RM moest LM zijn, had het omgedraaidquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:38 schreef GeneraalUli het volgende:
Je gebruikt de RM als een vleugelspeler die de achterlijn moet halen en vanaf daar de voorzetten moet verzorgen?
Daarbij ook nog een freekick-skill van 17.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Duidelijk Joaquin. Snelheid + dribbel is al dodelijk. Redelijke voorzet en ook nog eens genoeg kwaliteiten om te scoren. (afstandschot bijv. )
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Duidelijk Joaquin. Snelheid + dribbel is al dodelijk. Redelijke voorzet en ook nog eens genoeg kwaliteiten om te scoren. (afstandschot bijv. )
Wacht even dan. Ga even snel voor je kijken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goede jonge verdediger
Ik wist niet eens dat er een nieuwe beta-patch was. Is deze van na de 8.0.1 patch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja.
http://rapidshare.com/files/72542290/fm2008_801_betapatch_2_.exe
Bedankt, helaas is hij bij mij nog niet bekend.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:54 schreef Ordinair het volgende:
Wacht even dan. Ga even snel voor je kijken.
------------------------------------------------------
Sergey Yefimov![]()
Via board requests toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik de omwonenden die de uitbreiding van mijn stadion blokkeren ook neerschieten?
Moet je een knokploeg inhuren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik de omwonenden die de uitbreiding van mijn stadion blokkeren ook neerschieten?
Ik heb één kopsterke spits; Vladimir Manchev. De andere is erg goed met de voeten, een tegen een situaties; Genero Zeefuik + Jesus Perrera.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:23 schreef VoreG het volgende:
Ik zou Iago kiezen voor de ML positie, een betere voorzet.
Maar eigenlijk zou ik hiervoor ook je MR en 2 spitsen moeten weten, als je kopsterke spitsen hebt dan zeker Iago, heb je die niet dan zou ik Joaquin kiezen.
Als de MR een goede voorzet heeft kan je ook voor Joaquin kiezen.
Thanks!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:19 schreef Ordinair het volgende:
LVV - Wallace
RVV - Ratinho
S - Altidore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |