het heeft enkele jaren geleden wel gespeeld toen de bezoekersaantallen terug liepen, werd er ook speciaal geadverteerd in Engelse bladen. Voor die gare Engelse is het vaak net zo duur om voor een Engels festival een kaartje te kopen als een Lowlandskaartje+vluchtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:49 schreef kciR het volgende:
Ik zat even op de site van Lowlands te kijken..
Kom ik dit tegen
[..]
Is dus al een oud berichtje, maar ze gaan toch niet doelen op nog meer britpop in de line-up om zo allemaal Engelse bezoekers te lokken
Die thee-wiet ofzo bij Oxfam-Novib ergensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hey man, you got pills?
Oeh, kom maar op inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef rubbereend het volgende:
Chemical Brothers op Roskilde dus die kunnen op een favorietenlijstje voor één van de dagafsluit plaatsen. Zeker nadat ze vorig jaar niet konden.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:22 schreef WalterSobchak het volgende:
Eigenlijk zou lowlands 4 dagen moeten duren (de donderdag niet meegerekend). Dat is echt de ideaal voor een festival, is mijn ervaring. Nu heb je na de zaterdag al het gevoel dat het weer bijna is afgelopen, in plaats van dat je pas op de helft bent... Maakt echt een boel uit, een dagje extra! Hoeft niet eens veel duurder te zijn, als je de acts iets meer verspreidt. Dan is er ook minder overlap, dus hoef je minder te missen! Enja, kapot ga je toch wel...
Sorry hoor maar als dat een highlight van je Lowlands is dan heb je een bijzonder saai Lowlands achter de rugquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:51 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik weet niet of die mensen van dat geniale mexicaanse poppetje op die stok toevallig op Fok! rondhangen, maar ik wil nogmaals hulde uitspreken!! Kwam dat ding overal tegen, echt een highlight van LL 2007.
Sowieso, wtf is er eigenlijk zo bijzonder aan dat poppetje (no offence)quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als dat een highlight van je Lowlands is dan heb je een bijzonder saai Lowlands achter de rug![]()
Ik ken serieus iemand die daar bijna van out is gegaan. N00b.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:24 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Die thee-wiet ofzo bij Oxfam-Novib ergens
Ik vond die mensen met dat opblaasbare bloemetje en die bellenblaas ook echt een highlight hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:22 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Sowieso, wtf is er eigenlijk zo bijzonder aan dat poppetje (no offence)
Ugh, mensen met bellenblaasrommel en plantenspuiten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vond die mensen met dat opblaasbare bloemetje en die bellenblaas ook echt een highlight hoor.
Sta je fijn te chillen bij een concert, heb je aan het einde van het concert een zeepsophoofd omdat er zo'n bellenblaashippie achter je stond.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ugh, mensen met bellenblaasrommel en plantenspuiten.
Zoooo irritant en ze vinden zichzelf zoooo leuk
Maak je maar geen zorgen hoor, ik denk dat jij mijn Lowlands ook leuk had gevonden. Nu ik er over nadenk, weet ik ook eigenlijk niet wat er zo vet was aan dat mannetje, maar ik heb er goeie herinneringen aan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als dat een highlight van je Lowlands is dan heb je een bijzonder saai Lowlands achter de rug![]()
Misschien moet je er een topic over openen.. De elende van Lowlands is dan misschien wel een goede titel..quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Het verpest m'n HELE festival.Daarna is niks meer leuk. Kan net zo goed inpakken, wat een 'elende'. Ik mocht ook al geen houtskool meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |