Wat te denken van de tosti's!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:26 schreef Coiler het volgende:
Vorig jaar voor het eerst de hamburgers van La Place geprobeerd. Die zijn ook fokking lekker man!![]()
Wat is dat voor een ranzig ding er inquote:
Ja doe dat ding eens snel afquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
Ben ik de enige smeerlap die het bandje van 2007 nog om heeft?
quote:
2005 hierquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
Nee hoor, heb hem ook nog om. Blijft verbazingwekkend schoon. Ook zie ik nog heel wat mensen er mee rondlopen tijdens concerten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:32 schreef PastoorPeter het volgende:
Sinaasappelsap bij de La Place was ook goed te doen trouwens!
Ik heb inmiddels 6 bandjes om...quote:
had er zelf dus 3 om en dat vond ik al irritant worden...quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 6 bandjes om...![]()
3 van Pinkpop, 3 van Lowlands...En ze zien er nog heel mooi uit!
![]()
[ afbeelding ]
(hier zit alleen Lola 07 nog niet bij...)
I second that vote! De hele tijd met twee biertjes rondrennen is ook niet altijd handig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik ben voor halve liters dit jaar.
Ik zie het probleem niet? Het begint de 15e pas hoor, dus kun je gelijk door.quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:08 schreef Sapstengel het volgende:
Dit jaar moet ik weer overslaan helaas, ik kom de 15e pas terug van vakantie.
quote:
we roepen al 1,5 topic waar je blijft om deel 1 te openenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef Roellio het volgende:
Dit topic is natuurlijk niet officieel erkend hè!
Ik pleit uberhaupt voor bier uit de tap.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
I second that vote! De hele tijd met twee biertjes rondrennen is ook niet altijd handig.
En witbier uit tap astublieft!
Die beugels waren wel tof. Ik heb die steeds omgekieperd in twee glazen. Waren ook lekker koel!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:51 schreef rubbereend het volgende:
eten is er in alle soorten en maten maar wat betreft bier kun je alleen een pilsje van Grolsch krijgen.....eigenlijk zouden ze in die Grolschkeet ook speciaalbiertjes moeten tappen. Beugels en speciaal bier.... lijkt me ideaal.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
Waar is trouwens het plaatje van die vieze wijven in de modder?
Ik ben geen student meer. Ik moet heul de dag werken mên...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we roepen al 1,5 topic waar je blijft om deel 1 te openen
Arme jongen, en vorig jaar was het ook al niet gelukt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer. Ik moet heul de dag werken mên...
je baas snapt dit topic toch welquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer. Ik moet heul de dag werken mên...
Ik heb 2006 en 2007 nog om. En netjes schoongehouden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:14 schreef febster het volgende:
Die zijn al van 2006! Oud!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de aanloop
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:37 schreef Roellio het volgende:
Je zag bijvoorbeeld wat er met de immer falende meet gebeurde, afgelopen jaar. Volledig in de soep.
En dan een foto in je fobo met een 05 bandje om je armquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:03 schreef Coiler het volgende:
Stoer hoor, al die bandjes aan je pols opsparen
Ik heb m'n navelstreng nog aan m'n buik hangen! Perfect schoon te houden in de douche hoor!![]()
![]()
Jaaaaa, zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:03 schreef Coiler het volgende:
Kut.
ookal was die foto 1 dag na LL05 gemaakt
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:37 schreef Roellio het volgende:
Da_Hopman en Sack zijn gemachtigd.
Driewerf bah.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de aanloop
[ afbeelding ]
Maar dit jaar maken ze Sziget kapot omdat er allemaal geluidshuillies zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef koen_pijl het volgende:
Als je sziget hebt meegemaakt is Lowlands niet meer leuk!
Halve liters van 1,20 FTW!
paar dagen voor pinkpop wordt meestal 70% van de namen bekend gemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:02 schreef koen_pijl het volgende:
Geen idee wanneer namen bekend zijn, maar je meot neit voor de bands gaan.
Echt kut dat het dit jaar 5 ipv 7 dagen is
We hebben het over Sziget niet over dat pinkpopquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:03 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
paar dagen voor pinkpop wordt meestal 70% van de namen bekend gemaakt
Lezen is ook een optie!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
We hebben het over Sziget niet over dat pinkpop
quote:
Editors staan al op Pinkpop en stonden vorig jaar op Lowlands dus ik acht de kans kleinquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Het gaat ook over Sgizet! Beter lezen!
In ieder geval, Editors![]()
Dat gaat goedkomen!
We hebben het over Lowlands in dit topic, nitwit!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
We hebben het over Sziget niet over dat pinkpop
Ga je schamen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:30 schreef frame-saw het volgende:
Franz Ferdinand moet komen!
Ik heb ze nog nooit live gezien
Doe ik al, maar toen ik eens heen wilde werd mijn plekje net ingepikt. Is geloof ik 2 jaar geleden. Daarna zijn ze niet meer hier gekomenquote:
omg heb jij de afgelopen 5 jaar in een grot geleefd ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:30 schreef frame-saw het volgende:
Franz Ferdinand moet komen!
Ik heb ze nog nooit live gezien
Ze waren niet te ontwijken. De 8e keer waren ze niet tof meer. Nu hebben ze wel weer een nieuw album maar ben nog steeds een beetje Franz moe. Ik zie wel wat er gebeurd!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
omg heb jij de afgelopen 5 jaar in een grot geleefd ofzo
nieuw album?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze waren niet te ontwijken. De 8e keer waren ze niet tof meer. Nu hebben ze wel weer een nieuw album maar ben nog steeds een beetje Franz moe. Ik zie wel wat er gebeurd!
Mja, ze hebben rond Kerst een zooi nummers opgenomen en zouden in januari weer verder gaan in de studio. Album zou dan nog de eerste helft van het jaar uit moeten komen.quote:
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
omg heb jij de afgelopen 5 jaar in een grot geleefd ofzo
Ach ja, toen ik jong was had ik ook nog geen smaak. Toen dacht ik dat er in de top 40 leuke muziek stond.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hou pas 3 jaar ofzo van goede muziek oké, en toen was ik een 14-jarig klein meisje die niet zo snel naar concerten ging. Mijn eerste echte concert was dan ook in 2006
Toen had ik eindelijk vrienden gevonden die er ook van hielden
Wat zeg je me nu! Komen die revolutionaire bands niet op Lowlands?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:13 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ach ja, toen ik jong was had ik ook nog geen smaak. Toen dacht ik dat er in de top 40 leuke muziek stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |