Moet iets testen... ligt de server er weer uitquote:Op maandag 7 januari 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
ook weer lekker gegeten en gerookt, dus ik mag er ook weer even tegenaan...
Ben met een lastig probleem bezig, dan wel de hele middag duren hahaha
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hoor [afbeelding] welkom [afbeelding]
[afbeelding]
Stoer!! Jaloers isquote:Op maandag 7 januari 2008 13:15 schreef Seventees het volgende:
Ik leef nog
Vanaf donderdag een weekje afwezig.
Boyfriend en ik gaan naar Londen!
*Brits accent oefent*
vliegtuig of met de boot ?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:15 schreef Seventees het volgende:
Ik leef nog
Vanaf donderdag een weekje afwezig.
Boyfriend en ik gaan naar Londen!
*Brits accent oefent*
LOLquote:Op maandag 7 januari 2008 13:20 schreef BOYS1985 het volgende:
Baas:Hoi
Jij:Hoi
Baas kijk op schermt: Geen reet te doen op je werk deel 116???![]()
Jij:![]()
![]()
![]()
![]()
Baas:![]()
[ afbeelding ]
Een lachend poppetjequote:Op maandag 7 januari 2008 13:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat wat ik erin zag vond ik lollig.
quote:
Gaat nog wat worden deze weekquote:Op maandag 7 januari 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]goed begin voor de maandag dus
hopelijk gaat deze week net zo snel als mn vakantiequote:
Shit, 't is pas maandagquote:Op maandag 7 januari 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[afbeelding] goed begin voor de maandag dus [afbeelding]
De vakantie had juist langer mogen durenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk gaat deze week net zo snel als mn vakantie
ja mijn ideequote:Op maandag 7 januari 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De vakantie had juist langer mogen duren
Heeel stoerquote:
Vliegtuigquote:
hahaha met fotocamera en hawaiishirt?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeel stoer
* Seventees gaat ontzettend de toerist uithangen
Nee daarom, niks aan te doen en op naar de volgende vakantiequote:Op maandag 7 januari 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja mijn ideemaja tis neit anders hehe
fotocamera is zo chineesquote:Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hahaha met fotocamera en hawaiishirt?
http://www.maskworld.com/(...)tourist-fat-suit.jpgquote:Op maandag 7 januari 2008 13:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeel stoer
* Seventees gaat ontzettend de toerist uithangen
Fototoestel om de nek, en overal "Oeh!" en "Ahhh" op zeggen?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeel stoer [afbeelding]
* ]Seventees gaat ontzettend de toerist uithangen [afbeelding
Haha geweldigquote:Op maandag 7 januari 2008 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fotocamera is zo chineesJapans dus
dan film camera
Twee camera's (quote:Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hahaha met fotocamera en hawaiishirt?
OMGquote:Op maandag 7 januari 2008 13:58 schreef lynda het volgende:
[..]
http://www.maskworld.com/(...)tourist-fat-suit.jpg
op deze manier?
Wat voor gaan er mee?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Twee camera's (), maar geen Hawaiishirt
Veel te koud voor een hawaiishirt
In ons steenkolen-Engels en met plattegrond in de hand, aan een willekeurige Engelsman vragen waar Harrods is, terwijl we ervoor blijken te staanquote:Op maandag 7 januari 2008 14:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Fototoestel om de nek, en overal "Oeh!" en "Ahhh" op zeggen? [ afbeelding ].
Mijn simpele camera, en de camera van mijn schoonvader (een erg goede, zo heb ik me laten vertellen)quote:
En natuurlijk een echte Pint halen hequote:Op maandag 7 januari 2008 14:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
In ons steenkolen-Engels en met plattegrond in de hand, aan een willekeurige Engelsman vragen waar Harrods is, terwijl we ervoor blijken te staan
Mooie omgevingsfoto's dusquote:Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn simpele camera, en de camera van mijn schoonvader (een erg goede, zo heb ik me laten vertellen)
Dus hij is Chandler?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:22 schreef Seventees het volgende:
London, Baby!! [afbeelding]
Mijn vriend heeft al laten weten dat als ik zo'n Joey-in-londen-hoed op ga zetten, ik me de rest van de dag maar alleen moet vermaken [afbeelding]
En natuurlijk even in je Arsenal shirt, Stamford Bridge binnenlopen... succes gegarandeerdquote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dus hij is Chandler? [ afbeelding ]
Vergeet je 3d-plattegrond niet.
Arsenalquote:Op maandag 7 januari 2008 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En natuurlijk even in je Arsenal shirt, Stamford Bridge binnenlopen... succes gegarandeerd
Dat bedoel ik, Robin van Persiequote:
Dat heb ik al vaker van mensen vernomen ja, dat London redelijk prijzig te noemen is.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:36 schreef Seventees het volgende:
Rode bussen, check
Pintje, check,
In Arsenalshirt Stamford Bridge binnenlopen, uhhh... we'll see
Londen is duur, zeg
Gelukkig zijn de musea gratis
Die neem ik mee naar huis als aandenkenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dus hij is Chandler? [ afbeelding ]
Vergeet je 3d-plattegrond niet.
Nog 10 minutenquote:
Zo'n prijs en dan dit erin duwenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm vind net een leuke pc voor mijbeetje duur alleen http://www.plushdepartmen(...)E-MATWHITEGREEN.html
mja 4gb geheugen kost maar 69 euro: )quote:Op maandag 7 januari 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n prijs en dan dit erin duwen
Harddisk: 500 Gigabyte with very fast SATA II interface.
Memory: 2048MB highend Dual Channel RAM 800MHz dualchannel.
MehDat had dan wel wat beter gemogen
Oh dus hij is wel uit te breiden naar smaakquote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja 4gb geheugen kost maar 69 euro: )
Beetje jammer van die videokaartquote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm vind net een leuke pc voor mijbeetje duur alleen http://www.plushdepartmen(...)E-MATWHITEGREEN.html
Dan heb je wel heeeul erg low budget geheugenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja 4gb geheugen kost maar 69 euro: )
geil geheugen. das toch niet zo low budget ?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan heb je wel heeeul erg low budget geheugen
Dan heb jij zeker op alternate gekeken!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geil geheugen. das toch niet zo low budget ?
ik bedoel het merk geil heh, voordat jullie denken wtf enzo
zie link hierbovenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker op alternate gekeken!
Onze posts waren in de zelfde minuut hequote:
Had ik toch gelijkquote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan trouwens weer 1gb gaan rma en. hij bleek toch verrot te zijn.
mja idd.quote:
dan kan een pc toch nog geil zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Onze posts waren in de zelfde minuut he
Ik ken dan merk helemaal niet hahaha
wel geinig, dan heb je echt GEIL geheugen
De vage wereld die "pc" heet hequote:Op maandag 7 januari 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja idd.vage zooi hoor. want die testen die je kan gebruiken wijzen echt helemaal niets uit. totdat de stick echt niet meer werkt
mja das echt typisch voor een watergekoeld systeem , die vet overgeclocked isquote:
Mijn pc is op lucht al aardig opweg, maar zoveel geld voor geheugen, NFW!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja das echt typisch voor een watergekoeld systeem , die vet overgeclocked istering wat een koelers
zo das aardig lekker jaquote:Op maandag 7 januari 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn pc is op lucht al aardig opweg, maar zoveel geld voor geheugen, NFW!
(3.0 -> 3.85 op lucht)
Jij ook Wit lichtstraaltje.quote:
ik doe dat tm de 3e week van januariquote:Op maandag 7 januari 2008 16:02 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Jij ook Wit lichtstraaltje.En de rest trouwens ook.
(ist niet te laat voor beste wensen of doen jullie dat na 2 weken ook nog?)
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:05 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik hou er bij dag 3 al mee op.
Kut steam indentifing steam ticket gelul..
oh ja dat meen je niet ? hoe kunnen ze dat nou hacken ?? en is daar een manier voor om tegen te gaan ??quote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik speel veel TF2 de laatste tijd. Oh en me steam accout was gehijacked. Dus ik moet je weer ff toevoegen aangezien me lijst leeg was.
Ik heb geen flauw idee. Ik had zondag nog gespeeld en toen ik dinsag steam weer opstarte toen kon ik niet meer inloggen. Als ik mijn password probeerde te retreiven zei steam dat mijn email adres niet bekend was. Dus mailtje naar steam gestuurd en die zeiden dat ie gehijacked was. Binnen 2 dagen hadden ze me account gereset en kon ik er weer op. Alleen me friends list was leeg.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja dat meen je niet ? hoe kunnen ze dat nou hacken ?? en is daar een manier voor om tegen te gaan ??
Op mijn CPU hangt ook meer dan een halve kilo koper hoor,quote:Op maandag 7 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo das aardig lekker jaik zit zelf van 2.66 naar 2.9 geloof ik.
maar kan echt neit hoger. zit nu op 10% en als ik hoger ga wordt het gewoon te warm. komt gewoon door die videokaarten.
Steam heeft dat bij mij ook wel eens geflikt, alleen was ik net op tijd om mijn eigen wachtwoord te resetten (ze hadden de tijd nog niet om mijn mail account aan te passen), secret vraag en antwoord aangepast, en kon weer verder...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik had zondag nog gespeeld en toen ik dinsag steam weer opstarte toen kon ik niet meer inloggen. Als ik mijn password probeerde te retreiven zei steam dat mijn email adres niet bekend was. Dus mailtje naar steam gestuurd en die zeiden dat ie gehijacked was. Binnen 2 dagen hadden ze me account gereset en kon ik er weer op. Alleen me friends list was leeg.
oh blij om te horen dat ze het toch nog voor je konden fixenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik had zondag nog gespeeld en toen ik dinsag steam weer opstarte toen kon ik niet meer inloggen. Als ik mijn password probeerde te retreiven zei steam dat mijn email adres niet bekend was. Dus mailtje naar steam gestuurd en die zeiden dat ie gehijacked was. Binnen 2 dagen hadden ze me account gereset en kon ik er weer op. Alleen me friends list was leeg.
sorry kan het plaatje niet zien, is geblocked.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op mijn CPU hangt ook meer dan een halve kilo koper hoor,
en deze cooler is zo groot, hij komt zowat tegen mijn gast aan hahaha
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan is mijne volgens mij wat groter
Ja idd, was ff kut. Wil je gaan spelen heb je die shit. Maarja eind goed al goed.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh blij om te horen dat ze het toch nog voor je konden fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |