hopelijk gaat deze week net zo snel als mn vakantiequote:
Shit, 't is pas maandagquote:Op maandag 7 januari 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[afbeelding] goed begin voor de maandag dus [afbeelding]
De vakantie had juist langer mogen durenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk gaat deze week net zo snel als mn vakantie
ja mijn ideequote:Op maandag 7 januari 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De vakantie had juist langer mogen duren
Heeel stoerquote:
Vliegtuigquote:
hahaha met fotocamera en hawaiishirt?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeel stoer
* Seventees gaat ontzettend de toerist uithangen
Nee daarom, niks aan te doen en op naar de volgende vakantiequote:Op maandag 7 januari 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja mijn ideemaja tis neit anders hehe
fotocamera is zo chineesquote:Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hahaha met fotocamera en hawaiishirt?
http://www.maskworld.com/(...)tourist-fat-suit.jpgquote:Op maandag 7 januari 2008 13:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeel stoer
* Seventees gaat ontzettend de toerist uithangen
Fototoestel om de nek, en overal "Oeh!" en "Ahhh" op zeggen?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeel stoer [afbeelding]
* ]Seventees gaat ontzettend de toerist uithangen [afbeelding
Haha geweldigquote:Op maandag 7 januari 2008 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fotocamera is zo chineesJapans dus
dan film camera
Twee camera's (quote:Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hahaha met fotocamera en hawaiishirt?
OMGquote:Op maandag 7 januari 2008 13:58 schreef lynda het volgende:
[..]
http://www.maskworld.com/(...)tourist-fat-suit.jpg
op deze manier?
Wat voor gaan er mee?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Twee camera's (), maar geen Hawaiishirt
Veel te koud voor een hawaiishirt
In ons steenkolen-Engels en met plattegrond in de hand, aan een willekeurige Engelsman vragen waar Harrods is, terwijl we ervoor blijken te staanquote:Op maandag 7 januari 2008 14:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Fototoestel om de nek, en overal "Oeh!" en "Ahhh" op zeggen? [ afbeelding ].
Mijn simpele camera, en de camera van mijn schoonvader (een erg goede, zo heb ik me laten vertellen)quote:
En natuurlijk een echte Pint halen hequote:Op maandag 7 januari 2008 14:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
In ons steenkolen-Engels en met plattegrond in de hand, aan een willekeurige Engelsman vragen waar Harrods is, terwijl we ervoor blijken te staan
Mooie omgevingsfoto's dusquote:Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn simpele camera, en de camera van mijn schoonvader (een erg goede, zo heb ik me laten vertellen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |