Wat te denken van de tosti's!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:26 schreef Coiler het volgende:
Vorig jaar voor het eerst de hamburgers van La Place geprobeerd. Die zijn ook fokking lekker man!![]()
Wat is dat voor een ranzig ding er inquote:
Ja doe dat ding eens snel afquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
Ben ik de enige smeerlap die het bandje van 2007 nog om heeft?
quote:
2005 hierquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
Nee hoor, heb hem ook nog om. Blijft verbazingwekkend schoon. Ook zie ik nog heel wat mensen er mee rondlopen tijdens concerten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:32 schreef PastoorPeter het volgende:
Sinaasappelsap bij de La Place was ook goed te doen trouwens!
Ik heb inmiddels 6 bandjes om...quote:
had er zelf dus 3 om en dat vond ik al irritant worden...quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 6 bandjes om...![]()
3 van Pinkpop, 3 van Lowlands...En ze zien er nog heel mooi uit!
![]()
[ afbeelding ]
(hier zit alleen Lola 07 nog niet bij...)
I second that vote! De hele tijd met twee biertjes rondrennen is ook niet altijd handig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik ben voor halve liters dit jaar.
Ik zie het probleem niet? Het begint de 15e pas hoor, dus kun je gelijk door.quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:08 schreef Sapstengel het volgende:
Dit jaar moet ik weer overslaan helaas, ik kom de 15e pas terug van vakantie.
quote:
we roepen al 1,5 topic waar je blijft om deel 1 te openenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef Roellio het volgende:
Dit topic is natuurlijk niet officieel erkend hè!
Ik pleit uberhaupt voor bier uit de tap.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
I second that vote! De hele tijd met twee biertjes rondrennen is ook niet altijd handig.
En witbier uit tap astublieft!
Die beugels waren wel tof. Ik heb die steeds omgekieperd in twee glazen. Waren ook lekker koel!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:51 schreef rubbereend het volgende:
eten is er in alle soorten en maten maar wat betreft bier kun je alleen een pilsje van Grolsch krijgen.....eigenlijk zouden ze in die Grolschkeet ook speciaalbiertjes moeten tappen. Beugels en speciaal bier.... lijkt me ideaal.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
Waar is trouwens het plaatje van die vieze wijven in de modder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |