Geile neuckseksquote:
Wat is dat voor 'n fotoquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:09 schreef Da hopman het volgende:
Ik laat die bandjes altijd net iets ruimer omdoen, kan ik ze na LL gewoon afdoen en op gepaste momenten dragen.
[ afbeelding ]
ouwe foto
'n ouwe.quote:
Oh ja, ik zie 't. Stomme vraagquote:
Dat je het überhaupt durft te vragenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie 't. Stomme vraag
ik heb van die dwangneuroten die persé de bandjes strak willen hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:09 schreef Da hopman het volgende:
Ik laat die bandjes altijd net iets ruimer omdoen, kan ik ze na LL gewoon afdoen en op gepaste momenten dragen.
[ afbeelding ]
ouwe foto
zelfde hier ongeveer en dan kom je niks te kort qua eten en drniken zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Roellio het volgende:
Het kost mij excl. kaartje meestal zo'n 300 euro en dan gaan we donderdag heen en maandagochtend terug.
¤ 2,20 was het.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoeveel was het ook alweer per breekmuntje? ¤2.10 / ¤2,40 zoiets toch?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Roellio het volgende:
Het kost mij excl. kaartje meestal zo'n 300 euro en dan gaan we donderdag heen en maandagochtend terug.
Ik snap dat niet, m'n zusje heeft 't ook gered met 40eu oid. Hoe doe je dat in godsnaam?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar heb ik aan muntjes ¤ 55,00 uitgegeven
Niets kopen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, m'n zusje heeft 't ook gered met 40eu oid. Hoe doe je dat in godsnaam?
I know your pain!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef WalterSobchak het volgende:
ik heb de laatste keer ook overleefd op een patatje op donderdag en een portie fruit. en muslirepen... en dat was al moeilijk genoeg om naar binnen te werken
Breezerslet?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, m'n zusje heeft 't ook gered met 40eu oid. Hoe doe je dat in godsnaam?
Ontbijt bij de tent. Lunch meestal iets kleins van een paar muntjes. Verder drank gewoon zelf meegenomen. En 'savonds nog iets van een paar muntjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |