinning niet herinneren. Veel gelijke spelen dat dan weer wel.
Sta nu 14e met nog 5 wedstrijden te gaan. 15 punten te pakken
Let me know how that worked outquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:44 schreef VoreG het volgende:
Pfff laatste wedstrijd van het seizoen.
17. Wigan 37pt. doelsaldo - 25
18. Fulham 35 pt. doelsaldo -24
Fulham moet tegen Sunderland (20e gedegradeerd)
Ik tegen Portsmouth 9e, al een hele tijd niet verloren.
en ik heb al 14 wedstrijden op rij niet gewonnen....
Het begon zo goed... winnen van Scum, 9e etc etc... nu op de laatste speeldag gaat het misschien nog een ramp worden.
Je hoeft niet elke keer die hele screen te laten zien. Je kan ook alleen even het stukje van de score + doelpunten makers laten zienquote:
Gelijk ontslagen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:54 schreef VoreG het volgende:
4-1 verloren nadat mijn midmid al na 5 minuten z'n 2e gele kaart pakte....
Fulham bleef op 0-1 staan totdat er in de 87e minuut de 1-1 werd gemaakt
en in de 90e minuut maakt Fulham 1-2...
Gedegradeerd.
Nog niet.quote:
Teveel gedoe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer die hele screen te laten zien. Je kan ook alleen even het stukje van de score + doelpunten makers laten zien
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Let me know how that worked out
[ afbeelding ]
Is toch ook niet leuk meer![]()
prachtig man.. lachen accentquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Lyzio het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rrMIC7u-J5A&NR=1
Misschien al oudMaar wel leuk
Ik zit me al sinds 1 jan 2008 (in game) dood te ergeren aan mijn team.quote:
Ik dacht dat op fmsorted ooit zoiets stond, kijk daar eens?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:35 schreef MaxPower het volgende:
Is er ergens een snel en makkelijk overzichtje welke attributes voor welke positie nuttig zijn?
Ik heb ook wel eens een elftal van de week gehad met Afonso Alves centraal achterinquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:49 schreef andre347 het volgende:
Ik weet dat het soms lastig is voor een bondscoach om een opstelling te maken maar de bondscoach van Nigeria zet N. Kanu gewoon in de verdediging (normaal gesproken spits)!
GK: Handling, Reflex, Agility, Command of area, Stamina, Jumping, Positioning, Strength, Decisions, Aerial, Ability, Throwing, Pace, Concentration, Composure, Bravery & Anticipation.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:35 schreef MaxPower het volgende:
Is er ergens een snel en makkelijk overzichtje welke attributes voor welke positie nuttig zijn?
12 jaar? Bestaan ze zo jong?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Linksback van 12 jaar die een perfecte crosspass geeft naar rechtsbuiten.
Gewoon de default-kits van je kit-style in je graphics\pictures\kits directory zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waar zet je eigenlijk die default kits uit die onder de gedownloade kits uitsteken?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:42 schreef Mike.Strutter het volgende:
6 doelpunten in een wedstrijddat is wel verdomd netjes. Zal wel een record zijn in de Primera Division.
Dat is helemaal waar, zeker een van de beste spitsen op het begin van het spel. Ik ben ook echt gecharmeerd van Silva, die heeft makkelijk de potentie om beter te worden dan Ronaldinho/Kakaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:47 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Klopt, maar Aguero is dan ook wereldklasse.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:53 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, zeker een van de beste spitsen op het begin van het spel. Ik ben ook echt gecharmeerd van Silva, die heeft makkelijk de potentie om beter te worden dan Ronaldinho/Kaka
Zou het dan misschien aan je instellingen oid liggen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Aanval van 50+ miljoen maar scoren ho maar
Kun je ook ergens instellen dat als ze recht op de goal af gaan, alleen de keeper to beat, dat ze dan niet tegen hem aan of naast schieten ondanks dat ze minstens 17 voor afwerken hebben?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zou het dan misschien aan je instellingen oid liggen?
Ja.. dat zou ik ook graag willen wetenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun je ook ergens instellen dat als ze recht op de goal af gaan, alleen de keeper to beat, dat ze dan niet tegen hem aan of naast schieten ondanks dat ze minstens 17 voor afwerken hebben?
Als je op de counter wil spelen moet je niet zo gaan spelenquote:
Had wel aardig veel kansen maar Valdes was te goed. Dat gat kon niet anders als het hele middenveld weg valtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als je op de counter wil spelen moet je niet zo gaan spelenEr is nogal een gat op het middenveld...
Kon wel, want je had nooit met 2 spitsen moeten gaan spelenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:27 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Had wel aardig veel kansen maar Valdes was te goed. Dat gat kon niet anders als het hele middenveld weg valtEn eigenlijk vond ik 1-1 wel goed genoeg.. Als je met 9 man speelt.
Geef het bestuur een lekkere zelfgemaakte appeltaart.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
De speculaties gaan al dat mijn contract niet verlengd wordt. Kan ik daar nog iets tegen doen?
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef het bestuur een lekkere zelfgemaakte appeltaart.
Ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:47 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar kan je dus coach van en Real en van Nederland zijn? [afbeelding]
Bij bestuur kijken of er een Nationaal team slecht presteerd ofzo? en dan vragen of je daar manager van kan zijn. (wil niet risico lopen dat ik mijn real madrid kwijt raakquote:
Jobs -> Job securityquote:Op zondag 13 januari 2008 00:51 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Bij bestuur kijken of er een Nationaal team slecht presteerd ofzo? en dan vragen of je daar manager van kan zijn. (wil niet risico lopen dat ik mijn real madrid kwijt raak)
Ja dat bedoelde ik, helaas zijn ze hier allemaal stabiel.. even afwachtenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jobs -> Job security
Dan kijken naar landen zonder manager. Een land coachen kan altijd naast een club.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik kijk nu ook voornamelijk naar zelfbeheersing in combinatie met afwerken, zonder bal en koppen en dat werkt een stuk beterquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Aanval van 50+ miljoen maar scoren ho maar
Je moet vlak na een eindtoernooi gaan kijken, dan vliegen er altijd vrij veel bondscoaches uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:02 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, helaas zijn ze hier allemaal stabiel.. even afwachten
Denk directe of indirecte vrije trap. Ik speel met de Engelse versie.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat zijn doelpunten uit OVT ?
indirecte vrije trappen inderdaad. RVT is rechtstreekse vrije trap.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat zijn doelpunten uit OVT ?
Onrechtstreeksequote:
quote:
vind hem in het nederlands ook maar vaag, ook engels voor mij dusquote:Op zondag 13 januari 2008 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom speel ik altijd in het Engels
misschien is ie z'n shirt vergetenquote:Op zondag 13 januari 2008 19:30 schreef Jodelaar het volgende:
Vidal heeft duidelijk een rug nummer van mij gehad en kan ook gewoon meedoen, hoezo heeft hij geen rugnummer?
[ afbeelding ]
dat gebrek aan scoren kost mij echt gigantisch veel punten.. Ik creeër echt hartstikke veel mogelijkheden, maar niks gaat erin..quote:Op zondag 13 januari 2008 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dat gebrek scoren ook irritant vinden, de betapatch werkte bij mij veel beter dan de echte patch
Het is handiger om te beginnen met een grote club omdat je dan goede spelers enzo hebt. Daarna aan een uitdaging beginnen.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:13 schreef Droopie het volgende:
Ik ben sinds gisteren begonnen met het spel (omdat Fifa Manager me tegen viel).
En nu heb ik een paar kleine vragen die ik niet beantwoord krijg in al die fan site die in de OP staan..
Ik begin rustig want ik heb al door dat het stap-voor-stap moet.
Voor je spelplezier is het dan het beste om met Feyenoord te beginnen omdat dat mijn club en meest herken baar is...Of bv. een FC Omniworld omdat het niveau van mijn trainer ook beginnend is.
Hoe kan ik trainingschema's (die ik van het internet heb) in het spel invoeren..
Ze staan al in ....\....\schedules zoals erbij stond (http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=13446)
En als laatste een goede (legaal neem ik aan) waar je het spel up-to-date kan houden mbt. transfers in de echte wereld...of werkt dat zo niet hiermee..
Alvast bedankt
Manager > training > schema's > bewerken > importerenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:13 schreef Droopie het volgende:
Hoe kan ik trainingschema's (die ik van het internet heb) in het spel invoeren..
Ze staan al in ....\....\schedules zoals erbij stond (http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=13446)
nvmquote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Manager > training > schema's > bewerken > importeren
http://fm.manutd.nl/content/view/1059/221/ oa.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:58 schreef Jodelaar het volgende:
[..]waar download je training schema's?
Ja ik had niet de hele post gelezen, wel bedanktquote:Op zondag 13 januari 2008 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
http://fm.manutd.nl/content/view/1059/221/
thanks gevondenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Manager > training > schema's > bewerken > importeren
Ik snap echt niet waar het aan ligt, gek word ik er van, dit is de eerste FM waarin ik een ploeg maar niet aan de praat krijg....quote:Op zondag 13 januari 2008 20:08 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat gebrek aan scoren kost mij echt gigantisch veel punten.. Ik creeër echt hartstikke veel mogelijkheden, maar niks gaat erin..
Heel herkenbaar..quote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar het aan ligt, gek word ik er van, dit is de eerste FM waarin ik een ploeg maar niet aan de praat krijg....
Probeer is 4-4-2 ruitquote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar het aan ligt, gek word ik er van, dit is de eerste FM waarin ik een ploeg maar niet aan de praat krijg....
Ik speel met een aanvallende ruit maar veel scoren, ho maar. 15, 20 kansen per wedstrijd is niet aan ze besteed....quote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Probeer is 4-4-2 ruitbij mij is het altijd wel rond de 3-0.
ik speel 433.. maar ze scoren totaal niet..quote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Probeer is 4-4-2 ruitbij mij is het altijd wel rond de 3-0.
Mja alleen heb ik bij Eindhoven niet echt een selectie waarbij ik me zulke dingen kan veroorloven.. Zeker niet nu ik 1 fitte spits heb...quote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef VoreG het volgende:
Wat bij mij heeft geholpen is mijn vaste spitsenkoppel Kardec en Reis gewoon uit de selectie knikkeren voor Heskey en Aghahowa.
3 wedstrijden later heb ik ze er weer ingezet en het loopt weer enigszins.
Kardec schiet er nu bijvoorbeeld binnen 20 minuten 3 in tegen de nummer 2/
ahc, bij mij is chelsea uitgeschakeld door een ploeg die coca cola 2 speeltquote:Op zondag 13 januari 2008 19:06 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bij mij speelt Fortuna SIttard nu Europees voetbal, die zijn 2e geworden in de KNVB Beker. Leuk detail was dat Ajax uitgeschakeld werd door Ajax2
Link? En kan die gewoon over 8.0.1?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gebrek aan scoringsvermogen is een bug in de matchengine van de 8.0.1 patch. Daarom heb ik ook de tweede betapatch weer geinstalleerd. Die is een stuk beter.En voorderest wordt het hopen op een goede patch over drie weken.
Komt er over 3 weken een nieuwe patch? Ook met transfers?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gebrek aan scoringsvermogen is een bug in de matchengine van de 8.0.1 patch. Daarom heb ik ook de tweede betapatch weer geinstalleerd. Die is een stuk beter.En voorderest wordt het hopen op een goede patch over drie weken.
Hope so.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Komt er over 3 weken een nieuwe patch? Ook met transfers?
Hij speelt altijd, veel vertrouwen gegeven, dik verbeterd contract maar wil niet. En al 3 x weggebleven van de training.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Veel laten spelen en verbeterd contract aanbieden.
Moet kunnen, alleen moet je je DR dan niet veel laten opkomen.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Lyzio het volgende:
In een 4-4-2 systeem met aanvallende ruit in het midden, is het dan een goede optie om bijvoorbeeld Rommedahl rechts op het middenveld te zetten? Daar tegenover stellend dat de man met de punt naar achter meer verdedigd dan wat anders.
Ik kan hem namelijk voor een zacht prijsje overnemen van Ajax. Op niveau Celta de Vigo zou hij volgens mij best een van de steunpilaren kunnen worden. Ook aangezien mijn toevoer (op Joaquin Calderón na) van middenveld naar aanval schaars is, lijkt me dit een leuke optie.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet kunnen, alleen moet je je DR dan niet veel laten opkomen.
Football Manager 2008 #15quote:Op maandag 14 januari 2008 14:25 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb nieuwe shirtjes.. Maar de oude shirtjes staan er nog achter?
Nee.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef Lyzio het volgende:
Is het toevallig ook een bug dat je als promotiekandidaat gewoon met 2-1 verliest van de hekkensluiter? Misschien? Toevallig?
Celta de Vigo misschien? In welk jaar zit je dan, na dit seizoen? Want of Manchev er dan nog speelt of niet is wel een wereld(je) van verschil. Andere namen waar je zeker op moet letten zijn Joaquin Calderon, Kalu Uche, Pablo Contreras, José Manuel Pinto, Yoel en Fabian Canobbio.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:36 schreef Ordinair het volgende:
Ik maak dit seizoen af bij Hearts dan ga ik kijken voor een echte uitdaging.
In mijn game is het nu 4 januari.
Een echte uitdaging.. Dus een nieuwe game beginnen en kijken welke clubs zich melden voor je.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Celta de Vigo misschien? In welk jaar zit je dan, na dit seizoen? Want of Manchev er dan nog speelt of niet is wel een wereld(je) van verschil. Andere namen waar je zeker op moet letten zijn Joaquin Calderon, Kalu Uche, Pablo Contreras, José Manuel Pinto, Yoel en Fabian Canobbio.
Ah. Op die fietsquote:Op maandag 14 januari 2008 18:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Een echte uitdaging.. Dus een nieuwe game beginnen en kijken welke clubs zich melden voor je.
weet iemand raad?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
ben bezig met de training en wil ik een schema importeren, hij staat in de goede map..
het is een .tsh bestand en nu ik zie hem niet in die lijst![]()
is het juist soort bestand of doe ik iets doms/ fout
Gewoon importeren tog.. Schema's -> Aanpassen -> Importeren maakt niet uit waar hij staat, gewoon opzoeken.quote:
maar wat voor extensie heeft zo'n bestand, ik heb het idee dat het bestand fout is.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:06 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Gewoon importeren tog.. Schema's -> Aanpassen -> Importeren maakt niet uit waar hij staat, gewoon opzoeken.
Dus als het niet meer lukt wil je een andere jobquote:Op maandag 14 januari 2008 18:46 schreef Jodelaar het volgende:
Real Madrid is nu echt slecht bezig ik heb niets veranderd en ze spelen telkens 1-0, 2-0, 0-0 enzo.. geen 5-0 enzo meer. Zelfs tegen Hercules werd het 0-0. Ga maar is kijken of er een andere ploeg mijn diensten nodig hebben.
Ja die win ik ook niet. Zelfs met Italie verlies ik ze nogquote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Die penaltyseries zijn ook een grote grap, elke keer weer.
Mutual terminationquote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef FredAFCA het volgende:
Wat is de beste en snelste manier om van je overbodige jeugdspelers af te komen?
Free Transferquote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef FredAFCA het volgende:
Wat is de beste en snelste manier om van je overbodige jeugdspelers af te komen?
klopt.. ik heb volgens mij nog geen 1 gezien waarbij er gewoon fatsoenlijk 4 of 5 in gingenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Die penaltyseries zijn ook een grote grap, elke keer weer.
Je carriere zit wel in de lift zegquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
Job kunnen vinden bij MSV Neureuppin (German Regional Division West). Eens zien of daar wat van te maken valt...
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je carriere zit wel in de lift zeg
Ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Link voor die tweede betapatch?
En kan die gewoon over 801 heen?
Bij information van je team.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt!
Waar kun je trouwens zien hoeveel man er in je stadion kunnen?
Heb je misschien meer info over wat er aangepast wordt met deze patch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja.
http://rapidshare.com/files/72542290/fm2008_801_betapatch_2_.exe
Door te spelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:51 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap dus niet hoe je stats als:
Kracht
Beslissingen
Stamina
Doorzettingsvermogen
...etc.
omhoog krijgt.
Aha. Dat zijn dus de stats waar je wedstrijden voor nodig hebt om ze op te krikken, en geen training.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Door te spelen.![]()
Ik denk dat ik nog een jaartje met Hearts verder ga. Het word toch wel leuk zo.
Ja ik heb Savvidis (een regen) geruild tegen Renato Augusto en iets van 10 miljoenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef huijs het volgende:
Is het al iemand gelukt om een speler te ruilen? Als er een club komt vragen wat een speler kost, en ik bied vervolgens op een speler van die club (redelijk bedrag + speler waar ze intresse in hebben) wordt mijn bod altijd afgewezen.
RM moest LM zijn, had het omgedraaidquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:38 schreef GeneraalUli het volgende:
Je gebruikt de RM als een vleugelspeler die de achterlijn moet halen en vanaf daar de voorzetten moet verzorgen?
Daarbij ook nog een freekick-skill van 17.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Duidelijk Joaquin. Snelheid + dribbel is al dodelijk. Redelijke voorzet en ook nog eens genoeg kwaliteiten om te scoren. (afstandschot bijv. )
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Duidelijk Joaquin. Snelheid + dribbel is al dodelijk. Redelijke voorzet en ook nog eens genoeg kwaliteiten om te scoren. (afstandschot bijv. )
Wacht even dan. Ga even snel voor je kijken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goede jonge verdediger
Ik wist niet eens dat er een nieuwe beta-patch was. Is deze van na de 8.0.1 patch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja.
http://rapidshare.com/files/72542290/fm2008_801_betapatch_2_.exe
Bedankt, helaas is hij bij mij nog niet bekend.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:54 schreef Ordinair het volgende:
Wacht even dan. Ga even snel voor je kijken.
------------------------------------------------------
Sergey Yefimov![]()
Via board requests toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik de omwonenden die de uitbreiding van mijn stadion blokkeren ook neerschieten?
Moet je een knokploeg inhuren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik de omwonenden die de uitbreiding van mijn stadion blokkeren ook neerschieten?
Ik heb één kopsterke spits; Vladimir Manchev. De andere is erg goed met de voeten, een tegen een situaties; Genero Zeefuik + Jesus Perrera.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:23 schreef VoreG het volgende:
Ik zou Iago kiezen voor de ML positie, een betere voorzet.
Maar eigenlijk zou ik hiervoor ook je MR en 2 spitsen moeten weten, als je kopsterke spitsen hebt dan zeker Iago, heb je die niet dan zou ik Joaquin kiezen.
Als de MR een goede voorzet heeft kan je ook voor Joaquin kiezen.
Thanks!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:19 schreef Ordinair het volgende:
LVV - Wallace
RVV - Ratinho
S - Altidore
Ball Control lijkt me, hč.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Hoe krijg je de dribbelstat omhoog?
Carmelo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Rechthalf?
Slechte reeks gehad sinds deze post. Ik sta nu op plek 10 met 10 punten achterstand op de koploper. Heb nu mijn tactiek veranderd en het gaat al 2 wedstrijden goed. Ik hoop dat ik het zo kan houden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:42 schreef Ordinair het volgende:
Na 5 wedstrijden sta ik tweede met St. Pauli. Mijn opdracht (St. Pauli in de tweede divisie houden) gaat dus tot zo ver goed.
In de voorbereiding flink wat spelers weg gedaan en ook flink wat spelers gekocht. Werder Bremen heb ik als moederclub dus daar komt ook wat van binnen.
Inderdaad terechtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:56 schreef Droopie het volgende:
Eerste keer met Feyenoord en na 11 wedstrijden een terechte 13e plaats
Welke tactiek gebruik je?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Echt ik zou het liefst een steen door mijn pc gooien, wat een tyfusversie is die FM 2008 er deugt werkelijk waar geen ene reet van![]()
![]()
![]()
![]()
.... wat ik ook doe, ik krijg mijn spelers gewoon niet aan het scoren, ben net voor 350ste keer overnieuw begonnen en waar ik in de andere FM-versies een ploeg moeiteloos aan het voetballen en scoren kreeg lukt hier werkelijk waar helemaal niks, nakkes nada
![]()
![]()
Teringspel
4-4-2 aanvallende ruit met Chelsea, heeft altijd en overal gewerkt.... ik creeer per wedstrijd 25 kansen maar scoren ho maar....quote:
Heb je targetman ingesteld? en wie zijn je spitsen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
4-4-2 aanvallende ruit met Chelsea, heeft altijd en overal gewerkt.... ik creeer per wedstrijd 25 kansen maar scoren ho maar....![]()
![]()
![]()
Ik speel niet met een targetman, spitsen zijn Drogba en Rocchi, heb verder nog Pizarro en Shevchenko... ik heb nu alles in mijn teaminstellingen op de aanval gezet als een laatste redmiddel om de boel aan de praat te krijgen, sta zowaar voor bij rust met 3-0 maar meestal als dat gebeurt scoor ik de eerstvolgende 3 wedstrijden niet ondanks een overvloed aan kansenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:29 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Heb je targetman ingesteld? en wie zijn je spitsen?
Targetman zou ik dan wel even Drogba maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik speel niet met een targetman, spitsen zijn Drogba en Rocchi, heb verder nog Pizarro en Shevchenko... ik heb nu alles in mijn teaminstellingen op de aanval gezet als een laatste redmiddel om de boel aan de praat te krijgen, sta zowaar voor bij rust met 3-0 maar meestal als dat gebeurt scoor ik de eerstvolgende 3 wedstrijden niet ondanks een overvloed aan kansen
Uhu, en gelukkig heeft SI het eindelijk toegegeven na talloze onderwerpen en posts erover. Eerst verweten ze de speler dat ze wondertactics gebruikten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is dus wel degelijk een bug, dat niet kunnen scoren:
http://community.sigames.(...)743/m/9832047463/p/2
Da's inderdaad ook erg irritant... ik kap dan ook gewoon met spelen totdat deze problemen zijn opgelost... het is echt verschrikkelijk om zo te spelenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Uhu, en gelukkig heeft SI het eindelijk toegegeven na talloze onderwerpen en posts erover. Eerst verweten ze de speler dat ze wondertactics gebruikten.
Een andere ongelovelijk irritante bug is trouwens dat corners niet eens de goal halen en al 5 meter voor de eerste paal worden ingekopt door een speler.Belachelijk gewoon.
Gewoon geen speler bij de eerste paal neerzetten. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Uhu, en gelukkig heeft SI het eindelijk toegegeven na talloze onderwerpen en posts erover. Eerst verweten ze de speler dat ze wondertactics gebruikten.
Een andere ongelovelijk irritante bug is trouwens dat corners niet eens de goal halen en al 5 meter voor de eerste paal worden ingekopt door een speler.Belachelijk gewoon.
Word tijd dat er een patch komt dan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is dus wel degelijk een bug, dat niet kunnen scoren:
http://community.sigames.(...)743/m/9832047463/p/2
Jammer, Grax is een redelijke spits..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
In de categorie: wuzzefuck?
Ik krijg een speler van Sochaux aangboden met een marktwaarde van 4,3 miljoen euro. Ik bied 1,5 miljoen euro op de speler (Grax-spits). De volgende dag verneem ik dat meerdere clubs interesse hebben in de speler, maar zij bieden hoogstens 500,000 euro.
Wat doet die mafketel nou uiteindelijk? Hij vertrekt naar FC Schubbekutteveen voor 100,000 euro?
I'm like, dude...
De tweede betapatch is de laatste patch voor de officiele 8.0.1 patch. Er zitten dus wat meer foutjes in, maar de matchengine is stukken beter, waar het spel uitiendelijk om draait natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:41 schreef Happel het volgende:
Is die betapatch hier in het topic nu een tweede beta na de verschijning van de eerste officiële of is het gewoon de allereerste betapatch? Kan er namelijk niks over vinden op SI.
Je kan hem over 8.0.1 gooien ja, maar niet verder met je huidige spel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef VoreG het volgende:
Kan je die betapatch geowon over de 8.0.1 heengooien en verder gaan met je huidige spel?
Laat dan maar zittenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je kan hem over 8.0.1 gooien ja, maar niet verder met je huidige spel.
De speler maakt het niet uit hoeveel jij aan die club betaalt...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg een speler van Sochaux aangboden met een marktwaarde van 4,3 miljoen euro. Ik bied 1,5 miljoen euro op de speler (Grax-spits). De volgende dag verneem ik dat meerdere clubs interesse hebben in de speler, maar zij bieden hoogstens 500,000 euro.
Wat doet die mafketel nou uiteindelijk? Hij vertrekt naar FC Schubbekutteveen voor 100,000 euro?
I'm like, dude...
Wat hierboven gezegd werd, het kan de speler natuurlijk niks schelen hoeveel er voor hem betaald wordt. Wat ik soms wel heb, is dat mijn bod van 1.5mln wordt afgewezen, terwijl een AI bod van 500k wordt aanvaard.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
I'm like, dude...
Dan heb je best dat ze bijvoorbeeld nog een 50% clausule of andere clausules er neer zetten want dat kan je niet aan het bod zien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat hierboven gezegd werd, het kan de speler natuurlijk niks schelen hoeveel er voor hem betaald wordt. Wat ik soms wel heb, is dat mijn bod van 1.5mln wordt afgewezen, terwijl een AI bod van 500k wordt aanvaard.
Da's wel kut ja, IRL zou zijn club jouw bod accepteren, en de andere wellicht weigeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
I'm like, dude...
Dat kan je wel zien, of tenminste schatten, omdat er dan 4m + clauses bij komt te staanquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je best dat ze bijvoorbeeld nog een 50% clausule of andere clausules er neer zetten want dat kan je niet aan het bod zien.
Leeds is 3e divisie Engeland. Waarschijnlijk was dat andere contract gewoon beter.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Da's wel kut ja, IRL zou zijn club jouw bod accepteren, en de andere wellicht weigeren.
Zelfde idee: Dado Prso, bij de start van het spel clubloos, kiest voor een Schotse 2e divisieclub i.p.v. mijn Leeds United...
Volgens mij kan je die clausule wel zien. Ik heb bijvoorbeeld wel eens een bod gehad op de Guzman, dan staat er in het nieuwsbericht dat er 22.5mln wordt geboden, maar als je het bekijkt blijkt het 15mln plus 50% te zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je best dat ze bijvoorbeeld nog een 50% clausule of andere clausules er neer zetten want dat kan je niet aan het bod zien.
Klopt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die clausule wel zien. Ik heb bijvoorbeeld wel eens een bod gehad op de Guzman, dan staat er in het nieuwsbericht dat er 22.5mln wordt geboden, maar als je het bekijkt blijkt het 15mln plus 50% te zijn
Bij mij staat er dan altijd een sterretje, maar ik speel dan ook FM07quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in het transferschermpje staan bij boden met clausules ... + clausules
Klopt inderdaad ook.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij staat er dan altijd een sterretje, maar ik speel dan ook FM07
Echte toppers gaan natuurlijk liever naar Engeland of Spanje ofzo... net als in het echt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
hebben jullie het ook zo vaak, dat spelers uit buitenland niet naar nederland willen komen pff
Heb ik ook al een paar keer gehad ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat ook vervelend is bij FM07: als je bied op een speler waar niemand in is geinteresseerd, komen er na jouw bod ineens tientallen clubs om de hoek kijken die ook gaan bieden
Doe dat dan. Stel je DMF zeer verededigend in + korte mandekking en hard tackelen. Je backs laat je opkomen. Je buitenspelers moeten alleen maar meters maken dus DEF en ATT trainen. Je #10 moet je spelmaker maken en je twee spitsen instellen als targetmen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Crack_david het volgende:
Ik zie hier heel veel mensen die 4-4-2 met een ruit op het middenveld spelen. Ik speel echter niet met zo'n goede ploeg dat ik constant het spel kan dicteren en ik merk in de verdediging heel vaak dat als de tegenstander met een vlakke 4-4-2 speelt de centrale middenvelders zich er heel gemakkelijk door heen combineren.
hoe kan ik dat een beetje opvangen, want ik vind een ruit aanvallend wel heersen
Je schijnt dit te kunnen voorkomen door na het uitbrengen van een bod op die speler, hem gelijk van je shortlist af te halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat ook vervelend is bij FM07: als je bied op een speler waar niemand in is geinteresseerd, komen er na jouw bod ineens tientallen clubs om de hoek kijken die ook gaan bieden
Hier ook al. Hij is nu trainer(t) bij AZ. Van Gaal zit bij Ajax.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja Willem is ontslagen bij Utrecht
Ga hem proberen als assistent hier heen te halen volgend seizoen, maar is ook al zo lastig, nooit wilt iemand komenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hier ook al. Hij is nu trainer(t) bij AZ. Van Gaal zit bij Ajax.
En Ronald Koeman bij Barcelona
Daarom moet je die speler ook gelijk van je shortlist halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Altidore, kost geen drol en scoort er lustig op los. Alleen in het 2e seizoen wel vaak kwijt aan interland wedstrijden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is een haalbare spits voor feyenoord tot 12 miljoen euro ofzo die echt veel scoort
Stancu scoort bij mij redelijk veel, althans voor z'n blessure op dit moment rijg ik de enige dikke verliespartij aan de andere, daar word ik niet blij van.... Chelsea heeft me ook een contract aangeboden met bedenktijd tot het einde van het seizoen, nou dat wordt afwachtenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is een haalbare spits voor feyenoord tot 12 miljoen euro ofzo die echt veel scoort
het probleem is dus dat de DMC zn werk wel probeert te doen, maar constant tegen over de 2 centrale middenvelders van de tegenstander komt. Doordat de amc en dmc op verschillende momenten opjagen is dat makkelijk weg te tikken. Aanvallend vind ik een ruit top, maar verdedigend mist er van allesquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe dat dan. Stel je DMF zeer verededigend in + korte mandekking en hard tackelen. Je backs laat je opkomen. Je buitenspelers moeten alleen maar meters maken dus DEF en ATT trainen. Je #10 moet je spelmaker maken en je twee spitsen instellen als targetmen.
Je kan eventueel ook je DMF spelmaker maken. Mits hij een beetje een pass in huis heeft en verstand heeft van positiespel.
Binnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:06 schreef Lyzio het volgende:
Momenteel in onderhandeling met Groningen over Nevland.
Wat is redelijk veel ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Stancu scoort bij mij redelijk veel, althans voor z'n blessure op dit moment rijg ik de enige dikke verliespartij aan de andere, daar word ik niet blij van.... Chelsea heeft me ook een contract aangeboden met bedenktijd tot het einde van het seizoen, nou dat wordt afwachten
Ook van de nummer 3 Mainz 05 gewonnen. Dit maal met 1-3. Ik sta nu 7e met nog 2 wedstrijden te gaan en het is mogelijk om 4e te worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:59 schreef Ordinair het volgende:
Net van de koploper Kaiserlautern gewonnen met 1-0!
nu in 38 wedstrijden 24 goals en 9 assists, de laatste 6 wedstrijden (dus na z'n blessure) geen enkele goal meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |