Ball Control lijkt me, hè.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Hoe krijg je de dribbelstat omhoog?
Carmelo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Rechthalf?
Slechte reeks gehad sinds deze post. Ik sta nu op plek 10 met 10 punten achterstand op de koploper. Heb nu mijn tactiek veranderd en het gaat al 2 wedstrijden goed. Ik hoop dat ik het zo kan houden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:42 schreef Ordinair het volgende:
Na 5 wedstrijden sta ik tweede met St. Pauli. Mijn opdracht (St. Pauli in de tweede divisie houden) gaat dus tot zo ver goed.
In de voorbereiding flink wat spelers weg gedaan en ook flink wat spelers gekocht. Werder Bremen heb ik als moederclub dus daar komt ook wat van binnen.
Inderdaad terechtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:56 schreef Droopie het volgende:
Eerste keer met Feyenoord en na 11 wedstrijden een terechte 13e plaats
Welke tactiek gebruik je?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Echt ik zou het liefst een steen door mijn pc gooien, wat een tyfusversie is die FM 2008 er deugt werkelijk waar geen ene reet van![]()
![]()
![]()
![]()
.... wat ik ook doe, ik krijg mijn spelers gewoon niet aan het scoren, ben net voor 350ste keer overnieuw begonnen en waar ik in de andere FM-versies een ploeg moeiteloos aan het voetballen en scoren kreeg lukt hier werkelijk waar helemaal niks, nakkes nada
![]()
![]()
Teringspel
4-4-2 aanvallende ruit met Chelsea, heeft altijd en overal gewerkt.... ik creeer per wedstrijd 25 kansen maar scoren ho maar....quote:
Heb je targetman ingesteld? en wie zijn je spitsen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
4-4-2 aanvallende ruit met Chelsea, heeft altijd en overal gewerkt.... ik creeer per wedstrijd 25 kansen maar scoren ho maar....![]()
![]()
![]()
Ik speel niet met een targetman, spitsen zijn Drogba en Rocchi, heb verder nog Pizarro en Shevchenko... ik heb nu alles in mijn teaminstellingen op de aanval gezet als een laatste redmiddel om de boel aan de praat te krijgen, sta zowaar voor bij rust met 3-0 maar meestal als dat gebeurt scoor ik de eerstvolgende 3 wedstrijden niet ondanks een overvloed aan kansenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:29 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Heb je targetman ingesteld? en wie zijn je spitsen?
Targetman zou ik dan wel even Drogba maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik speel niet met een targetman, spitsen zijn Drogba en Rocchi, heb verder nog Pizarro en Shevchenko... ik heb nu alles in mijn teaminstellingen op de aanval gezet als een laatste redmiddel om de boel aan de praat te krijgen, sta zowaar voor bij rust met 3-0 maar meestal als dat gebeurt scoor ik de eerstvolgende 3 wedstrijden niet ondanks een overvloed aan kansen
Uhu, en gelukkig heeft SI het eindelijk toegegeven na talloze onderwerpen en posts erover. Eerst verweten ze de speler dat ze wondertactics gebruikten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is dus wel degelijk een bug, dat niet kunnen scoren:
http://community.sigames.(...)743/m/9832047463/p/2
Da's inderdaad ook erg irritant... ik kap dan ook gewoon met spelen totdat deze problemen zijn opgelost... het is echt verschrikkelijk om zo te spelenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Uhu, en gelukkig heeft SI het eindelijk toegegeven na talloze onderwerpen en posts erover. Eerst verweten ze de speler dat ze wondertactics gebruikten.
Een andere ongelovelijk irritante bug is trouwens dat corners niet eens de goal halen en al 5 meter voor de eerste paal worden ingekopt door een speler.Belachelijk gewoon.
Gewoon geen speler bij de eerste paal neerzetten. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Uhu, en gelukkig heeft SI het eindelijk toegegeven na talloze onderwerpen en posts erover. Eerst verweten ze de speler dat ze wondertactics gebruikten.
Een andere ongelovelijk irritante bug is trouwens dat corners niet eens de goal halen en al 5 meter voor de eerste paal worden ingekopt door een speler.Belachelijk gewoon.
Word tijd dat er een patch komt dan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is dus wel degelijk een bug, dat niet kunnen scoren:
http://community.sigames.(...)743/m/9832047463/p/2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |