Manager > training > schema's > bewerken > importerenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:13 schreef Droopie het volgende:
Hoe kan ik trainingschema's (die ik van het internet heb) in het spel invoeren..
Ze staan al in ....\....\schedules zoals erbij stond (http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=13446)
nvmquote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Manager > training > schema's > bewerken > importeren
http://fm.manutd.nl/content/view/1059/221/ oa.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:58 schreef Jodelaar het volgende:
[..]waar download je training schema's?
Ja ik had niet de hele post gelezen, wel bedanktquote:Op zondag 13 januari 2008 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
http://fm.manutd.nl/content/view/1059/221/
thanks gevondenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Manager > training > schema's > bewerken > importeren
Ik snap echt niet waar het aan ligt, gek word ik er van, dit is de eerste FM waarin ik een ploeg maar niet aan de praat krijg....quote:Op zondag 13 januari 2008 20:08 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat gebrek aan scoren kost mij echt gigantisch veel punten.. Ik creeër echt hartstikke veel mogelijkheden, maar niks gaat erin..
Heel herkenbaar..quote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar het aan ligt, gek word ik er van, dit is de eerste FM waarin ik een ploeg maar niet aan de praat krijg....
Probeer is 4-4-2 ruitquote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar het aan ligt, gek word ik er van, dit is de eerste FM waarin ik een ploeg maar niet aan de praat krijg....
Ik speel met een aanvallende ruit maar veel scoren, ho maar. 15, 20 kansen per wedstrijd is niet aan ze besteed....quote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Probeer is 4-4-2 ruitbij mij is het altijd wel rond de 3-0.
ik speel 433.. maar ze scoren totaal niet..quote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Probeer is 4-4-2 ruitbij mij is het altijd wel rond de 3-0.
Mja alleen heb ik bij Eindhoven niet echt een selectie waarbij ik me zulke dingen kan veroorloven.. Zeker niet nu ik 1 fitte spits heb...quote:Op zondag 13 januari 2008 23:46 schreef VoreG het volgende:
Wat bij mij heeft geholpen is mijn vaste spitsenkoppel Kardec en Reis gewoon uit de selectie knikkeren voor Heskey en Aghahowa.
3 wedstrijden later heb ik ze er weer ingezet en het loopt weer enigszins.
Kardec schiet er nu bijvoorbeeld binnen 20 minuten 3 in tegen de nummer 2/
ahc, bij mij is chelsea uitgeschakeld door een ploeg die coca cola 2 speeltquote:Op zondag 13 januari 2008 19:06 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bij mij speelt Fortuna SIttard nu Europees voetbal, die zijn 2e geworden in de KNVB Beker. Leuk detail was dat Ajax uitgeschakeld werd door Ajax2
Link? En kan die gewoon over 8.0.1?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gebrek aan scoringsvermogen is een bug in de matchengine van de 8.0.1 patch. Daarom heb ik ook de tweede betapatch weer geinstalleerd. Die is een stuk beter.En voorderest wordt het hopen op een goede patch over drie weken.
Komt er over 3 weken een nieuwe patch? Ook met transfers?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gebrek aan scoringsvermogen is een bug in de matchengine van de 8.0.1 patch. Daarom heb ik ook de tweede betapatch weer geinstalleerd. Die is een stuk beter.En voorderest wordt het hopen op een goede patch over drie weken.
Hope so.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Komt er over 3 weken een nieuwe patch? Ook met transfers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |