Kasta vroeg zelf ook om overplaatsing naar GC:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, er mag soms best ruimte zijn voor een ludiek topic met een serieuze keer, zoals vragen hoe een politieke partij op te richten.
Ik zou het in POL houdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:57 schreef kastanova het volgende:
Oh by the way, kan het topic even naar GC geschopt worden; ik vrees dat [POL] een iets te groot sufkuttengehalte heeft...
Ik vind jullie beide aandoenlijk in je affectief naar elkaar toe.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:10 schreef gronk het volgende:
Wat is ook alweer de policy mbt postings als [POLCafé #1413] Waar Ron Paul ook kansloos is. ?
quote:
Gedaan, en tegelijkertijd sigmeproof gemaakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:34 schreef scumbummer het volgende:
Titel kan verandert worden van "indeling samenleving" naar "Overheids aanvulling op starters kapitaal"
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Gedaan, en tegelijkertijd sigmeproof gemaakt.
Geen idee.quote:
Eh, soms moet je even door de knieen om een grotere doelgroep te bereiken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus er mogen nu onz-topics in pol, omdat een of andere popi-jopi gek een kansloos idee heeft?![]()
Blijkbaar. Met kastanova gaat dat vast wel lukken om het hoge peil te bereiken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Eh, soms moet je even door de knieen om een grotere doelgroep te bereiken.
Ik vind anders dat-ie zich best intelligent uitdrukt. En daarnaast is 't sowieso een topic wat lekker instructief is: hoe doe je dat nu, een politieke partij oprichten en in de 2e kamer komen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar. Met kastanova gaat dat vast wel lukken om het hoge peil te bereiken.
Het is best aardig bedoeld hoor, maar het past niet in POL. Volgens mij denken nogal veel mensen dat ze dat ook wel even kunnen. Ik gun hem zijn zetel, maar denk niet dat die er echt voor gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind anders dat-ie zich best intelligent uitdrukt. En daarnaast is 't sowieso een topic wat lekker instructief is: hoe doe je dat nu, een politieke partij oprichten en in de 2e kamer komen?
Ik gok trouwens dat als-ie een beetje gefocussed is, dat 't 'm nog gaat lukken ook.
Niet natuurlijk als-ie een contract ondertekend bij BNN dat-ie zichzelf tot de komende verkiezingen laat volgen, met een optie voor hetzelfde gedurende z'n termijn als kamerlid. Hoewel ik vermoed dat de lol van dat laatste snel af zal zijn, qua kijkcijfers.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is best aardig bedoeld hoor, maar het past niet in POL. Volgens mij denken nogal veel mensen dat ze dat ook wel even kunnen. Ik gun hem zijn zetel, maar denk niet dat die er echt voor gaat.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is best aardig bedoeld hoor, maar het past niet in POL. Volgens mij denken nogal veel mensen dat ze dat ook wel even kunnen. Ik gun hem zijn zetel, maar denk niet dat die er echt voor gaat.
een echte leiderquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:57 schreef kastanova het volgende:
Oh by the way, kan het topic even naar GC geschopt worden; ik vrees dat [POL] een iets te groot sufkuttengehalte heeft...
Nounou, onze anale relatie mag hier wel buiten blijven hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Du_Ke zit ook graag in de haren bij Autodidact, evenals Autod. die Du_Ke graag fist.
En jij bent het keepertje Postma?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nounou, onze anale relatie mag hier wel buiten blijven hoor.
(hij is het vrouwtje)
Ja hoor, ieder z'n 5 minutes of fame, toch? Volgens mij vond hij het alleen een goed idee toen hij nog in de olie zat, inmiddels is het idee al een beetje afgezwakt. Best jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kasta vind ik persoonlijk een lul op pootjes, maar z'n topic vind ik best geinig.
Dat was voor ik wist dat je graag naar het Anne Frankplantsoen ging.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nounou, onze anale relatie mag hier wel buiten blijven hoor.
(hij is het vrouwtje)
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:29 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt een beetje moe van de rechtse bruinhemden hier. Martijn_77 opent soms wel op 1 dag 4 nieuwsdumps met een smilie erbij en de woorden 'PvdA' plus 'frauderen' of 'potverteren'. Daar hoor je nooit iemand over.
Maar ik zal me nooit uit de weg laten slaan door de leugensbrigade. Nooit.
Want hij spreekt welke onwaarheid precies? Er wordt regelmatig over de topics van Martijn geklaagd en dan met name om het gebrek aan inhoud van de OP over het algemeen. Het zijn kopieen uit Elsevier met tendentieuze commentaren meestal voorzien van kotssmileys en dergelijke.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat je hierbij een waarschuwing aan je broek hebt hangen. Het lijkt me verstandig dat je komende tijd op je taalgebruik let.
Als een klacht over een topic van Martijn terecht was werd deze ook altijd gesloten en al helemaal als het een column/nieuws dump was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want hij spreekt welke onwaarheid precies? Er wordt regelmatig over de topics van Martijn geklaagd en dan met name om het gebrek aan inhoud van de OP over het algemeen. Het zijn kopieen uit Elsevier met tendentieuze commentaren meestal voorzien van kotssmileys en dergelijke.
Ik heb legio topics van Martijn gesloten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:12 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk, ik probeer gewoon een tegengeluid te geven. Natuurlijk is mijn OP niet altijd even goed, maar soms hoeft dat ook niet.
Dat gezeur over openingsposten is gewoon hypocriet, topics van Martijn_77 worden gewoon wel geslikt en daar brullen figuren als Fastmatti net zo hard in mee ('PvdA' 'allochtonenenpartij' enz.).
Nee, geen slotje, het onderwerp kan nog gewoon besproken worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ter Horst: stemdwang SP in strijd met wet Slotje dus? TS is geband en het topic klopt niet met de werkelijkheid.
De TT klopt niet, de OP klopt niet en wat is er verder nog te bespreken? Het enige wat je nu nog krijgt zijn aanvallen op de SP a la Martijn_77. Lijkt me weinig bijdragen aan het POL-forum.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, geen slotje, het onderwerp kan nog gewoon besproken worden.
Ik had m al gesloten.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, geen slotje, het onderwerp kan nog gewoon besproken worden.
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@Martijn: Misschien is het een idee om van de kleinere berichtjes niet elke keer een topic aan te maken, maar deze in POL SC te plaatsen.
Oke, als het over de SP krant gaat kan ik mij daarin vinden als het over het absurde gedrag van de PvdD gaat kan ik mij daar niet in vindenquote:Op maandag 4 februari 2008 18:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@Martijn: Misschien is het een idee om van de kleinere berichtjes niet elke keer een topic aan te maken, maar deze in POL SC te plaatsen.
Die heb ik ook niet gesloten.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, als het over de SP krant gaat kan ik mij daarin vinden als het over het absurde gedrag van de PvdD gaat kan ik mij daar niet in vinden
Nee, maar wel een post met de verwijzing naar de FB gepost.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Die heb ik ook niet gesloten.
Ik wilde je alleen richting FB krijgen. Ik had het net zo goed in 1 vd andere topics kunnen plaatsen...quote:Op maandag 4 februari 2008 19:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar wel een post met de verwijzing naar de FB gepost.
Daar was ik toch wel naar toe gekomen lees altijd de sluit post.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen richting FB krijgen. Ik had het net zo goed in 1 vd andere topics kunnen plaatsen...
Ik was je voor.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Daar was ik toch wel naar toe gekomen lees altijd de sluit post.
Kun je trouwens aan dit oftopic gedoe iets doen?
Bos: Graaiers drijven kiezers tot uitersten
Prima verzoek maar zou je dit verzoek ook kunnen doen aan Klopkoek?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
He jammer, ik vond het zo leuk dat het al vanaf woensdagochtend open was en het het slapende mod-dom aantoontquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef sigme het volgende:
Graag Balkenende even van alle tussen-ennen voorzien:
Balkenede verwijt Bos zijn Obama support
Ik had het al gezien. Ik vond het wel een charmante typefout.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:52 schreef sigme het volgende:
Graag Balkenende even van alle tussen-ennen voorzien:
Balkenede verwijt Bos zijn Obama support
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |