Jan Peter, ben jij dat ??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je mag niet verder dan 30 km van je werk wonen.
Je mag 2 keer per jaar waarvan 1 keer per vliegtuig op vakantie
Proefbalonnen blijven onbelast
Je mag niet in het openbaar roken
Er komt een belasting op zogenaamd ongezond eten
Idd, laten we hopen dat er geen Fok-user op het idee komt om een linkje naar dit topic naar JP en consorten te sturenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zou maar hopen dat Balkenende dit topic niet ziet. Krijgt ie vast een harde van.
..quote:Mijn gevoel zegt dat het wel weer iets zal zijn wat voor mensen de levensvreugde / lol in het leven geeft behoorlijk verpest.
Dat zit er best wel aan te komen ze doen het nu met de lease auto's al. Maar dan wel op zo'n manier dat bijna iedereen veel meer moet dokkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef raptorix het volgende:
-En er zal ongetwijfeld een boete komen voor mensen met een huis dat te veel energie slurpt (energielabel is om het in te wijden)
Ik heb al wat proefballontjes gehoord. Onder andere de hypotheekrenteaftrek afhankelijk maken van het energielabel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef raptorix het volgende:
-En er zal ongetwijfeld een boete komen voor mensen met een huis dat te veel energie slurpt (energielabel is om het in te wijden)
dan moeten we dat wel toestaan en eigenlijk zit daar wel wat in want we staan het toe. Echter blijf ik die energielabels vreemd vinden want je kan wel een huis hebben met label F, maar zolang je de kachel bijv. niet aanzet en minder onder de douche staat dan iemand met bijv. A dan verbruik je minder en is het huis dus zuiniger dan een A-categorie, denk dus dat men gewoon de verbruiken extra gaat belasten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef raptorix het volgende:
En het wordt verplicht om orthopedische schoenen te dragen als je meer dan 5 kilometer per dag loopt. Uiteraard met APK verplichting.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:24 schreef henkway het volgende:
energielabel voor Fietsen
APK voor fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |