abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:44:37 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_55881016
Kijkende naar de betuttelende koers van dit kabinet vraag ik mij af wat het volgende is wat men gaat verbieden / verplichten als onderdeel van hun betuttelende koers. Zeker omdat dit kabinet toch de ballen mist om de echt grote problemen in de samenleving aan te pakken

Mijn gevoel zegt dat het wel weer iets zal zijn wat voor mensen levensvreugde / lol in het leven geeft. Alleen ik durf niet in te schatten wat het zal worden (te veel opties). Wie wel?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2008 @ 19:46:44 #2
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55881081
Alcohol voor heel het land naar 18 jaar.
Carpe Libertatem
pi_55881227
Je mag niet verder dan 30 km van je werk wonen.

Je mag 2 keer per jaar waarvan 1 keer per vliegtuig op vakantie

Proefbalonnen blijven onbelast

Je mag niet in het openbaar roken

Er komt een belasting op zogenaamd ongezond eten
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:54:37 #4
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_55881307
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je mag niet verder dan 30 km van je werk wonen.

Je mag 2 keer per jaar waarvan 1 keer per vliegtuig op vakantie

Proefbalonnen blijven onbelast

Je mag niet in het openbaar roken

Er komt een belasting op zogenaamd ongezond eten
Jan Peter, ben jij dat ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_55881325
Vuurwerk verbieden natuurlijk! Dit is immers het kabinet van de symboolpolitiek; wat in de media komt, komt in de politiek, niet vice versa.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_55881366
Nog een kleien aanvulling;

Het verbieden om in je eigen straat vuurwerk af te steken maar het wel gedogen.

Salarissen boven de 50.000 euro onevenredig belasten, want dit kabinet heeft het niet zo op marktwerking.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_55881469
Borstvoeding geven mag niet meer in het openbaar
vrouwen een hoofddoek om
Alle mannen een snor en een baard
lang haar voor mannen mag niet meer
Geen koffie meer op het werk
Geen mp3 speler meer op je kop in het verkeer
Te dikke mensen mogen geen auto, of brommer meer rijden maar moeten verplicht met de fiets
Voedselbonnen voor te dikke mensen
zoveel gram stroom per dag per huishouden
Cv mag alleen aan als de r in de maand zit
douche meters 5 minuten pp per dag
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55881592
Verboden om scheten te laten buiten de eigen woonomgeving,
Fokken mag alleen in het weekend.
Er komt belasting op het versturen van een Hyves-bericht.
etc.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_55881640
Na dat de meerderheid vd tweede kamer voor een vuurwerkverbod is, lijkt alles mogelijk.
Een maand geleden had ik dit niet voor mogelijk gehouden.

Het mooiste is alles kun je wel een reden geven om te verbieden.

Die belasting over ongezond eten die bovenstaand wordt genoemd lijkt me realistisch nu, al heb ik al van een vettax (ofzo) gehoord, dus misschien bestaat het al.

Met het risico om bepaalde lieden op ideeen te brengen.

Verboden om te zwemmen in plassen. Misschien is dat nu al zo, maar komen er hoge boetes zoals ze bij wildplassen gedaan hebben.
Reden: ongezondheid ivm blauwalg, en gevaarlijk.

Roken in de auto verbieden; schijnen in Engeland al geluiden over te zijn
Reden: gevaarlijk net zoals bellen.

Roken verbieden voor ouders, mensen moeten sticker op deur als ze roken.
Reden: waarschuwing voor andere mensen met kinderen.

Idcard verplicht tonen bij binnengaan horeca. Beneden de 18 komt er niet in.

Coffeeshops verboden.

Auto's boven de 150 pk verbieden, of begrenzer verplicht.

Verplichte helm voor fietsers.

Serieus, je kan het zo gek niet bedenken, alles is mogelijk nu.
pi_55881822
Iedereen moet in het vervolg op de fiets een helm op.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_55885048
Ik zou maar hopen dat Balkenende dit topic niet ziet. Krijgt ie vast een harde van.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 9 januari 2008 @ 08:07:46 #12
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_55890343
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zou maar hopen dat Balkenende dit topic niet ziet. Krijgt ie vast een harde van.
Idd, laten we hopen dat er geen Fok-user op het idee komt om een linkje naar dit topic naar JP en consorten te sturen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:19:41 #13
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_55904665
Ik vraag me af waarom we maar over ons heen laten lopen met deze acties.
Het lijkt wel als of ik in mn eentje ontzettend kwaad word dat gemierenneuk, terwijl niemand om me heen er ook maar iets om geeft..

Ik heb echt zin om een vuist te maken tegen de huidige betutteling, om te beginnen bij het vuurwerk.

Volgende stap:

Kerstbomen mogen niet hoger zijn dan 1,50meter
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:23:59 #14
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_55904772
quote:
Mijn gevoel zegt dat het wel weer iets zal zijn wat voor mensen de levensvreugde / lol in het leven geeft behoorlijk verpest.
..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_55904925
-Inderdaad op ongezond eten
-En er zal ongetwijfeld een boete komen voor mensen met een huis dat te veel energie slurpt (energielabel is om het in te wijden)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:30:59 #16
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_55904993
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef raptorix het volgende:
-En er zal ongetwijfeld een boete komen voor mensen met een huis dat te veel energie slurpt (energielabel is om het in te wijden)
Dat zit er best wel aan te komen ze doen het nu met de lease auto's al. Maar dan wel op zo'n manier dat bijna iedereen veel meer moet dokken
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_55905115
IETS dat nog momenteel nog niet belast wordt of zwaar genoeg belast wordt - datgene wordt dus meer belast maar net voldoende voor ons om het te kunnen betalen en net niet te duur genoeg, we blijven dan stilletjes thuis zitten klagen en ondernemen geen actie. Oh, ja , het geldt alleen voor de hardwerkende Nederlander, zit je thuis een uitkering te trekken of kom je net op een vlot Nederland binnengedreven dan krijg je geld uit dat nieuwe gevulde potje.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:58:09 #18
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_55905726
'Leefles' op scholen, waarbij kinderen onderwezen wordt wat de 'juiste' leefstijl is.
pi_55905771
quote:
Ik heb al wat proefballontjes gehoord. Onder andere de hypotheekrenteaftrek afhankelijk maken van het energielabel.

-Verbod op vuurwerk
-Discotheken om 2:00 dicht
-Leeftijdgrens alcohol 21 jaar
-Brommerrijbewijs vanaf 18
-Maximumsnelheid op snelwegen naar 100km/u op wegen waar nu 120km/u geldt
-Maximumsnelheid op snelwegen naar 80km/u op wegen waar nu 100km/u geldt
pi_55905920
quote:
dan moeten we dat wel toestaan en eigenlijk zit daar wel wat in want we staan het toe. Echter blijf ik die energielabels vreemd vinden want je kan wel een huis hebben met label F, maar zolang je de kachel bijv. niet aanzet en minder onder de douche staat dan iemand met bijv. A dan verbruik je minder en is het huis dus zuiniger dan een A-categorie, denk dus dat men gewoon de verbruiken extra gaat belasten.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:09:01 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55906004
Alles wat maar enigszins buiten de standaard zit en als ongewenst wordt bestempeld door oude mannen en vrouwen wordt gewoon verboden. Straks is het alleen nog maar toegestaan om op vrijdag en zaterdag 2 biertjes te drinken in de kroeg en ook voor de wandelaars komt er een maximum promille die wordt gecontroleerd door stadswachten bij de uitgang. Verder komen er alleen nog maar spelletjes op de markt waar je bloemen kan plukken of een soort bijbelzoektocht waar je zoveel mogelijk uitspraken goed moet linken met degene die het heeft gezegd. Meer dan 5 fout en er gaat een signaal naar het heropvoedingsbureau waarna je wordt opgehaald voor een inbijbelingscursus. Autorijden mag alleen nadat je bij het gemeentehuis duidelijk hebt gemaakt dat je de auto nodig hebt voor het werk en dat je geen vergelijkbare baan kan krijgen in je eigen dorp en ook geen mogelijk hebt om te verhuizen naar de speciaal opgezette werkflats in de buurt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_55906444
Het is momenteel hip om overal "hard tegen op te treden" en dat is iets wat je ook op vele fora leest....dit zijn dus de gevolgen....niet meer tolerant zijn, maar alles wat afwijkt inperken....die oproep van Doekle was zo gek nog niet.
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:28:32 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55906600
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:24 schreef henkway het volgende:
energielabel voor Fietsen
APK voor fietsen
En het wordt verplicht om orthopedische schoenen te dragen als je meer dan 5 kilometer per dag loopt. Uiteraard met APK verplichting.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 20:55:34 #25
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55907503
Introductie van de bijbelboete. Als iemand van boven de 18 meer dan 50 euro per maand aan plezier uitgeeft (roken, drank, tv, gokken, etc.) dan krijgt diegene een bijbeldvd thuisgestuurd met aan het einde van de nietskipbare dvd een serie vragen waarvan de antwoorden op zondagochtend bij de kerk ingeleverd dienen te worden. Meer dan 2 fouten betekent dat het bedrag uitgegeven aan plezier omgezet wordt in 100% belasting en direct via de werkgever van het loon zal worden ingehouden.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')