Ik vond het fruit echt een zware tegenvaller, had me er eigenlijk wel op ingesteld om daar meer van te eten, maar het was net alsof ik klonten water zat te vreten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
I know your pain!
Die La Place tosti's met roomkaas en de fruithapjes waren nog wel te nassen!
Hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar heb ik aan muntjes ¤ 55,00 uitgegeven
Haha, die swirls zijn echt iets van 10 euro als je zon grote neemtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:05 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?!
Ik zat afgelopen jaar op 250 euro. Maar ik ben dan ook zo'n miep die eet omdat het leuk is.
Oh roti, leuk. Ooooh Swirl! Bier.
Dat gekut met zo'n gasflesje is voor mij altijd al reden genoeg om dat ding vooral niét mee te nemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Haha, die swirls zijn echt iets van 10 euro als je zon grote neemt![]()
Dan gaat het wel aantikken natuurlijk. Maar zoals ik al zei, zelf drank meenemen en gewoon standaard dingen die de honger tegengaan (noodles als je 'sochtends brak bij je tent zit) scheelt veel geld
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
stroopwafels, Jupiler, ingeblikte halve peren en spa rood mee.
Ik ook zo iets. Dit jaar iet minder, want toen ik 40 muntjes ging pinnen, kwamen er 80 uitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben al gauw ¤200 / ¤300,- kwijt.
Zo ga ik m'n band noemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
ingeblikte halve peren
Knakworsten en tomatensoep doen het al 2 jaar prima!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:51 schreef Coiler het volgende:
knakworsten, tomatensoep en een waterpijp!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, m'n zusje heeft 't ook gered met 40eu oid. Hoe doe je dat in godsnaam?
Bananendoos + gele lowlands vuilniszak = magische koelkastquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Brood wordt altijd zo'n prutje bij mij. Dan vis je op de maandagmorgen ineens zo'n kotsachtige substantie in een zakje vanuit je tas. Dat vind ik zo vies! Van die geplette vochtige broodjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |