Wij ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee zeker nietIedereen stoer een voetbaltoernooi... wij hadden een korfbal toernooi
mja dat wordt dus niet kopen voor WL! \quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
@draculettetje, trusten
@WL, en dan komt er ook een Red Steel 2 aan
precies, verschillende transferacties op het internationale front en al dat gelulquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik kijk ook geen korfbal hoor ff voor de record. Moet je je eens voorstellen dat ze 3 uur gaan lullen over korfbal na een korfbalwedstrijd op TV... daarna komt voetbal even in een korte samenvatting.
En dan met de besturing van dat koetje rijden met Wiiplay zeker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mja dat wordt dus niet kopen voor WL! \
ik zou willen dat ze f-zero zouden maken
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja dat wordt dus niet kopen voor WL! \
ik zou willen dat ze f-zero zouden maken
die heb ik gelukkig nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:45 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
En dan met de besturing van dat koetje rijden met Wiiplay zeker.Jezus, dat is pas echt gaaaaaar!
Aspirine!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Lynx666 het volgende:
Hoofdpijn.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Lynx666 het volgende:
Hoofdpijn.
Persoonlijk vind ik die geeneens zo gaar qua bestuuringquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik gelukkig nog nooit gespeeld
Gelukkig HOEF je het ook niet te kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Wij ook.
Ik kijk ook geen korfbal hoor ff voor de record. Moet je je eens voorstellen dat ze 3 uur gaan lullen over korfbal na een korfbalwedstrijd op TV... daarna komt voetbal even in een korte samenvatting.
tenzij hij een vriendin heeft die het op prijs stelt om wel te kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig HOEF je het ook niet te kijkenNet als voetbal
Ik heb nog staan voor jou:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
rest van de dag geen reet te doen
optie 5:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb nog staan voor jou:
- Een half verslag
- Processchema
- Offerte
- Invoerwerk
Wat wil je doen
2,5 uurquote:
wel voor Crazy-Mquote:
Succes dan maar alvastquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Word een latertje voor me op de zaak en vanavond thuis
voor jou jahquote:
ik weetquote:
Vuurwerk is gevaarlijk en de staat beschermt ons door het maar te verbieden. Voetbal levert rellen op en ik vind dat de staat de zogenaamde voetballiefhebbers moet beschermen en voetbal compleet verbieden. Of alle voetballers op een openbaar veld zetten met een groot scherm. Gaan ze daar maar voetbal kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
Gelukkig HOEF je het ook niet te kijkenNet als voetbal
Understatementquote:
jij begreip?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vuurwerk is gevaarlijk en de staat beschermt ons door het maar te verbieden. Voetbal levert rellen op en ik vind dat de staat de zogenaamde voetballiefhebbers moet beschermen en voetbal compleet verbieden. Of alle voetballers op een openbaar veld zetten met een groot scherm. Gaan ze daar maar voetbal kijken.
Jeweets!quote:
Beetje maarquote:
niet spot met taal der allahsquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vuurwerk is gevaarlijk en de staat beschermt ons door het maar te verbieden. Voetbal levert rellen op en ik vind dat de staat de zogenaamde voetballiefhebbers moet beschermen en voetbal compleet verbieden. Of alle voetballers op een openbaar veld zetten met een groot scherm. Gaan ze daar maar voetbal kijken.
Is voetbal kijken een hobby? Dat voetbal zelf een hobby is kan ik begrijpen, maar die zetten ze dan ook al met ze allen op een veld. Nu alleen de liefhebbers nog.quote:
Wallah iek zwehr ut!quote:
Uhu, ik weetsch!quote:
He stole my line...quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]!
Hebben jullie ook iets tegen trillende oogleden?
Oke dan formuleer ik het anders.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:45 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Is voetbal kijken een hobby? Dat voetbal zelf een hobby is kan ik begrijpen, maar die zetten ze dan ook al met ze allen op een veld. Nu alleen de liefhebbers nog.
Dat zal je bij 50% van de mensen die hier posten vies tegen vallenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:48 schreef Johan. het volgende:
Postniveau is hier net zo hoog als het verrichte werk van jullie volgens mij.
hey ik heb sport1. kom de deur niet uitquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hear hearquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat zal je bij 50% van de mensen die hier posten vies tegen vallen
Sorryquote:
Ik vergeef het jequote:
Fijn dank uquote:
Naast mijn werk spendeer ik veel tijd gezellig met mijn vriendin samen. Daarnaast beetje gamen en levels ontwerpen, gitaar spelen, hmm... (voetbal verafschuwen..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Oke dan formuleer ik het anders.
Wat vind jij leuk om te doen zoals ik het volgen van voetbal leuk vindt en dus 95% van alle wedstrijden bezoek.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Natuurlijk
[afbeelding]
Works like a charm [afbeelding]
Zei de man die zich hier op Fok had aangemeld omdat hij niks te doen had op het werkquote:
Gamenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:56 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Naast mijn werk spendeer ik veel tijd gezellig met mijn vriendin samen. Daarnaast beetje gamen en levels ontwerpen, gitaar spelen, hmm... (voetbal verafschuwen..) Af en toe filmpie, chillen bij met vrienden, poolen, baco'tje gloeken, dingen die je doet in je dagelijks leven zeg maar.
Bril?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
en ook iets tegen lenzen die zeer doen ?
Lenzen uitdoenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
Ze uit je ogen halen ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
precies, geen onvertogen woord over korfbal heh!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Gamen![]()
Gitaar![]()
Zo kan iedereen elkaar's dingen gaan lopen afzeiken maarja laat de voetballiefhebbers lekker voetbal kijken en volgen en jij je eigen ding doen
Ik zeik jouw ding niet af. Ik zeik over de overvloed aan voetbal om ons heen waar je elke dag weer ongevraagd mee geconfronteerd word. Jij hebt geen last van mijn gamen of gitaar spelen (tenzij je naast me woont). Verder mag jij gewoon lekker van voetbal houden hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:00 schreef lynda het volgende:
Gamen![]()
Gitaar![]()
Zo kan iedereen elkaar's dingen gaan lopen afzeiken maarja laat de voetballiefhebbers lekker voetbal kijken en volgen en jij je eigen ding doen
6 jaar gehadquote:
quote:
quote:
de prijs ....quote:
Komen we toch weer bij die ducktape uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
maar is niet echt de lens, maar ooglid er net boven
Ooglid correctie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Zie ik niks
of jah ... wel iets maar toch
maar is niet echt de lens, maar ooglid er net boven
sorry ik heb echt geen idee wat dat kost. maar jij hebt het er dus neit voor over ?quote:
Jij bent in een Winkel aan het Fokken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:07 schreef Joydesign het volgende:... in je winkel werken en dan na super drukke december maand... de super saaie januari maand ingaan... Alles opnieuw ingedeeld... Alles netjes... en daar sta je dan
![]()
Strak lekker op huis aan
zal ev en opzoeken ...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ik heb echt geen idee wat dat kost. maar jij hebt het er dus neit voor over ?
^^ schop de rest gewoon lekker aan het werkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent in een Winkel aan het Fokken?
Precies voor mij de reden dat ik ontslag heb genomen en pas daarna iets nieuws ben gaan zoeken. Hield het niet meer uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:07 schreef Joydesign het volgende:... in je winkel werken en dan na super drukke december maand... de super saaie januari maand ingaan... Alles opnieuw ingedeeld... Alles netjes... en daar sta je dan
![]()
dus 2 ogen is 1200 euroquote:Prijs
Laser oogcorrectie vanaf ¤ 595 per oog
Bij Optical Express, beginnen de prijzen voor Oog Laser Behandelingen al vanaf slechts
¤ 595 per oog. Voor een exacte prijs kunt u een afspraak maken voor een gratis en geheel vrijblijvend vooronderzoek. Hierna zal dan de basisprijs aan u worden medegedeeld. Voor een eventueele Wavefront behandeling geldt een toeslag op de prijs van de standaard behandeling van ¤ 250,- per oog.
Dus boek nu een gratis vooronderzoek om te kijken of u ook een geschikte kandidaat bent.
ja maar dan nogquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:13 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja das idd prijzig. Maarja het zijn wel je ogen die je elke dag de hele dag gebruikt.
Lenzen had ie toch alquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:19 schreef Johan. het volgende:
En de kans op fouten is ook niet uitgesloten met ooglaseren..
daarom,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:19 schreef Johan. het volgende:
En de kans op fouten is ook niet uitgesloten met ooglaseren..
1 investering voor de rest van je leven...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dan nog
is wel ongeveer maand salaris
ligt eraan of het lukt jah of neequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
1 investering voor de rest van je leven...
ach, lenzen bevalt me uitstekendquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ik had het er ieder geval voor over gehad. vind 1200 euro niet zoveel eigelijk. ken meerdere mensen die dat ook hebben gedaan, en die zijn uiterst tevreden.
over dat misgaan schijnt reuze mee te vallen trouwens
Chickies!! Jeweets ouwe!quote:
ik snap hem nietquote:
mja risicos bestaan. die moet je durven nemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:36 schreef Sgele het volgende:
Collega van mij heeft het ook laten doen, en die is heel tevreden... Maar goed, er is altijd een risico natuurlijk
nee want het is een haan op de fotoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dat die 1200 Euro helemaal het probleem niet is. Je bent gewoon een beetje CHICKEN!
Inderdaad, Risico's zijn er om genomen te wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja risicos bestaan. die moet je durven nemen.
gvd! nu geloof ik dat ik een oogcorrectie nodig heb!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee want het is een haan op de foto
(die hanenkam op zijn kop)
dat is een hondquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
Een kip heeft ook een kammetje hoor. Hij is niet zo groot als bij een haan maar toch.
[ afbeelding ]
Haan.
een kaalgeplukte sumoworstelaar (kijk naar houding hoe staatquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
oke wat is dit dan ? [ afbeelding ]
Van een kale kip kende nie plukke!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik denk familie van deze vrouw.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Ga ik je gewoon missen vandaagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Word een latertje voor me op de zaak en vanavond thuis
een sumoworstelaar met 1 tiet danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een kaalgeplukte sumoworstelaar (kijk naar houding hoe staat)
naast de eskimos gaan nu ook de bejaarden het nut van honden inzienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik denk familie van deze vrouw.
[ afbeelding ]
volgens mij staat de hond savonds andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik denk familie van deze vrouw.
[ afbeelding ]
die andere is eraf gevallenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een sumoworstelaar met 1 tiet dan
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij staat de hond savonds andersom![]()
Wat een baan zeg ....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, nog een half uurtje werken internetten, en dan weer richting huis
ik vanavond weer verder met jagged allience 2quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm crysis 1.1 patch is uit \0/
Volgens mij staat zij 's avonds andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij staat de hond savonds andersom![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Volgens mij staat zij 's avonds andersom
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb genoeg gedaan vandaag hoor, meer als jullie zo te lezenquote:
Hahaha te erg! (wel netjes gedaan trouwensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eerhm, ik ben hier nog nie zo heul lang..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan vandaag hoor, meer als jullie zo te lezen
Nee WL, niet gelijk je vaste pron pagina's bezoekenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahahnetjes
kom er net achter dat op dit moment niets geblocked wordt trowuens![]()
Krijgen we zo meteen weer van iedereen gekanker omdat hij nogal blote plaatjes aan het posten isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee WL, niet gelijk je vaste pron pagina's bezoeken
Jij vind het risico dat je 1200 euro verspeeld erger dan het feit dat je dus de rest van je leven niets meer ziet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
ja risicos vind ik niet erg
maar om 1200 er aan uit te geven
wil je me spammen ?? nu is je kansquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee WL, niet gelijk je vaste pron pagina's bezoeken
Whehe, valt wel mee. Simpele knip en plak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hahaha te erg! (wel netjes gedaan trouwens)
Nee, niet meer sinds iedereen dat netjes in een qoute stoptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijgen we zo meteen weer van iedereen gekanker omdat hij nogal blote plaatjes aan het posten is
whahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijgen we zo meteen weer van iedereen gekanker omdat hij nogal blote plaatjes aan het posten is
hier 40quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, nog een half uurtje werken internetten, en dan weer richting huis
40 ?? moet je ze wel allemaal tergelijk in je mond doen heh ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo.. net trouwens weer 40 lollie's gejat ... staat gewoon reclame van dit bedrijf op
ok later manquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik heb er genoeg van, kom toch niet maar aan werken toe nuHaha, morgen gaat me browser niet open en ga ik werken. Komt nix van met dit topic ernaast.
Gegroet allemaal!
Foto's!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
40 ?? moet je ze wel allemaal tergelijk in je mond doen heh ?
nou dat wil ik wel eens zien.quote:
Dit is al mijn 10e ofzo, beginnen wel een beetje mijn strot uit te komen zeg maarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
40 ?? moet je ze wel allemaal tergelijk in je mond doen heh ?
quote:
heb thuis geen 40 stokjes,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz kijkt in de bak naast zich... nee.... dat kan niet passen!
(niet met stokjes en al zeg maar)
zeg je houdt toch wel van een uitdaging ? ik bedoel we hebben het niet over 40 bananen ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz kijkt in de bak naast zich... nee.... dat kan niet passen!
(niet met stokjes en al zeg maar)
Je hebt dus wel 40 lollie's zonder stokje thuis?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb thuis geen 40 stokjes,
maar is niet gezegd helemaal in je mond he
bedoelde dus 40 lolliesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt dus wel 40 lollie's zonder stokje thuis?
dat zijn gewoon zuurtjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt dus wel 40 lollie's zonder stokje thuis?
Truste me, dat gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je houdt toch wel van een uitdaging ? ik bedoel we hebben het niet over 40 bananen ofzo
niet met stokje en al.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Truste me, dat gaat je niet lukken
Je overleefd het alleen nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet met stokje en al.
maar het KAN wel
mompelt iets over pmquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je overleefd het alleen niet![]()
Maar ik ga richtig huis
whahaha, nog even dooreten dusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
net even wezen tellen, ik had er nog 28 over, zelfs dat past denk ik niet hoor hahahaha
sterktequote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Goodluck! Ik duik m'n nest in, ben helemaal kapot..
komt goed meissiequote:
dan voor jou nog maar 10 werkdagenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:25 schreef lynda het volgende:
24e is me laatste dag.. 25e nog ff wat brengen voor de borrel maar dan officieel geen stagiaire meer.. O wat kijk ik daar naar uit! Processen NOOIT meer
En dan ben je hier niet meer?quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
hier weer bezig met opstaan en ontbijten....
dank, ik zie net dat ik weer aardig mag opschieten, ik kom ook zo moeilijk mn bed uit, is zooo lekker warmquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Eet smakelijk dan maar he
Haha ik ken hetquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, ik zie net dat ik weer aardig mag opschieten, ik kom ook zo moeilijk mn bed uit, is zooo lekker warm
en overal nog donker....
Doei doei, tot zoquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
zo weer allemaal op tijd gehaald
dan ben ik nu op weg naar het werk! tot zo!
Doesn't ring a bell, sorryquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gues who's back :d
Ok danquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
daar was ik alweer!
heb nog werk van gister liggen! goed he!quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok danEn? Drukke dag vandaag?
Ziek!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb nog werk van gister liggen! goed he!
mogguh brand!quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:57 schreef BrandX het volgende:
wel een reet te doen op m'n werkso just droppin' by to say hi!
Mogguh Droxz, wat las ik? Straks aan het werk? Als in... echt ploeteren?quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh.... *gaapt*
Echt geen stijl hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mogguh!
Mja, ik vond het ook barbaars!
[Austin Powers]Yeah Baby! Yeah![/Austin Powers]quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:14 schreef Seventees het volgende:
*koffer in slaapkamer gooit*
*kleren uitzoekt*
*zich bedenkt dat ze nog een was moet draaien*
Morgen naar Londen, baby!
Ik heb het al aangekaart bij de directie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt geen stijl hoor [afbeelding]
[Joey Tribbiani] London Baby!! [/Joey Tribbiani]quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[Austin Powers]Yeah Baby! Yeah![/Austin Powers]
Goed zo! Niet over je heen laten lopenquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb het al aangekaart bij de directie. [ afbeelding ]
Whehequote:Op woensdag 9 januari 2008 09:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[Joey Tribbiani] London Baby!! [/Joey Tribbiani]
Ik zag 'm alquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even voor de humor: Ik [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die reacties, echt geweldigquote:
Voor zolang het duurdequote:Op woensdag 9 januari 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die reacties, echt geweldig [afbeelding]
U.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:34 schreef lynda het volgende:
Tot half 3 doorgewerkt vanochtend.. 6 uur eruit.. ik ben moe
Zeg dat! Tot half 3! Ongekend...quote:
Jammer dat slotjequote:
da's wel heeel weinig slaap en heeel veel werkquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:34 schreef lynda het volgende:
Tot half 3 doorgewerkt vanochtend.. 6 uur eruit.. ik ben moe
De laatste dagen zijn wel zwaar he?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:44 schreef lynda het volgende:
Tja werk moet afnu ook nog 3 uur en dan in bespreking
Maak er maar weken vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De laatste dagen zijn wel zwaar he?
Hmm dat is echt jammer ja, zo worden de dagen namelijk wel ontzettend langquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Maak er maar weken vanEerste tijd ging nog goed was leuk etc maar nu staan me zoveel dingen tegen dat ik de complete motivatie kwijt ben om er uberhaupt iets aan te doen..
Altijd handig... IT-ers die er voor zorgen dat alles nog verder de tering in geholpen wordtquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
heb ik automatisering aan de lijn, die kijken met me mee
floep weer alles weg.....
gaat lekker hier
knuffeltje voor lynda trouwens
Moggequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef -Jewcookie- het volgende:
Mogge allemaal. (ben er stiekem toch weer)
Mogguhquote:
ach ja ik heb er weer eens niks door te doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Altijd handig... IT-ers die er voor zorgen dat alles nog verder de tering in geholpen wordt
Zo schiet het natuurlijk niet op hequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ik heb er weer eens niks door te doen
nee alleen suikerquote:
Je was iets te laat met je antwoord. Heb nu al koffie gezetquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee alleen suikerben geen engelsman
geeft nietsquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Je was iets te laat met je antwoord. Heb nu al koffie gezet.
PS: Thee is voor mietjes.
gisteren al geprobeert jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
WL heb je die 1.1 patch voor Crysis al gezien? Schijnt een behoorlijke performace boost te geven.
NL 1000Mbit mirror van i3D.net:
http://forum.i3d.net/down...e&id=568&act=down
Speak for yourselfquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Je was iets te laat met je antwoord. Heb nu al koffie gezet.
PS: Thee is voor mietjes.
Had je 100 delen eerder moeten durven zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
PS: Thee is voor mietjes. [afbeelding]
Ik had het in deel 2 al gezegd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had je 100 delen eerder moeten durven zeggen [ afbeelding ]
Mietje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ik drink alleen thee als ik ziek ben
Non-stop Thee voor mij, en ja ik drink ook koffiequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had je 100 delen eerder moeten durven zeggen [ afbeelding ]
je hoeft me niet 2x te quoten hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik had het in deel 2 al gezegd.
[..]
Mietje.
goeie voornemensquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kzit nu al een uur achter me pc en heb gewoon nog geen ene moer uitgevoerd..
Doe dan ook is watquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kzit nu al een uur achter me pc en heb gewoon nog geen ene moer uitgevoerd..
hoop aan de telefoon hangen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo schiet het natuurlijk niet op he
Ik lust geen koffiequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Non-stop Thee voor mij, en ja ik drink ook koffie
Kan natuurlijk ookquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:43 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kheb Excel opgestart. Telt dat ook?
Heb nu ook Autocad opgestart.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
Uiteraard
Nog even en je bent daadwerkelijk bezigquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:51 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Heb nu ook Autocad opgestart.Er zit vooruitgang in. Zo nog maar ff koffie maken.
ja lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:51 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Heb nu ook Autocad opgestart.Er zit vooruitgang in. Zo nog maar ff koffie maken.
Wie niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:57 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heb gewoon echt geen zin. Ken je dat?
Feest! Taart!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef lynda het volgende:
EN ik ben lekker bijna jarig PUH!
Ieuw, die shit is nastyquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:19 schreef lynda het volgende:
Krijg ik net nog de tandarts aan de lijn ook.. als ze morgen na de foto van verstandskiezen beslissen dat zij ze er uit krijgen doen ze het gelijk![]()
Oow okquote:
over hoeveel kiezen gaat het ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:19 schreef lynda het volgende:
Krijg ik net nog de tandarts aan de lijn ook.. als ze morgen na de foto van verstandskiezen beslissen dat zij ze er uit krijgen doen ze het gelijk![]()
Jep, heb net gewoon 2 uur lang wat gedaanquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz, wat las ik? Straks aan het werk? Als in... echt ploeteren?
Heftug!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, heb net gewoon 2 uur lang wat gedaan
hey droxz , nog cod4 mods om aan te bevelen voor een server ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, heb net gewoon 2 uur lang wat gedaan
Alle vier van mij zijn verwijderd in het ziekenhuis bij de kaakchirurgquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:34 schreef lynda het volgende:
onderste 2 kiezen die scheef groeienAls tandarts het niet voor elkaar krijgt of het niet aandurft naar kaakchirurg maarja dat hoor ik morgen dus
bovenste 2 zijn al getrokken met pijn en moeite (scheve wortels) dus ik weet hoe het er aan toe kan gaan en ik wil geen bloederige verhalen horen tot ze er uit gerukt zijn
Waarvan een x aantal minuten in het rookhok gezetenquote:
Wel klote dat ik moet werken maandag en dinsdagquote:
Bij mij ook, allemaal tegelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alle vier van mij zijn verwijderd in het ziekenhuis bij de kaakchirurg
ach het zal allemaal wel meevallen. het enigste wat vervelend is , is dat je kaak wat beurs aanvoelt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:34 schreef lynda het volgende:
onderste 2 kiezen die scheef groeienAls tandarts het niet voor elkaar krijgt of het niet aandurft naar kaakchirurg maarja dat hoor ik morgen dus
bovenste 2 zijn al getrokken met pijn en moeite (scheve wortels) dus ik weet hoe het er aan toe kan gaan en ik wil geen bloederige verhalen horen tot ze er uit gerukt zijn
hoi, beste wensen nogquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:43 schreef Dylanesque het volgende:
Hoi trouwens, druk enzo, straks pauze, dan weer werken
je bent nog net op tijdquote:
*pot mangothee over Jewcookies hoofd leeggooit*quote:
hahaquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent nog net op tijd![]()
over 10 min, was het middag geweest
goeiemorgen
zondequote:Op woensdag 9 januari 2008 11:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
*pot mangothee over Jewcookies hoofd leeggooit*
mangotheequote:Op woensdag 9 januari 2008 11:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
*pot mangothee over Jewcookies hoofd leeggooit*
Ja bij mij ook, bijna plezierigquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij mij ook, allemaal tegelijkMaar ik zal Lynda de verhalen besparen, het viel best mee
Lekker zeg! Wil ik ook welquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
jeuj pauze!
en dan nog 20 min en dan naar huis!
Ik moet nog meer dan 5 uurquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
jeuj pauze!
en dan nog 20 min en dan naar huis!
Dat is wel apart hoor! Ik ga altijd even naar buiten, frisse lucht enzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
en ik weet helemaal niks meer te zeggen
verveel me in de pauze da's toch wel heul erg
doe ik ook wel eens soms maar vandaag wil mn pootje dat nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel apart hoor! Ik ga altijd even naar buiten, frisse lucht enzo
Ik nog 2,5 uurquote:
Krijg je dan niet de neiging om die telefoon eigenhandig anaal bij ze in te brengen? Dumbasses.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:35 schreef Crazy-M het volgende:
sommige mensen denken niet voor ze bellen ....
ik krijg geen mail binnen
klik is op send recieve ...
O nu krijg ik wel mail binnen
dat wordt toch altijd automatisch gedaan, om de x minuten ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:35 schreef Crazy-M het volgende:
sommige mensen denken niet voor ze bellen ....
ik krijg geen mail binnen
klik is op send recieve ...
O nu krijg ik wel mail binnen
Nogmaals, de bovenste twee zijn er al uit! Ik weet hoe het er dus aan toe kan gaanquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach het zal allemaal wel meevallen. het enigste wat vervelend is , is dat je kaak wat beurs aanvoelt.
ik ben inmiddels ook wel wat gewend bij de tandarts. kan de 29e , 3 kronen laten makenen heb natuurlijk 3 wortelkanaalbehandelingen gehad.
1 tip, neem je zen mee. scheelt echt enorm
mja ik had destijds echt een mongool als tandarts. het kon ook een slager zijn. de klootzak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Nogmaals, de bovenste twee zijn er al uit! Ik weet hoe het er dus aan toe kan gaan
Had ondanks het vele trekken en in 3en breken van links boven geen dikke wang, geen blauwe wang heulemaal nietsJa groot gat wat bloedde
![]()
Merk het morgenochtend wel
En dit is een moment waar je een dramatisch muziekje kan plaatsenquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Nogmaals, de bovenste twee zijn er al uit! Ik weet hoe het er dus aan toe kan gaan
Had ondanks het vele trekken en in 3en breken van links boven geen dikke wang, geen blauwe wang heulemaal nietsJa groot gat wat bloedde
![]()
Merk het morgenochtend wel
* Sgele zet drama- achtig filmmuziekje opquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dit is een moment waar je een dramatisch muziekje kan plaatsen
toch niet de dodemars ofzo ??quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zet drama- achtig filmmuziekje op
ah, toch aan de bloederige verhalen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik had destijds echt een mongool als tandarts. het kon ook een slager zijn. de klootzak.
dat breken heb ik dus bij 3 kiezen gehad. hij had me op het laatst bijna doorgestuurd omdat het niet wilde lukken. dus sinds die tijd ben ik best wel para vd tandarts. maar de zen is echt een uitkomst.
mja kut voor jequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:13 schreef lynda het volgende:
GODVERDOMME STELLETJE KLOJO'S
Ik werk me hier helemaal de tering voor beide bedrijven en had om EEN uur een afspraak met 2..
Ik zit godverdomme tot DIEP in de nacht aan dat KUT verslag te werken en wat zeggen ze om vijf voor een ja lyn het word wat LATER!
KRIJG DE TERING!!!!!!!! ARGHHHHHHHHHHHHHHH
Ik voorzie ook nog een paar dagen ziekte?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja kut voor je![]()
gelukkig hoef je niet meer zo lang bij die bedrijven te blijven toch ? hoe sneller hoe beter als ik het zo hoor
mja bij je stage ziekmelden als het bijna afgerond is. lijkt me niet verstandigquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie ook nog een paar dagen ziekte?
Dat is natuurlijk een tweedequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja bij je stage ziekmelden als het bijna afgerond is. lijkt me niet verstandig
Join the clubquote:
Goed zoquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:44 schreef lynda het volgende:
45 minuten later en ik wacht nog steeds..
Bij deze ben ik er morgen niet, vrijdag niet beschikbaar, neem ik maandag op me eigen fucking verjaardag vrij en zie ik het dan wel weer
Welke game speel jequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:46 schreef Lynx666 het volgende:
Heb ook niks te doen. Maar ik vermaak me best [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |