quote:Op maandag 7 januari 2008 16:05 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik hou er bij dag 3 al mee op.
Kut steam indentifing steam ticket gelul..

oh ja dat meen je niet ? hoe kunnen ze dat nou hacken ?? en is daar een manier voor om tegen te gaan ??quote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik speel veel TF2 de laatste tijd. Oh en me steam accout was gehijacked. Dus ik moet je weer ff toevoegen aangezien me lijst leeg was.

Ik heb geen flauw idee. Ik had zondag nog gespeeld en toen ik dinsag steam weer opstarte toen kon ik niet meer inloggen. Als ik mijn password probeerde te retreiven zei steam dat mijn email adres niet bekend was. Dus mailtje naar steam gestuurd en die zeiden dat ie gehijacked was. Binnen 2 dagen hadden ze me account gereset en kon ik er weer op. Alleen me friends list was leeg.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja dat meen je niet ? hoe kunnen ze dat nou hacken ?? en is daar een manier voor om tegen te gaan ??

Op mijn CPU hangt ook meer dan een halve kilo koper hoor,quote:Op maandag 7 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo das aardig lekker jaik zit zelf van 2.66 naar 2.9 geloof ik.
maar kan echt neit hoger. zit nu op 10% en als ik hoger ga wordt het gewoon te warm. komt gewoon door die videokaarten.

Steam heeft dat bij mij ook wel eens geflikt, alleen was ik net op tijd om mijn eigen wachtwoord te resetten (ze hadden de tijd nog niet om mijn mail account aan te passen), secret vraag en antwoord aangepast, en kon weer verder...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik had zondag nog gespeeld en toen ik dinsag steam weer opstarte toen kon ik niet meer inloggen. Als ik mijn password probeerde te retreiven zei steam dat mijn email adres niet bekend was. Dus mailtje naar steam gestuurd en die zeiden dat ie gehijacked was. Binnen 2 dagen hadden ze me account gereset en kon ik er weer op. Alleen me friends list was leeg.

oh blij om te horen dat ze het toch nog voor je konden fixenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik had zondag nog gespeeld en toen ik dinsag steam weer opstarte toen kon ik niet meer inloggen. Als ik mijn password probeerde te retreiven zei steam dat mijn email adres niet bekend was. Dus mailtje naar steam gestuurd en die zeiden dat ie gehijacked was. Binnen 2 dagen hadden ze me account gereset en kon ik er weer op. Alleen me friends list was leeg.

sorry kan het plaatje niet zien, is geblocked.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op mijn CPU hangt ook meer dan een halve kilo koper hoor,
en deze cooler is zo groot, hij komt zowat tegen mijn gast aan hahaha
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan is mijne volgens mij wat groter

Ja idd, was ff kut. Wil je gaan spelen heb je die shit. Maarja eind goed al goed.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh blij om te horen dat ze het toch nog voor je konden fixen

zoiets had ik dus eerst ook, maar omdat hij passief gekoeld wordt bleef hij gewoon heet. en de fan paste er niet op, omdat de video kaart en de kast in de weg zat.quote:

In deze cooler zit dus wel een fan hequote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoiets had ik dus eerst ook, maar omdat hij passief gekoeld wordt bleef hij gewoon heet. en de fan paste er niet op, omdat de video kaart en de kast in de weg zat.dus heb een andere moeten kopen teon

het stikt van de koelersquote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja idd, was ff kut. Wil je gaan spelen heb je die shit. Maarja eind goed al goed.
In mijn werkstation zit trouwens ook een aardige koeler.
(ff foto gemaakt)
[ afbeelding ]

ahh nicequote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In deze cooler zit dus wel een fan he![]()
(met fancontroller)

Nee valt reuze mee. Die SAS harddisk maakt de meeste herrie. Dat ding is net een koffie molen zo hard prutteld ie. Mijn oude AMD3000+ maakt meer herrie met waterkoeling en al.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het stikt van de koelersmaakt dat ding geen herrie ?

ja hd kunnen aardige herrie maken. maat van me heeft dat ook , en idd net een expressoapparaat. zeker als hij net aangaat. en ik maar denken, waar blijft ie nou met de koffiequote:Op maandag 7 januari 2008 16:24 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee. Die SAS harddisk maakt de meeste herrie. Dat ding is net een koffie molen zo hard prutteld ie. Mijn oude AMD3000+ maakt meer herrie met waterkoeling en al.

Uit mijn hoofd een 6850 (3.0 gig)quote:Op maandag 7 januari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahh nicekzie hem helemaal niet zitten nl
welke processor heb je trouwens ?? 6800 ?

mja ik moet een snellere cpu eigelijk hebben voor crysisquote:

ja iddquote:Op maandag 7 januari 2008 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
zo, even de dag doorgekomen met nieuws berichten enzo lezen
leuk beeldschermpje WL

Wij zitten ook de hele dag op de zelfde site's he! wilde deze net postenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
fucking alienware weer hoor![]()
[ afbeelding ]
2880 x 900

ik ben helmaal verslaafd aan crysis tweaken. andere configs enzo. en die single player maps zijn echt super , moet je die kueste of zoiets maar s downloaden. echt fucking mooi gewoonquote:Op maandag 7 januari 2008 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
crysis ... vind hem niet echt super (nu ik stranglehold kan spelen)

whehequote:Op maandag 7 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zitten ook de hele dag op de zelfde site's he! wilde deze net posten

mja, omgeving ziet er wel mooi uit.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben helmaal verslaafd aan crysis tweaken. andere configs enzo. en die single player maps zijn echt super , moet je die kueste of zoiets maar s downloaden. echt fucking mooi gewoon

Hoe bedoel je tweaken, waarvoor? En heb je een link van die andere shizzle?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben helmaal verslaafd aan crysis tweaken. andere configs enzo. en die single player maps zijn echt super , moet je die kueste of zoiets maar s downloaden. echt fucking mooi gewoon

Dat stranglehold vind ik nou echt 3 keer nix. Beetje Max Payne style. Gaat snel vervelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, omgeving ziet er wel mooi uit.
alleen speelt niet lekekr vind ik.
voelt nogal on echt aan.
geef mij maar stranglehold![]()
alles kapot knallen wat je maar ziet

stranglehold speel je toch met een controller ? of tenmiste het is 3rd person zeg maarquote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, omgeving ziet er wel mooi uit.
alleen speelt niet lekekr vind ik.
voelt nogal on echt aan.
geef mij maar stranglehold![]()
alles kapot knallen wat je maar ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |