2007 is weer bijna ten einde, nadat ik voor dit jaar het laatste kleine pmetje naar diertjuh heb gestuurd nu even een bericht hier voor alle vaste GRTDOJW posters die ik heb leren kennen in hier

Als je er niet tussen staat niet getreurt maar dan ken ik je niet lang genoeg voor een persoonlijke note

2007 het jaar waar ik in deze topic reeks ben begonnen te praten. Ondanks de vele in de OP zijn er toch een aantal vaste posters, elk met hun eigen karakter. Bij elke een kort verhaal
(omdat ik me toch nog verveel)Lang over nagedacht over met wie ik zou beginnen, eigenlijk zijn jullie het allemaal waard maar ik begin toch bij diertjuh.
diertjuh,
ik heb je al een lange pm gestuurd dus dit bericht zal iets korter zijn. Door deze topic reeks ben ik jou tegen gekomen op dit drukke forum. Hoewel veel mensen hier poste groeide we toch een beetje naar elkaar wat uiteindelijk tot een knettergek duo heeft gevormd. Samen houden we de gezellige sfeer er hier goed in. Natuurlijk mede dankzij de rest maar zonder ons 2 bij elkaar is het toch anders. Het komende jaar is afwachten wat brengt en kijken of ik hier weer veel aanwezig kan zijn. In elk geval schuilt er in het gekke meisje een klein en lief hartje. Als je tenminste jou goed leert kennen kom je er van zelf achter dat je toch een lieverd ben. Hoewel lynda al een aantal delen terug riep over "love is in the air" en we beide nee zeggen hebben we alsnog een goede vriendschap opgebouwd hier. Komend jaar zullen we tenminste weer veel lachen via de msn, sms, hyve of pm. Het blijft afwachten of we tijd overhouden voor de GRTDOJW reeks.
Voor nu, genoeg over jou, je pm is al langer geworden dan de bedoeling was

Een fijne jaar wisseling mocht je deze nog voor 0:00 lezen en anders de beste wensen.

De kop is er af en we gaan door met de volgende persoon.
De volgende 2 achtereen volgende personen zijn een stelletje maar verdienen beide een aparte note

te beginnen met de man (omdat we net een vrouw hadden

)
Dr.DroxzAls rustige poster begonnen maar ontaarde zich plotseling tot een dichter. Toen ik het voor de eerste keer las kwam ik niet meer bij en op het werk keken ze me dan ook raar aan. Een kleine dichter in het GRTDOJW topic hield er de rijm in

Samen zag je Lynda vaak op station Y om tijd X alwaar ze de koude handen onder je trui stopte (naar eigen zeggen) Het liefdeskoppel van GRTDOJW Dr.Droxz en lynda. Een mooie stel

Het rijmen dat zette jou in de OP van de GRTDOJW reeks. Een plaats die je tot op heden mag bezitten

Een fijne jaarwisseling en de beste wensen

Door na de 2de persoon in het stel:
LyndaNog steeds weet ik niet wat ik over je moet denken

Je hebt het vaak over je koude handen en over je lieftalige station waar je Dr.Droxz ontmoet door de weeks. Altijd kwam je weer op een gekke manier uit de hoek, en zeker toen je zei "love is in the air" wist ik het: ik had met de dorpsgek te maken. De laatste tijd lijkt dat wat minder te zijn doordat ik nogal actief bezig ben en de gekste dingen versier. Hoewel je eerst vond dat ik weer verliefd moest worden (lees paar reeksen terug) blijf ik voorlopig bij het feit dat ik ff niet meer verliefd wordt. (al is er een zeker persoon in dit forum waar ik wel verliefd op kan worden). Spoedig nadat ik hier kwam en diertjuh mij in haar hyves had toegevoegd vond jij ook mijn hyves. Daar begon jij ook gelijk je stem te laten horen en al spoedig stroomde de krabbels binnen, nu je ook op msn zit zal ik helaas geen rust meer hebben.
Alsnog: Een fijne jaarwisseling en de beste wensen.
draculettetjeIk kende je al via de Tilburg reeks, maar nu zit je ook al hier te spammen. Sommige mensen blijven me achtervolgen op fok en op hyves. Je vertelde ons over de wii-ende(nominatie nieuwe woord?) kinderen en vaders. Ook op jou werk was geen fuck te doen

Hopende dat je hier vaak komt in het komende jaar.
Fijne jaarwisseling en de beste wensen.
Mijn denk tank en fantasie tank begint aardig leeg te raken, maar toch komt er nog iemand langs.
Onze
BrandxNadat ik een aantal goede morgen topics vol had gespamt volgde je mij naar dit topic. Ook hier bleef je plakken en op je plaatje in de OP na ben je alweer een vaste inboedel geworden. Hoewel ik het je nooit zal vergeven dat je vanmorgen mijn topic op slot hebt gedaan (deel 113) wens ik je toch nog een aantal fijne mod periodes:)
Met je Kia Ora zat je altijd in het goede morgen, en met de rest van je aanwezigheid op dit forum zat je veel hier.
Fijne jaarwisseling, de beste wensen en nog vele Kia Ora's toegewenst.
SgeleJe nickname zegt genoeg, voor onze rijmer werd je naam gekozen voor zijn rijm, hoewel hij het niet tof vond dat je echt een oog afwijking had zat jij er niet mee. Als je op je werk net zo hard werkt, als dat je hier typt kom je in elk geval nog een heel eind
Fijne Jaarwisseling en de beste wensen.
DylanesqueDylatje.... iemand die we de afgelopen tijd hebben moeten missen maar langzaam weer terug komt. Je kletste met iedereen mee het afgelopen jaar en het was de laatste tijd dan ook een gemis. Waag het niet nog eens om ons het komende jaar zo in de steek te laten.
Fijne jaarwisseling en de beste wensen.
Over Friday12, SmOkeZ, Whitelightning en DeToxic heb ik niet veel te lullen maar alsnog wens ik hun een fijne jaarwisseling en de beste wensen

Vanuit een donkere brabant waar het vuurwerk al knalt, de eerste fles champagne al leeg is, wens ik u allen een te gek 2008

Pas op uw ledematen en tot volgend jaar