Nehh, de camping krijg je aardig wat spul wel mee. Ze controlen soms tassen, maar niet veel ofzo. Je mag iig 20 blikjes spul van ze meenemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:34 schreef vogelkooi het volgende:
Hallo,
Dit jaar word eerste keer lowland's lijkt me super leuk.
Maar is het echt zóóóóó duur?
en over eten menemen, word dat niet tegen gehouden?
Op het festivalterrein zelf kan je niets meenemen, tenzij je een heel wijde broek met grote zakken aan doet oidquote:camping heb ik het over want bij de tenten vind ik het dan weer not done zelf dingen mee te nemen (drinken en eten).
Ow dat is al gezelig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nehh, de camping krijg je aardig wat spul wel mee. Ze controlen soms tassen, maar niet veel ofzo. Je mag iig 20 blikjes spul van ze meenemen.
[..]
Op het festivalterrein zelf kan je niets meenemen, tenzij je een heel wijde broek met grote zakken aan doet oid
Ja, per 10 onbeschadigde bekertjes krijg je 1 muntje ter waarde van ¤2,20.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:07 schreef Thealexfiles het volgende:
Wat is de grap van het 'bekertjes halen'? Verdien je daar nog iets mee ofzo
Als je bier in een blikje bij je hebt ofzo kan je het zelfs nog overschenken in een beker die door mensen aangeboden word.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:36 schreef lienelien het volgende:
Op het festivalterrein zelf kan je niets meenemen, tenzij je een heel wijde broek met grote zakken aan doet oid
Veel? Overdrijven is ook een vak hoor... er is een kleine minderheid die op bekertjesjacht gaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, per 10 onbeschadigde bekertjes krijg je 1 muntje ter waarde van ¤2,20.
Hierdoor krijg je dus veel mensen die rennend door de menigte het bekertje bijna uit je hand gaan kijken
Nou oké, de hoeveelheid mensen die het fanatiek doen zijn niet heel veel. Je kan ze echter wel meteen spotten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Veel? Overdrijven is ook een vak hoor... er is een kleine minderheid die op bekertjesjacht gaat.
Daarnaast heb je veel mensen die hun eigen bekertjes bewaren. 10 heb je immers zo bij elkaar gespaard.
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ontbijt bij de tent. Lunch meestal iets kleins van een paar muntjes. Verder drank gewoon zelf meegenomen. En 'savonds nog iets van een paar muntjes.
Ik denk dat de drank het meeste scheelt.
chocolate chip cookies van de aldiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik neem altijd Oreo's, stroopwafels, Jupiler, ingeblikte halve peren en spa rood mee. Daar red ik het op de donderdag wel mee.
ik weiger bekers op te rapen, maar kwam dit jaar tot 3 keer toe een tray tegenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, per 10 onbeschadigde bekertjes krijg je 1 muntje ter waarde van ¤2,20.
Hierdoor krijg je dus veel mensen die rennend door de menigte het bekertje bijna uit je hand gaan kijken
rubbereend is met een kleine rquote:Op zondag 13 januari 2008 01:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg Rubbereend. Jij was toch blauw/
Ik heb iets gemist, ik ga me even inlezenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rubbereend is met een kleine r
en ja, was
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, ik ga me even inlezen
Log in hèbben?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's niet eerlijk ik kan daar niet meer meelezen
Hoi Lottequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |