Zoals het wel vaker het geval is, is het een kleine minderheid die erg irritant aanwezig is. Lig je lekker te liggen op de heuvel naast de Alpha met af een toe een biertje aangeleverd. Blijven ze als aasgieren om je heen draaien tot je je bekertjes achterlaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel? Overdrijven is ook een vak hoor... er is een kleine minderheid die op bekertjesjacht gaat.
Daarnaast heb je veel mensen die hun eigen bekertjes bewaren. 10 heb je immers zo bij elkaar gespaard.
quote:
Die is d'r niet meer.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:55 schreef Coiler het volgende:
Mag je van je schoonmoeder wel naar lowlands, deze keer?
Ik ookquote:Op zondag 13 januari 2008 02:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb m'n 5jarig jubileum dit jaar.
Dat is niet zo moeilijk na jouw bitch en moan en huilgebeuren in het topic vorig jaar.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die is d'r niet meer.
Whehe,
Briljant trouwens dat je het onthouden hebt
Hoi liefquote:Op zondag 13 januari 2008 14:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk na jouw bitch en moan en huilgebeuren in het topic vorig jaar.is lief hoor.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die is d'r niet meer.
Whehe,
Snap ik. Geen enkele schoonmoeder weerdhoudt mij van mijn Lowlands.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi lief
Ja maar ik baalde, heul erg. Enzo. Ik heb d'r nog traumatische ervaringen aan
1 keer in mijn leven, het is zo geweest. We kiezen weer voor mijn eigen recht. En da's Lowlands. De zoveelste editiequote:Op zondag 13 januari 2008 14:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Snap ik. Geen enkele schoonmoeder weerdhoudt mij van mijn Lowlands.
Goh, dat geef ik op een dag uitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef lienelien het volgende:
ok
Ik de afgelopen 3 jaar wel gered met ¤100 max dacht ik, ik drink dat ook veel cola en weinig bier/wijn/watdanook
hadden sommige schoonmoeders, hun schoonkinderen er maar van weerhouden om naar lowlands te gaan, als ik denk aan het meisje in: De elende van Lowlandsquote:Op zondag 13 januari 2008 14:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Snap ik. Geen enkele schoonmoeder weerdhoudt mij van mijn Lowlands.
Goed topic was dat toenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:29 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hadden sommige schoonmoeders, hun schoonkinderen er maar van weerhouden om naar lowlands te gaan, als ik denk aan het meisje in: De elende van Lowlands![]()
hehehe, ik onthoud altijd dat soort dingenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die is d'r niet meer.
Whehe,
ligt eraan, als hij weer eens zou moeten lukken dan moet Roelio aan de gang. Als het net als vorig jaar moet mislukken dan laten we het aan andere over. Kwam dat bord van afgelopen jaar ineens midden in de nacht op donderdag langs de kant op camping 1 tegenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:22 schreef FLR het volgende:
Ook ik ben er dit jaar weer bij, 7e keer alweer. Wie regelt de immer falende Fok!meet?
Maar goed, dit jaar gaan we weer knallend Lowlands tegemoetquote:Op zondag 13 januari 2008 23:04 schreef Coiler het volgende:
[..]
hehehe, ik onthoud altijd dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |