Wat te denken van de tosti's!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:26 schreef Coiler het volgende:
Vorig jaar voor het eerst de hamburgers van La Place geprobeerd. Die zijn ook fokking lekker man!![]()
Wat is dat voor een ranzig ding er inquote:
Ja doe dat ding eens snel afquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
Ben ik de enige smeerlap die het bandje van 2007 nog om heeft?
quote:
2005 hierquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
Nee hoor, heb hem ook nog om. Blijft verbazingwekkend schoon. Ook zie ik nog heel wat mensen er mee rondlopen tijdens concerten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:32 schreef PastoorPeter het volgende:
Sinaasappelsap bij de La Place was ook goed te doen trouwens!
Ik heb inmiddels 6 bandjes om...quote:
had er zelf dus 3 om en dat vond ik al irritant worden...quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 6 bandjes om...![]()
3 van Pinkpop, 3 van Lowlands...En ze zien er nog heel mooi uit!
![]()
[ afbeelding ]
(hier zit alleen Lola 07 nog niet bij...)
I second that vote! De hele tijd met twee biertjes rondrennen is ook niet altijd handig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik ben voor halve liters dit jaar.
Ik zie het probleem niet? Het begint de 15e pas hoor, dus kun je gelijk door.quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:08 schreef Sapstengel het volgende:
Dit jaar moet ik weer overslaan helaas, ik kom de 15e pas terug van vakantie.
quote:
we roepen al 1,5 topic waar je blijft om deel 1 te openenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef Roellio het volgende:
Dit topic is natuurlijk niet officieel erkend hè!
Ik pleit uberhaupt voor bier uit de tap.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
I second that vote! De hele tijd met twee biertjes rondrennen is ook niet altijd handig.
En witbier uit tap astublieft!
Die beugels waren wel tof. Ik heb die steeds omgekieperd in twee glazen. Waren ook lekker koel!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:51 schreef rubbereend het volgende:
eten is er in alle soorten en maten maar wat betreft bier kun je alleen een pilsje van Grolsch krijgen.....eigenlijk zouden ze in die Grolschkeet ook speciaalbiertjes moeten tappen. Beugels en speciaal bier.... lijkt me ideaal.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
Waar is trouwens het plaatje van die vieze wijven in de modder?
Ik ben geen student meer. Ik moet heul de dag werken mên...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we roepen al 1,5 topic waar je blijft om deel 1 te openen
Arme jongen, en vorig jaar was het ook al niet gelukt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer. Ik moet heul de dag werken mên...
je baas snapt dit topic toch welquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer. Ik moet heul de dag werken mên...
Ik heb 2006 en 2007 nog om. En netjes schoongehouden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
Die zijn al van 2006! Oud!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de aanloop
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:37 schreef Roellio het volgende:
Je zag bijvoorbeeld wat er met de immer falende meet gebeurde, afgelopen jaar. Volledig in de soep.
En dan een foto in je fobo met een 05 bandje om je armquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:03 schreef Coiler het volgende:
Stoer hoor, al die bandjes aan je pols opsparen
Ik heb m'n navelstreng nog aan m'n buik hangen! Perfect schoon te houden in de douche hoor!![]()
![]()
Jaaaaa, zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:03 schreef Coiler het volgende:
Kut.
ookal was die foto 1 dag na LL05 gemaakt
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:37 schreef Roellio het volgende:
Da_Hopman en Sack zijn gemachtigd.
Driewerf bah.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de aanloop
[ afbeelding ]
Maar dit jaar maken ze Sziget kapot omdat er allemaal geluidshuillies zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef koen_pijl het volgende:
Als je sziget hebt meegemaakt is Lowlands niet meer leuk!
Halve liters van 1,20 FTW!
paar dagen voor pinkpop wordt meestal 70% van de namen bekend gemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:02 schreef koen_pijl het volgende:
Geen idee wanneer namen bekend zijn, maar je meot neit voor de bands gaan.
Echt kut dat het dit jaar 5 ipv 7 dagen is
We hebben het over Sziget niet over dat pinkpopquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:03 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
paar dagen voor pinkpop wordt meestal 70% van de namen bekend gemaakt
Lezen is ook een optie!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
We hebben het over Sziget niet over dat pinkpop
quote:
Editors staan al op Pinkpop en stonden vorig jaar op Lowlands dus ik acht de kans kleinquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Het gaat ook over Sgizet! Beter lezen!
In ieder geval, Editors![]()
Dat gaat goedkomen!
We hebben het over Lowlands in dit topic, nitwit!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
We hebben het over Sziget niet over dat pinkpop
Ga je schamen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:30 schreef frame-saw het volgende:
Franz Ferdinand moet komen!
Ik heb ze nog nooit live gezien
Doe ik al, maar toen ik eens heen wilde werd mijn plekje net ingepikt. Is geloof ik 2 jaar geleden. Daarna zijn ze niet meer hier gekomenquote:
omg heb jij de afgelopen 5 jaar in een grot geleefd ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:30 schreef frame-saw het volgende:
Franz Ferdinand moet komen!
Ik heb ze nog nooit live gezien
Ze waren niet te ontwijken. De 8e keer waren ze niet tof meer. Nu hebben ze wel weer een nieuw album maar ben nog steeds een beetje Franz moe. Ik zie wel wat er gebeurd!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
omg heb jij de afgelopen 5 jaar in een grot geleefd ofzo
nieuw album?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze waren niet te ontwijken. De 8e keer waren ze niet tof meer. Nu hebben ze wel weer een nieuw album maar ben nog steeds een beetje Franz moe. Ik zie wel wat er gebeurd!
Mja, ze hebben rond Kerst een zooi nummers opgenomen en zouden in januari weer verder gaan in de studio. Album zou dan nog de eerste helft van het jaar uit moeten komen.quote:
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
omg heb jij de afgelopen 5 jaar in een grot geleefd ofzo
Ach ja, toen ik jong was had ik ook nog geen smaak. Toen dacht ik dat er in de top 40 leuke muziek stond.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hou pas 3 jaar ofzo van goede muziek oké, en toen was ik een 14-jarig klein meisje die niet zo snel naar concerten ging. Mijn eerste echte concert was dan ook in 2006
Toen had ik eindelijk vrienden gevonden die er ook van hielden
Wat zeg je me nu! Komen die revolutionaire bands niet op Lowlands?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:13 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ach ja, toen ik jong was had ik ook nog geen smaak. Toen dacht ik dat er in de top 40 leuke muziek stond.
Geile neuckseksquote:
Wat is dat voor 'n fotoquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:09 schreef Da hopman het volgende:
Ik laat die bandjes altijd net iets ruimer omdoen, kan ik ze na LL gewoon afdoen en op gepaste momenten dragen.
[ afbeelding ]
ouwe foto
'n ouwe.quote:
Oh ja, ik zie 't. Stomme vraagquote:
Dat je het überhaupt durft te vragenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie 't. Stomme vraag
ik heb van die dwangneuroten die persé de bandjes strak willen hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:09 schreef Da hopman het volgende:
Ik laat die bandjes altijd net iets ruimer omdoen, kan ik ze na LL gewoon afdoen en op gepaste momenten dragen.
[ afbeelding ]
ouwe foto
zelfde hier ongeveer en dan kom je niks te kort qua eten en drniken zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Roellio het volgende:
Het kost mij excl. kaartje meestal zo'n 300 euro en dan gaan we donderdag heen en maandagochtend terug.
¤ 2,20 was het.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoeveel was het ook alweer per breekmuntje? ¤2.10 / ¤2,40 zoiets toch?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Roellio het volgende:
Het kost mij excl. kaartje meestal zo'n 300 euro en dan gaan we donderdag heen en maandagochtend terug.
Ik snap dat niet, m'n zusje heeft 't ook gered met 40eu oid. Hoe doe je dat in godsnaam?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar heb ik aan muntjes ¤ 55,00 uitgegeven
Niets kopen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, m'n zusje heeft 't ook gered met 40eu oid. Hoe doe je dat in godsnaam?
I know your pain!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef WalterSobchak het volgende:
ik heb de laatste keer ook overleefd op een patatje op donderdag en een portie fruit. en muslirepen... en dat was al moeilijk genoeg om naar binnen te werken
Breezerslet?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, m'n zusje heeft 't ook gered met 40eu oid. Hoe doe je dat in godsnaam?
Ontbijt bij de tent. Lunch meestal iets kleins van een paar muntjes. Verder drank gewoon zelf meegenomen. En 'savonds nog iets van een paar muntjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vond het fruit echt een zware tegenvaller, had me er eigenlijk wel op ingesteld om daar meer van te eten, maar het was net alsof ik klonten water zat te vreten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
I know your pain!
Die La Place tosti's met roomkaas en de fruithapjes waren nog wel te nassen!
Hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar heb ik aan muntjes ¤ 55,00 uitgegeven
Haha, die swirls zijn echt iets van 10 euro als je zon grote neemtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:05 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?!
Ik zat afgelopen jaar op 250 euro. Maar ik ben dan ook zo'n miep die eet omdat het leuk is.
Oh roti, leuk. Ooooh Swirl! Bier.
Dat gekut met zo'n gasflesje is voor mij altijd al reden genoeg om dat ding vooral niét mee te nemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Haha, die swirls zijn echt iets van 10 euro als je zon grote neemt![]()
Dan gaat het wel aantikken natuurlijk. Maar zoals ik al zei, zelf drank meenemen en gewoon standaard dingen die de honger tegengaan (noodles als je 'sochtends brak bij je tent zit) scheelt veel geld
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
stroopwafels, Jupiler, ingeblikte halve peren en spa rood mee.
Ik ook zo iets. Dit jaar iet minder, want toen ik 40 muntjes ging pinnen, kwamen er 80 uitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben al gauw ¤200 / ¤300,- kwijt.
Zo ga ik m'n band noemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
ingeblikte halve peren
Knakworsten en tomatensoep doen het al 2 jaar prima!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:51 schreef Coiler het volgende:
knakworsten, tomatensoep en een waterpijp!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Bananendoos + gele lowlands vuilniszak = magische koelkastquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Brood wordt altijd zo'n prutje bij mij. Dan vis je op de maandagmorgen ineens zo'n kotsachtige substantie in een zakje vanuit je tas. Dat vind ik zo vies! Van die geplette vochtige broodjes.
Nehh, de camping krijg je aardig wat spul wel mee. Ze controlen soms tassen, maar niet veel ofzo. Je mag iig 20 blikjes spul van ze meenemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:34 schreef vogelkooi het volgende:
Hallo,
Dit jaar word eerste keer lowland's lijkt me super leuk.
Maar is het echt zóóóóó duur?
en over eten menemen, word dat niet tegen gehouden?
Op het festivalterrein zelf kan je niets meenemen, tenzij je een heel wijde broek met grote zakken aan doet oidquote:camping heb ik het over want bij de tenten vind ik het dan weer not done zelf dingen mee te nemen (drinken en eten).
Ow dat is al gezelig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nehh, de camping krijg je aardig wat spul wel mee. Ze controlen soms tassen, maar niet veel ofzo. Je mag iig 20 blikjes spul van ze meenemen.
[..]
Op het festivalterrein zelf kan je niets meenemen, tenzij je een heel wijde broek met grote zakken aan doet oid
Ja, per 10 onbeschadigde bekertjes krijg je 1 muntje ter waarde van ¤2,20.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:07 schreef Thealexfiles het volgende:
Wat is de grap van het 'bekertjes halen'? Verdien je daar nog iets mee ofzo
Als je bier in een blikje bij je hebt ofzo kan je het zelfs nog overschenken in een beker die door mensen aangeboden word.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:36 schreef lienelien het volgende:
Op het festivalterrein zelf kan je niets meenemen, tenzij je een heel wijde broek met grote zakken aan doet oid
Veel? Overdrijven is ook een vak hoor... er is een kleine minderheid die op bekertjesjacht gaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, per 10 onbeschadigde bekertjes krijg je 1 muntje ter waarde van ¤2,20.
Hierdoor krijg je dus veel mensen die rennend door de menigte het bekertje bijna uit je hand gaan kijken
Nou oké, de hoeveelheid mensen die het fanatiek doen zijn niet heel veel. Je kan ze echter wel meteen spotten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel? Overdrijven is ook een vak hoor... er is een kleine minderheid die op bekertjesjacht gaat.
Daarnaast heb je veel mensen die hun eigen bekertjes bewaren. 10 heb je immers zo bij elkaar gespaard.
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ontbijt bij de tent. Lunch meestal iets kleins van een paar muntjes. Verder drank gewoon zelf meegenomen. En 'savonds nog iets van een paar muntjes.
Ik denk dat de drank het meeste scheelt.
chocolate chip cookies van de aldiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik neem altijd Oreo's, stroopwafels, Jupiler, ingeblikte halve peren en spa rood mee. Daar red ik het op de donderdag wel mee.
ik weiger bekers op te rapen, maar kwam dit jaar tot 3 keer toe een tray tegenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, per 10 onbeschadigde bekertjes krijg je 1 muntje ter waarde van ¤2,20.
Hierdoor krijg je dus veel mensen die rennend door de menigte het bekertje bijna uit je hand gaan kijken
rubbereend is met een kleine rquote:Op zondag 13 januari 2008 01:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg Rubbereend. Jij was toch blauw/
Ik heb iets gemist, ik ga me even inlezenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rubbereend is met een kleine r
en ja, was
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, ik ga me even inlezen
Log in hèbben?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's niet eerlijk ik kan daar niet meer meelezen
Hoi Lottequote:
Ik ben vooral naar.quote:
Een LL BOWL MEET!quote:Op zondag 13 januari 2008 01:52 schreef BloodyLotte het volgende:
IK WIL OOK BOWLEN.
Ohja ik heb ook nog de snackbar leeggeroofdquote:
Dat ga ik wel met m'n vriendje doenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:16 schreef rubbereend het volgende:
neuken?
ja met wie anders? Je dacht toch niet dat ik mezelf aanboodquote:Op zondag 13 januari 2008 02:22 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat ga ik wel met m'n vriendje doen
Zoals het wel vaker het geval is, is het een kleine minderheid die erg irritant aanwezig is. Lig je lekker te liggen op de heuvel naast de Alpha met af een toe een biertje aangeleverd. Blijven ze als aasgieren om je heen draaien tot je je bekertjes achterlaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel? Overdrijven is ook een vak hoor... er is een kleine minderheid die op bekertjesjacht gaat.
Daarnaast heb je veel mensen die hun eigen bekertjes bewaren. 10 heb je immers zo bij elkaar gespaard.
quote:
Die is d'r niet meer.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:55 schreef Coiler het volgende:
Mag je van je schoonmoeder wel naar lowlands, deze keer?
Ik ookquote:Op zondag 13 januari 2008 02:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb m'n 5jarig jubileum dit jaar.
Dat is niet zo moeilijk na jouw bitch en moan en huilgebeuren in het topic vorig jaar.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die is d'r niet meer.
Whehe,
Briljant trouwens dat je het onthouden hebt
Hoi liefquote:Op zondag 13 januari 2008 14:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk na jouw bitch en moan en huilgebeuren in het topic vorig jaar.is lief hoor.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die is d'r niet meer.
Whehe,
Snap ik. Geen enkele schoonmoeder weerdhoudt mij van mijn Lowlands.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi lief
Ja maar ik baalde, heul erg. Enzo. Ik heb d'r nog traumatische ervaringen aan
1 keer in mijn leven, het is zo geweest. We kiezen weer voor mijn eigen recht. En da's Lowlands. De zoveelste editiequote:Op zondag 13 januari 2008 14:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Snap ik. Geen enkele schoonmoeder weerdhoudt mij van mijn Lowlands.
Goh, dat geef ik op een dag uitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef lienelien het volgende:
ok
Ik de afgelopen 3 jaar wel gered met ¤100 max dacht ik, ik drink dat ook veel cola en weinig bier/wijn/watdanook
hadden sommige schoonmoeders, hun schoonkinderen er maar van weerhouden om naar lowlands te gaan, als ik denk aan het meisje in: De elende van Lowlandsquote:Op zondag 13 januari 2008 14:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Snap ik. Geen enkele schoonmoeder weerdhoudt mij van mijn Lowlands.
Goed topic was dat toenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:29 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hadden sommige schoonmoeders, hun schoonkinderen er maar van weerhouden om naar lowlands te gaan, als ik denk aan het meisje in: De elende van Lowlands![]()
hehehe, ik onthoud altijd dat soort dingenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die is d'r niet meer.
Whehe,
ligt eraan, als hij weer eens zou moeten lukken dan moet Roelio aan de gang. Als het net als vorig jaar moet mislukken dan laten we het aan andere over. Kwam dat bord van afgelopen jaar ineens midden in de nacht op donderdag langs de kant op camping 1 tegenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:22 schreef FLR het volgende:
Ook ik ben er dit jaar weer bij, 7e keer alweer. Wie regelt de immer falende Fok!meet?
Maar goed, dit jaar gaan we weer knallend Lowlands tegemoetquote:Op zondag 13 januari 2008 23:04 schreef Coiler het volgende:
[..]
hehehe, ik onthoud altijd dat soort dingen
Staan al ergerns in dit topicquote:Op maandag 14 januari 2008 20:06 schreef BeRightBack het volgende:
Zodra de varkens in de lowlands-topics verschijnen begint de voorpret pas echt!
A Campingflight To Lowlands Paradise 2008 - Deel 2quote:Op maandag 14 januari 2008 20:06 schreef BeRightBack het volgende:
Zodra de varkens in de lowlands-topics verschijnen begint de voorpret pas echt!
Heb het topic ook verschillende keren gelezen, het blijf lachenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:29 schreef EvilWasp het volgende:
Hehe dat 'De ellende van Lowlands'-topic blijft zo mooi.
"En ik kon Tiesto niet eens zien boehoe"
quote:Rijk worden met bekertjes
Sfeer-item op Lowlands 2006
eerst zeggen dat hij zn geld vergeten is, en vervolgens laten blijken dat het allemaal met voorbedachte rade is ("vorig jaar mn hele kaartje terugverdiend.."). Maar dit is sowieso een uitermate trieste jongen, nog los van het bekertjes rapen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:14 schreef rubbereend het volgende:
voor de medehaters van de bekertjesrapers hier:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=29080997&episode=29686258
en dank klikken op
[..]bizar met zn lange haren in die kliko's hangen, ongegeneerd bij mensen voor hun neus weggrijpen
Die mogen inderdaad wel komen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:53 schreef rubbereend het volgende:
verlanglijst update:
Miss Kittin
Beastie Boys
Underworld
Vitalic
Airquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Die mogen inderdaad wel komen!
Net als:
Jamiroquai
Morgan Heritage
The Skatelites
Air
Portishead
Smashing Pumpkins
Is dus al een oud berichtje, maar ze gaan toch niet doelen op nog meer britpop in de line-up om zo allemaal Engelse bezoekers te lokkenquote:Stem voor Lowlands! / 25-11-2007
Elk jaar staat er weer een horde hippe beloftevolle Engelse bandjes op Lowlands. Dat heeft er niet alleen voor gezorgd dat er sinds een paar jaar ook een paar duizend Engelse bezoekers op Lowlands rond lopen, maar ook dat Lowlands dit jaar samen met Ekko Utrecht en London Calling genomineerd is voor de England Rocks Award! Die beloont Nederlandse evenementen die een belangrijke rol hebben gespeeld in de doorbraak van Engelse bands in Nederland.
Vind jij dat Lowlands die award verdient? Surf dan hiernaartoe, klik op de `Stem voor de England Rocks! Award`-button en stemmen maar!
Op 29 november wordt de Award uitgereikt!
het heeft enkele jaren geleden wel gespeeld toen de bezoekersaantallen terug liepen, werd er ook speciaal geadverteerd in Engelse bladen. Voor die gare Engelse is het vaak net zo duur om voor een Engels festival een kaartje te kopen als een Lowlandskaartje+vluchtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:49 schreef kciR het volgende:
Ik zat even op de site van Lowlands te kijken..
Kom ik dit tegen
[..]
Is dus al een oud berichtje, maar ze gaan toch niet doelen op nog meer britpop in de line-up om zo allemaal Engelse bezoekers te lokken
Die thee-wiet ofzo bij Oxfam-Novib ergensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hey man, you got pills?
Oeh, kom maar op inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef rubbereend het volgende:
Chemical Brothers op Roskilde dus die kunnen op een favorietenlijstje voor één van de dagafsluit plaatsen. Zeker nadat ze vorig jaar niet konden.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:22 schreef WalterSobchak het volgende:
Eigenlijk zou lowlands 4 dagen moeten duren (de donderdag niet meegerekend). Dat is echt de ideaal voor een festival, is mijn ervaring. Nu heb je na de zaterdag al het gevoel dat het weer bijna is afgelopen, in plaats van dat je pas op de helft bent... Maakt echt een boel uit, een dagje extra! Hoeft niet eens veel duurder te zijn, als je de acts iets meer verspreidt. Dan is er ook minder overlap, dus hoef je minder te missen! Enja, kapot ga je toch wel...
Sorry hoor maar als dat een highlight van je Lowlands is dan heb je een bijzonder saai Lowlands achter de rugquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:51 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik weet niet of die mensen van dat geniale mexicaanse poppetje op die stok toevallig op Fok! rondhangen, maar ik wil nogmaals hulde uitspreken!! Kwam dat ding overal tegen, echt een highlight van LL 2007.
Sowieso, wtf is er eigenlijk zo bijzonder aan dat poppetje (no offence)quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als dat een highlight van je Lowlands is dan heb je een bijzonder saai Lowlands achter de rug![]()
Ik ken serieus iemand die daar bijna van out is gegaan. N00b.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:24 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Die thee-wiet ofzo bij Oxfam-Novib ergens
Ik vond die mensen met dat opblaasbare bloemetje en die bellenblaas ook echt een highlight hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:22 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Sowieso, wtf is er eigenlijk zo bijzonder aan dat poppetje (no offence)
Ugh, mensen met bellenblaasrommel en plantenspuiten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vond die mensen met dat opblaasbare bloemetje en die bellenblaas ook echt een highlight hoor.
Sta je fijn te chillen bij een concert, heb je aan het einde van het concert een zeepsophoofd omdat er zo'n bellenblaashippie achter je stond.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ugh, mensen met bellenblaasrommel en plantenspuiten.
Zoooo irritant en ze vinden zichzelf zoooo leuk
Maak je maar geen zorgen hoor, ik denk dat jij mijn Lowlands ook leuk had gevonden. Nu ik er over nadenk, weet ik ook eigenlijk niet wat er zo vet was aan dat mannetje, maar ik heb er goeie herinneringen aan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als dat een highlight van je Lowlands is dan heb je een bijzonder saai Lowlands achter de rug![]()
Misschien moet je er een topic over openen.. De elende van Lowlands is dan misschien wel een goede titel..quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Het verpest m'n HELE festival.Daarna is niks meer leuk. Kan net zo goed inpakken, wat een 'elende'. Ik mocht ook al geen houtskool meenemen.
Die mogen van mij wel komen, was 3 (???) jaar geleden geweldig, gelijk open met Hey Boy Hey Girlquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef rubbereend het volgende:
Chemical Brothers op Roskilde dus die kunnen op een favorietenlijstje voor één van de dagafsluit plaatsen. Zeker nadat ze vorig jaar niet konden.
2004quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Die mogen van mij wel komen, was 3 (???) jaar geleden geweldig, gelijk open met Hey Boy Hey Girl
Voor je het weet, stink je het hele festival naar zeepquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sta je fijn te chillen bij een concert, heb je aan het einde van het concert een zeepsophoofd omdat er zo'n bellenblaashippie achter je stond.
In '99 waren ze afsluiter op zondag. Was m'n eerste Lowlands, en ik denk dat ik dat concert van mn leven niet meer vergeetquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Die mogen van mij wel komen, was 3 (???) jaar geleden geweldig, gelijk open met Hey Boy Hey Girl
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:38 schreef vogelkooi het volgende:
Of tiesto. anders is underworld ook leuk.
Maar is lowlands zo festifal met overwegend britpop? snow patrol, wombats, fertelie's enz enz?
wow, hier ook. 2001? toen was ik ook 16. Muse gezien, Stone Temple Pilotsquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn 1e Lowlands sloot Manu Chao af. Dat was toen nog leuk.
Man wat heb ik daar gedanst als 16-jarig beugelbekkie dat net de hoek om kwam kijken.
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
wow, hier ook. 2001? toen was ik ook 16. Muse gezien, Stone Temple Pilots
Ik vergeet de afsluiter van mijn eerste LL-dag (de vrijdagavond 2005) ook nooit meer.. The Prodigy, ik weet nog dat ik daar keihard uit mn plaat ben gegaan..quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:49 schreef Coiler het volgende:
De afsluiter van mijn eerste lowlands ('05) was ook briljant. Vergeet ik ook niet meer denk ik.
Van mij mocht het ook eeuwig doorgaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef PogueMahone het volgende:
Ik was verbijsterd hoe geweldig het allemaal was. Wou nooit meer weg
Toen The Avalanches een DJ set gingen doen ipv een optredenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn 1e Lowlands sloot Manu Chao af. Dat was toen nog leuk.
Man wat heb ik daar gedanst als 16-jarig beugelbekkie dat net de hoek om kwam kijken.
Ja op de bijna-dood ervaring na was het wel leukquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef -skippybal- het volgende:
Manu Chao is nog steeds geweldig live
Vorig jaar nog op Sziget gezien, inclusief power black-outs
Je stond zeker vlakbij het podium? Dat heb ik in totaal 22 seconden vol gehoudenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja op de bijna-dood ervaring na was het wel leuk
Nee viel mee. Maar met mijn 1m65 werd ik best wel over het hoofd gezien en doodgepletquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je stond zeker vlakbij het podium? Dat heb ik in totaal 22 seconden vol gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |