Zou het dan misschien aan je instellingen oid liggen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Aanval van 50+ miljoen maar scoren ho maar
Kun je ook ergens instellen dat als ze recht op de goal af gaan, alleen de keeper to beat, dat ze dan niet tegen hem aan of naast schieten ondanks dat ze minstens 17 voor afwerken hebben?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zou het dan misschien aan je instellingen oid liggen?
Ja.. dat zou ik ook graag willen wetenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun je ook ergens instellen dat als ze recht op de goal af gaan, alleen de keeper to beat, dat ze dan niet tegen hem aan of naast schieten ondanks dat ze minstens 17 voor afwerken hebben?
Als je op de counter wil spelen moet je niet zo gaan spelenquote:
Had wel aardig veel kansen maar Valdes was te goed. Dat gat kon niet anders als het hele middenveld weg valtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als je op de counter wil spelen moet je niet zo gaan spelenEr is nogal een gat op het middenveld...
Kon wel, want je had nooit met 2 spitsen moeten gaan spelenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:27 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Had wel aardig veel kansen maar Valdes was te goed. Dat gat kon niet anders als het hele middenveld weg valtEn eigenlijk vond ik 1-1 wel goed genoeg.. Als je met 9 man speelt.
Geef het bestuur een lekkere zelfgemaakte appeltaart.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
De speculaties gaan al dat mijn contract niet verlengd wordt. Kan ik daar nog iets tegen doen?
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef het bestuur een lekkere zelfgemaakte appeltaart.
Ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:47 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar kan je dus coach van en Real en van Nederland zijn? [afbeelding]
Bij bestuur kijken of er een Nationaal team slecht presteerd ofzo? en dan vragen of je daar manager van kan zijn. (wil niet risico lopen dat ik mijn real madrid kwijt raakquote:
Jobs -> Job securityquote:Op zondag 13 januari 2008 00:51 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Bij bestuur kijken of er een Nationaal team slecht presteerd ofzo? en dan vragen of je daar manager van kan zijn. (wil niet risico lopen dat ik mijn real madrid kwijt raak)
Ja dat bedoelde ik, helaas zijn ze hier allemaal stabiel.. even afwachtenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jobs -> Job security
Dan kijken naar landen zonder manager. Een land coachen kan altijd naast een club.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik kijk nu ook voornamelijk naar zelfbeheersing in combinatie met afwerken, zonder bal en koppen en dat werkt een stuk beterquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Aanval van 50+ miljoen maar scoren ho maar
Je moet vlak na een eindtoernooi gaan kijken, dan vliegen er altijd vrij veel bondscoaches uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:02 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, helaas zijn ze hier allemaal stabiel.. even afwachten
Denk directe of indirecte vrije trap. Ik speel met de Engelse versie.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat zijn doelpunten uit OVT ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |