Dus als het niet meer lukt wil je een andere jobquote:Op maandag 14 januari 2008 18:46 schreef Jodelaar het volgende:
Real Madrid is nu echt slecht bezig ik heb niets veranderd en ze spelen telkens 1-0, 2-0, 0-0 enzo.. geen 5-0 enzo meer. Zelfs tegen Hercules werd het 0-0. Ga maar is kijken of er een andere ploeg mijn diensten nodig hebben.
Ja die win ik ook niet. Zelfs met Italie verlies ik ze nogquote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Die penaltyseries zijn ook een grote grap, elke keer weer.
Mutual terminationquote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef FredAFCA het volgende:
Wat is de beste en snelste manier om van je overbodige jeugdspelers af te komen?
Free Transferquote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef FredAFCA het volgende:
Wat is de beste en snelste manier om van je overbodige jeugdspelers af te komen?
klopt.. ik heb volgens mij nog geen 1 gezien waarbij er gewoon fatsoenlijk 4 of 5 in gingenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Die penaltyseries zijn ook een grote grap, elke keer weer.
Je carriere zit wel in de lift zegquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
Job kunnen vinden bij MSV Neureuppin (German Regional Division West). Eens zien of daar wat van te maken valt...
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je carriere zit wel in de lift zeg
Ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Link voor die tweede betapatch?
En kan die gewoon over 801 heen?
Bij information van je team.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt!
Waar kun je trouwens zien hoeveel man er in je stadion kunnen?
Heb je misschien meer info over wat er aangepast wordt met deze patch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja.
http://rapidshare.com/files/72542290/fm2008_801_betapatch_2_.exe
Door te spelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:51 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap dus niet hoe je stats als:
Kracht
Beslissingen
Stamina
Doorzettingsvermogen
...etc.
omhoog krijgt.
Aha. Dat zijn dus de stats waar je wedstrijden voor nodig hebt om ze op te krikken, en geen training.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Door te spelen.![]()
Ik denk dat ik nog een jaartje met Hearts verder ga. Het word toch wel leuk zo.
Ja ik heb Savvidis (een regen) geruild tegen Renato Augusto en iets van 10 miljoenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef huijs het volgende:
Is het al iemand gelukt om een speler te ruilen? Als er een club komt vragen wat een speler kost, en ik bied vervolgens op een speler van die club (redelijk bedrag + speler waar ze intresse in hebben) wordt mijn bod altijd afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |