Succes dan maar alvastquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Word een latertje voor me op de zaak en vanavond thuis
voor jou jahquote:
ik weetquote:
Vuurwerk is gevaarlijk en de staat beschermt ons door het maar te verbieden. Voetbal levert rellen op en ik vind dat de staat de zogenaamde voetballiefhebbers moet beschermen en voetbal compleet verbieden. Of alle voetballers op een openbaar veld zetten met een groot scherm. Gaan ze daar maar voetbal kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
Gelukkig HOEF je het ook niet te kijkenNet als voetbal
Understatementquote:
jij begreip?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vuurwerk is gevaarlijk en de staat beschermt ons door het maar te verbieden. Voetbal levert rellen op en ik vind dat de staat de zogenaamde voetballiefhebbers moet beschermen en voetbal compleet verbieden. Of alle voetballers op een openbaar veld zetten met een groot scherm. Gaan ze daar maar voetbal kijken.
Jeweets!quote:
Beetje maarquote:
niet spot met taal der allahsquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vuurwerk is gevaarlijk en de staat beschermt ons door het maar te verbieden. Voetbal levert rellen op en ik vind dat de staat de zogenaamde voetballiefhebbers moet beschermen en voetbal compleet verbieden. Of alle voetballers op een openbaar veld zetten met een groot scherm. Gaan ze daar maar voetbal kijken.
Is voetbal kijken een hobby? Dat voetbal zelf een hobby is kan ik begrijpen, maar die zetten ze dan ook al met ze allen op een veld. Nu alleen de liefhebbers nog.quote:
Wallah iek zwehr ut!quote:
Uhu, ik weetsch!quote:
He stole my line...quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]!
Hebben jullie ook iets tegen trillende oogleden?
Oke dan formuleer ik het anders.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:45 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Is voetbal kijken een hobby? Dat voetbal zelf een hobby is kan ik begrijpen, maar die zetten ze dan ook al met ze allen op een veld. Nu alleen de liefhebbers nog.
Dat zal je bij 50% van de mensen die hier posten vies tegen vallenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:48 schreef Johan. het volgende:
Postniveau is hier net zo hoog als het verrichte werk van jullie volgens mij.
hey ik heb sport1. kom de deur niet uitquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hear hearquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat zal je bij 50% van de mensen die hier posten vies tegen vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |