Maar we weten niet waarvoor jij staat. Je weet zelf niet eens waarvoor je staat.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Iemand die totaal geen binding meer heeft met de huidige, irreele, volledig maatschappijvreemde politiek en dus liever iemand ziet die wel midden in de moderne maatschappij staat en ook staat voor wat hij denkt zonder over eventuele (politieke) consequenties na te denken?
En daarom heeft hij een team nodig die hem de juiste dingen influistert, zodat er een krachtige leider ontstaat. Kastanova is egocentrisch genoeg voor the jobquote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar we weten niet waarvoor jij staat. Je weet zelf niet eens waarvoor je staat.
Oh kom Xen, ik weet wel degelijk waarvoor ik sta.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar we weten niet waarvoor jij staat. Je weet zelf niet eens waarvoor je staat.
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:56 schreef kastanova het volgende:
Maar om nu een standaard, 13-in-een-dozijn flutpartijtje op te richten en denken dat ik het gehele politieke klimaat wel even om zal gooien da's naast ongelooflijk naief ook nog eens ontzettend duf en dus ook totaal niet leuk.
Een hele uitgekookte wijze. Hij is werkelijk alleenheerser; binnen zijn eigen partij kan niemand hem maar met een vinger aanraken.quote:
Dan is de SP een stuk democratischer georganiseerd, of heeft daar Marijnissen ook de controle over de stichtingen?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Een hele uitgekookte wijze. Hij is werkelijk alleenheerser; binnen zijn eigen partij kan niemand hem maar met een vinger aanraken.
Met mij in de kamer doet waarschijnlijk de meerderheid vrijwillig afstand van hun zetelquote:Op maandag 28 januari 2008 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Als je gaat voor botte inkrimping van het ambtenarenapparaat met 35% of meer heb je mijn stem ook.
Here we go:quote:
En bedanktquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:57 schreef kastanova het volgende:
Oh by the way, kan het topic even naar GC geschopt worden; ik vrees dat [POL] een iets te groot sufkuttengehalte heeft...
flash en final cut pro.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
En je video(bewerking)skilzzzzz?.
zoiets jaquote:Op zondag 27 januari 2008 20:55 schreef tequi3 het volgende:
Mijn stem heb je. Mijn geld blijft echter nog even in mijn zak.
Geen idee, dat ligt sterk aan de statuten van de partijvereniging. Maar ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat binnen de cultuur van de SP democratie toch een ondergeschoven kindje is.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan is de SP een stuk democratischer georganiseerd, of heeft daar Marijnissen ook de controle over de stichtingen?
U stelt zich beschikbaar meneer?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Dem..., ik zou campagneleider moeten worden.
Ken je Tjolk Hekking uit Juinen die continue voor burgemeester Hans van der Vaart wilde staan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
U stelt zich beschikbaar meneer?.
Waarom zou het naar onzin moeten? In Nederland kan in principe iedereen een politieke partij beginnen en zich verkiesbaar stellen. Op zich is een perfect topic voor POL als achtergrond reportage... Wat komt er kijken bij het oprichten van een een partij en hoe werkt het democratisch proces.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:56 schreef JohnDope het volgende:
Heeft dit topic nog geen trap naar ONZIN gekregen![]()
Je ziet ook wel meteen welk volk er op af komt en serieus reageert
Als je het zelf maar gelooft.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In Nederland kan in principe iedereen een politieke partij beginnen en zich verkiesbaar stellen.
We gaan er in ieder geval vrij snel achterkomenquote:
Ja totdat je tegen de heilige huisjes van het establishment begint aan te trappen en dat daardoor de Burger op jou gaat stemmen, dan eindig je onder de grond.quote:
Jij wilt de politiek in ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef kastanova het volgende:
Wanneer zijn de eerstvolgende verkiezingen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
Je bent een soort Hadjememaar???
Mei 2011.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef kastanova het volgende:
Wanneer zijn de eerstvolgende verkiezingen eigenlijk.
Kollere, dat duurt nog wel een verdomd lange tijd dan...quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Mei 2011.
Staat ook op de kiesraad site, een must voor iedereen die een politieke partij wil beginnen.
Dat is juist de reden dat ik het daadwerkelijk ga doen/proberen dude...quote:Op zondag 3 februari 2008 02:27 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Kastanova weet dat dit 'm niet gaat lukken, maar het heeft wel aandacht nodig
En laten we eerlijk zijn, ondanks alle muppets die we tegenwoordig op het pluche van de zetels in Den Haag aantreffen, is de politiek nog altijd een serieuze zaak. Als een dwaas met behulp van minstens 65.000 andere dwazen een plaats daartussen weet te veroveren, dan zegt dat heel wat over de gang van zaken. Met als toevoeging, in de kantlijn van een heel dun boek.quote:Op zondag 3 februari 2008 02:55 schreef kastanova het volgende:
Het is objectief beschouwd natuurlijk ook inderdaad vol-lédig kansloos, maar de lui die dat het hardst roepen vól in de bek schijten door het wel te doen zou natuurlijk goddelijk zijn.
Volgens mij heb je maar 1 aanhanger hier; sigme. En die gaat aanstonds als een soort hippie leven.quote:Op zondag 3 februari 2008 02:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik het daadwerkelijk ga doen/proberen dude...
Het is objectief beschouwd natuurlijk ook inderdaad vol-lédig kansloos, maar de lui die dat het hardst roepen vól in de bek schijten door het wel te doen zou natuurlijk goddelijk zijn.
Hippies mogen ook stemmen.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je maar 1 aanhanger hier; sigme. En die gaat aanstonds als een soort hippie leven.
Heb je ook al budget, behalve een grote mond?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik het daadwerkelijk ga doen/proberen dude...
Dan zegt dat iets over democratie, nl. dat ook gekken met volmacht van andere gekken iets mogen zeggen.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:19 schreef bolivian het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn, ondanks alle muppets die we tegenwoordig op het pluche van de zetels in Den Haag aantreffen, is de politiek nog altijd een serieuze zaak. Als een dwaas met behulp van minstens 65.000 andere dwazen een plaats daartussen weet te veroveren, dan zegt dat heel wat over de gang van zaken. Met als toevoeging, in de kantlijn van een heel dun boek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |