I know your pain!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef WalterSobchak het volgende:
ik heb de laatste keer ook overleefd op een patatje op donderdag en een portie fruit. en muslirepen... en dat was al moeilijk genoeg om naar binnen te werken
Breezerslet?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, m'n zusje heeft 't ook gered met 40eu oid. Hoe doe je dat in godsnaam?
Ontbijt bij de tent. Lunch meestal iets kleins van een paar muntjes. Verder drank gewoon zelf meegenomen. En 'savonds nog iets van een paar muntjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, m'n zusje heeft 't ook gered met 40eu oid. Hoe doe je dat in godsnaam?
Ik vond het fruit echt een zware tegenvaller, had me er eigenlijk wel op ingesteld om daar meer van te eten, maar het was net alsof ik klonten water zat te vreten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
I know your pain!
Die La Place tosti's met roomkaas en de fruithapjes waren nog wel te nassen!
Hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar heb ik aan muntjes ¤ 55,00 uitgegeven
Haha, die swirls zijn echt iets van 10 euro als je zon grote neemtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:05 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?!
Ik zat afgelopen jaar op 250 euro. Maar ik ben dan ook zo'n miep die eet omdat het leuk is.
Oh roti, leuk. Ooooh Swirl! Bier.
Dat gekut met zo'n gasflesje is voor mij altijd al reden genoeg om dat ding vooral niét mee te nemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Haha, die swirls zijn echt iets van 10 euro als je zon grote neemt![]()
Dan gaat het wel aantikken natuurlijk. Maar zoals ik al zei, zelf drank meenemen en gewoon standaard dingen die de honger tegengaan (noodles als je 'sochtends brak bij je tent zit) scheelt veel geld
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
stroopwafels, Jupiler, ingeblikte halve peren en spa rood mee.
Ik ook zo iets. Dit jaar iet minder, want toen ik 40 muntjes ging pinnen, kwamen er 80 uitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben al gauw ¤200 / ¤300,- kwijt.
Zo ga ik m'n band noemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
ingeblikte halve peren
Knakworsten en tomatensoep doen het al 2 jaar prima!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:51 schreef Coiler het volgende:
knakworsten, tomatensoep en een waterpijp!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Bananendoos + gele lowlands vuilniszak = magische koelkastquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Brood wordt altijd zo'n prutje bij mij. Dan vis je op de maandagmorgen ineens zo'n kotsachtige substantie in een zakje vanuit je tas. Dat vind ik zo vies! Van die geplette vochtige broodjes.
Nehh, de camping krijg je aardig wat spul wel mee. Ze controlen soms tassen, maar niet veel ofzo. Je mag iig 20 blikjes spul van ze meenemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:34 schreef vogelkooi het volgende:
Hallo,
Dit jaar word eerste keer lowland's lijkt me super leuk.
Maar is het echt zóóóóó duur?
en over eten menemen, word dat niet tegen gehouden?
Op het festivalterrein zelf kan je niets meenemen, tenzij je een heel wijde broek met grote zakken aan doet oidquote:camping heb ik het over want bij de tenten vind ik het dan weer not done zelf dingen mee te nemen (drinken en eten).
Ow dat is al gezelig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nehh, de camping krijg je aardig wat spul wel mee. Ze controlen soms tassen, maar niet veel ofzo. Je mag iig 20 blikjes spul van ze meenemen.
[..]
Op het festivalterrein zelf kan je niets meenemen, tenzij je een heel wijde broek met grote zakken aan doet oid
Ja, per 10 onbeschadigde bekertjes krijg je 1 muntje ter waarde van ¤2,20.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:07 schreef Thealexfiles het volgende:
Wat is de grap van het 'bekertjes halen'? Verdien je daar nog iets mee ofzo
Als je bier in een blikje bij je hebt ofzo kan je het zelfs nog overschenken in een beker die door mensen aangeboden word.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:36 schreef lienelien het volgende:
Op het festivalterrein zelf kan je niets meenemen, tenzij je een heel wijde broek met grote zakken aan doet oid
Veel? Overdrijven is ook een vak hoor... er is een kleine minderheid die op bekertjesjacht gaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, per 10 onbeschadigde bekertjes krijg je 1 muntje ter waarde van ¤2,20.
Hierdoor krijg je dus veel mensen die rennend door de menigte het bekertje bijna uit je hand gaan kijken
Nou oké, de hoeveelheid mensen die het fanatiek doen zijn niet heel veel. Je kan ze echter wel meteen spotten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel? Overdrijven is ook een vak hoor... er is een kleine minderheid die op bekertjesjacht gaat.
Daarnaast heb je veel mensen die hun eigen bekertjes bewaren. 10 heb je immers zo bij elkaar gespaard.
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ontbijt bij de tent. Lunch meestal iets kleins van een paar muntjes. Verder drank gewoon zelf meegenomen. En 'savonds nog iets van een paar muntjes.
Ik denk dat de drank het meeste scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |