Die mogen van mij wel komen, was 3 (???) jaar geleden geweldig, gelijk open met Hey Boy Hey Girlquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef rubbereend het volgende:
Chemical Brothers op Roskilde dus die kunnen op een favorietenlijstje voor één van de dagafsluit plaatsen. Zeker nadat ze vorig jaar niet konden.
2004quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Die mogen van mij wel komen, was 3 (???) jaar geleden geweldig, gelijk open met Hey Boy Hey Girl
Voor je het weet, stink je het hele festival naar zeepquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sta je fijn te chillen bij een concert, heb je aan het einde van het concert een zeepsophoofd omdat er zo'n bellenblaashippie achter je stond.
In '99 waren ze afsluiter op zondag. Was m'n eerste Lowlands, en ik denk dat ik dat concert van mn leven niet meer vergeetquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Die mogen van mij wel komen, was 3 (???) jaar geleden geweldig, gelijk open met Hey Boy Hey Girl
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:38 schreef vogelkooi het volgende:
Of tiesto. anders is underworld ook leuk.
Maar is lowlands zo festifal met overwegend britpop? snow patrol, wombats, fertelie's enz enz?
wow, hier ook. 2001? toen was ik ook 16. Muse gezien, Stone Temple Pilotsquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn 1e Lowlands sloot Manu Chao af. Dat was toen nog leuk.
Man wat heb ik daar gedanst als 16-jarig beugelbekkie dat net de hoek om kwam kijken.
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
wow, hier ook. 2001? toen was ik ook 16. Muse gezien, Stone Temple Pilots
Ik vergeet de afsluiter van mijn eerste LL-dag (de vrijdagavond 2005) ook nooit meer.. The Prodigy, ik weet nog dat ik daar keihard uit mn plaat ben gegaan..quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:49 schreef Coiler het volgende:
De afsluiter van mijn eerste lowlands ('05) was ook briljant. Vergeet ik ook niet meer denk ik.
Van mij mocht het ook eeuwig doorgaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef PogueMahone het volgende:
Ik was verbijsterd hoe geweldig het allemaal was. Wou nooit meer weg
Toen The Avalanches een DJ set gingen doen ipv een optredenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn 1e Lowlands sloot Manu Chao af. Dat was toen nog leuk.
Man wat heb ik daar gedanst als 16-jarig beugelbekkie dat net de hoek om kwam kijken.
Ja op de bijna-dood ervaring na was het wel leukquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef -skippybal- het volgende:
Manu Chao is nog steeds geweldig live
Vorig jaar nog op Sziget gezien, inclusief power black-outs
Je stond zeker vlakbij het podium? Dat heb ik in totaal 22 seconden vol gehoudenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja op de bijna-dood ervaring na was het wel leuk
Nee viel mee. Maar met mijn 1m65 werd ik best wel over het hoofd gezien en doodgepletquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je stond zeker vlakbij het podium? Dat heb ik in totaal 22 seconden vol gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |