Wij ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee zeker nietIedereen stoer een voetbaltoernooi... wij hadden een korfbal toernooi
mja dat wordt dus niet kopen voor WL! \quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
@draculettetje, trusten
@WL, en dan komt er ook een Red Steel 2 aan
precies, verschillende transferacties op het internationale front en al dat gelulquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik kijk ook geen korfbal hoor ff voor de record. Moet je je eens voorstellen dat ze 3 uur gaan lullen over korfbal na een korfbalwedstrijd op TV... daarna komt voetbal even in een korte samenvatting.
En dan met de besturing van dat koetje rijden met Wiiplay zeker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mja dat wordt dus niet kopen voor WL! \
ik zou willen dat ze f-zero zouden maken
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja dat wordt dus niet kopen voor WL! \
ik zou willen dat ze f-zero zouden maken
die heb ik gelukkig nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:45 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
En dan met de besturing van dat koetje rijden met Wiiplay zeker.Jezus, dat is pas echt gaaaaaar!
Aspirine!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Lynx666 het volgende:
Hoofdpijn.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Lynx666 het volgende:
Hoofdpijn.
Persoonlijk vind ik die geeneens zo gaar qua bestuuringquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik gelukkig nog nooit gespeeld
Gelukkig HOEF je het ook niet te kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Wij ook.
Ik kijk ook geen korfbal hoor ff voor de record. Moet je je eens voorstellen dat ze 3 uur gaan lullen over korfbal na een korfbalwedstrijd op TV... daarna komt voetbal even in een korte samenvatting.
tenzij hij een vriendin heeft die het op prijs stelt om wel te kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig HOEF je het ook niet te kijkenNet als voetbal
Ik heb nog staan voor jou:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
rest van de dag geen reet te doen
optie 5:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb nog staan voor jou:
- Een half verslag
- Processchema
- Offerte
- Invoerwerk
Wat wil je doen
2,5 uurquote:
wel voor Crazy-Mquote:
Succes dan maar alvastquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Word een latertje voor me op de zaak en vanavond thuis
voor jou jahquote:
ik weetquote:
Vuurwerk is gevaarlijk en de staat beschermt ons door het maar te verbieden. Voetbal levert rellen op en ik vind dat de staat de zogenaamde voetballiefhebbers moet beschermen en voetbal compleet verbieden. Of alle voetballers op een openbaar veld zetten met een groot scherm. Gaan ze daar maar voetbal kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
Gelukkig HOEF je het ook niet te kijkenNet als voetbal
Understatementquote:
jij begreip?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vuurwerk is gevaarlijk en de staat beschermt ons door het maar te verbieden. Voetbal levert rellen op en ik vind dat de staat de zogenaamde voetballiefhebbers moet beschermen en voetbal compleet verbieden. Of alle voetballers op een openbaar veld zetten met een groot scherm. Gaan ze daar maar voetbal kijken.
Jeweets!quote:
Beetje maarquote:
niet spot met taal der allahsquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vuurwerk is gevaarlijk en de staat beschermt ons door het maar te verbieden. Voetbal levert rellen op en ik vind dat de staat de zogenaamde voetballiefhebbers moet beschermen en voetbal compleet verbieden. Of alle voetballers op een openbaar veld zetten met een groot scherm. Gaan ze daar maar voetbal kijken.
Is voetbal kijken een hobby? Dat voetbal zelf een hobby is kan ik begrijpen, maar die zetten ze dan ook al met ze allen op een veld. Nu alleen de liefhebbers nog.quote:
Wallah iek zwehr ut!quote:
Uhu, ik weetsch!quote:
He stole my line...quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]!
Hebben jullie ook iets tegen trillende oogleden?
Oke dan formuleer ik het anders.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:45 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Is voetbal kijken een hobby? Dat voetbal zelf een hobby is kan ik begrijpen, maar die zetten ze dan ook al met ze allen op een veld. Nu alleen de liefhebbers nog.
Dat zal je bij 50% van de mensen die hier posten vies tegen vallenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:48 schreef Johan. het volgende:
Postniveau is hier net zo hoog als het verrichte werk van jullie volgens mij.
hey ik heb sport1. kom de deur niet uitquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hear hearquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat zal je bij 50% van de mensen die hier posten vies tegen vallen
Sorryquote:
Ik vergeef het jequote:
Fijn dank uquote:
Naast mijn werk spendeer ik veel tijd gezellig met mijn vriendin samen. Daarnaast beetje gamen en levels ontwerpen, gitaar spelen, hmm... (voetbal verafschuwen..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Oke dan formuleer ik het anders.
Wat vind jij leuk om te doen zoals ik het volgen van voetbal leuk vindt en dus 95% van alle wedstrijden bezoek.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Natuurlijk
[afbeelding]
Works like a charm [afbeelding]
Zei de man die zich hier op Fok had aangemeld omdat hij niks te doen had op het werkquote:
Gamenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:56 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Naast mijn werk spendeer ik veel tijd gezellig met mijn vriendin samen. Daarnaast beetje gamen en levels ontwerpen, gitaar spelen, hmm... (voetbal verafschuwen..) Af en toe filmpie, chillen bij met vrienden, poolen, baco'tje gloeken, dingen die je doet in je dagelijks leven zeg maar.
Bril?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
en ook iets tegen lenzen die zeer doen ?
Lenzen uitdoenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
Ze uit je ogen halen ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
precies, geen onvertogen woord over korfbal heh!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Gamen![]()
Gitaar![]()
Zo kan iedereen elkaar's dingen gaan lopen afzeiken maarja laat de voetballiefhebbers lekker voetbal kijken en volgen en jij je eigen ding doen
Ik zeik jouw ding niet af. Ik zeik over de overvloed aan voetbal om ons heen waar je elke dag weer ongevraagd mee geconfronteerd word. Jij hebt geen last van mijn gamen of gitaar spelen (tenzij je naast me woont). Verder mag jij gewoon lekker van voetbal houden hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:00 schreef lynda het volgende:
Gamen![]()
Gitaar![]()
Zo kan iedereen elkaar's dingen gaan lopen afzeiken maarja laat de voetballiefhebbers lekker voetbal kijken en volgen en jij je eigen ding doen
6 jaar gehadquote:
quote:
quote:
de prijs ....quote:
Komen we toch weer bij die ducktape uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
maar is niet echt de lens, maar ooglid er net boven
Ooglid correctie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Zie ik niks
of jah ... wel iets maar toch
maar is niet echt de lens, maar ooglid er net boven
sorry ik heb echt geen idee wat dat kost. maar jij hebt het er dus neit voor over ?quote:
Jij bent in een Winkel aan het Fokken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:07 schreef Joydesign het volgende:... in je winkel werken en dan na super drukke december maand... de super saaie januari maand ingaan... Alles opnieuw ingedeeld... Alles netjes... en daar sta je dan
![]()
Strak lekker op huis aan
zal ev en opzoeken ...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ik heb echt geen idee wat dat kost. maar jij hebt het er dus neit voor over ?
^^ schop de rest gewoon lekker aan het werkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent in een Winkel aan het Fokken?
Precies voor mij de reden dat ik ontslag heb genomen en pas daarna iets nieuws ben gaan zoeken. Hield het niet meer uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:07 schreef Joydesign het volgende:... in je winkel werken en dan na super drukke december maand... de super saaie januari maand ingaan... Alles opnieuw ingedeeld... Alles netjes... en daar sta je dan
![]()
dus 2 ogen is 1200 euroquote:Prijs
Laser oogcorrectie vanaf ¤ 595 per oog
Bij Optical Express, beginnen de prijzen voor Oog Laser Behandelingen al vanaf slechts
¤ 595 per oog. Voor een exacte prijs kunt u een afspraak maken voor een gratis en geheel vrijblijvend vooronderzoek. Hierna zal dan de basisprijs aan u worden medegedeeld. Voor een eventueele Wavefront behandeling geldt een toeslag op de prijs van de standaard behandeling van ¤ 250,- per oog.
Dus boek nu een gratis vooronderzoek om te kijken of u ook een geschikte kandidaat bent.
ja maar dan nogquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:13 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja das idd prijzig. Maarja het zijn wel je ogen die je elke dag de hele dag gebruikt.
Lenzen had ie toch alquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:19 schreef Johan. het volgende:
En de kans op fouten is ook niet uitgesloten met ooglaseren..
daarom,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:19 schreef Johan. het volgende:
En de kans op fouten is ook niet uitgesloten met ooglaseren..
1 investering voor de rest van je leven...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dan nog
is wel ongeveer maand salaris
ligt eraan of het lukt jah of neequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
1 investering voor de rest van je leven...
ach, lenzen bevalt me uitstekendquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ik had het er ieder geval voor over gehad. vind 1200 euro niet zoveel eigelijk. ken meerdere mensen die dat ook hebben gedaan, en die zijn uiterst tevreden.
over dat misgaan schijnt reuze mee te vallen trouwens
Chickies!! Jeweets ouwe!quote:
ik snap hem nietquote:
mja risicos bestaan. die moet je durven nemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:36 schreef Sgele het volgende:
Collega van mij heeft het ook laten doen, en die is heel tevreden... Maar goed, er is altijd een risico natuurlijk
nee want het is een haan op de fotoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dat die 1200 Euro helemaal het probleem niet is. Je bent gewoon een beetje CHICKEN!
Inderdaad, Risico's zijn er om genomen te wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja risicos bestaan. die moet je durven nemen.
gvd! nu geloof ik dat ik een oogcorrectie nodig heb!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee want het is een haan op de foto
(die hanenkam op zijn kop)
dat is een hondquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
Een kip heeft ook een kammetje hoor. Hij is niet zo groot als bij een haan maar toch.
[ afbeelding ]
Haan.
een kaalgeplukte sumoworstelaar (kijk naar houding hoe staatquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
oke wat is dit dan ? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |