Ik vergeef het jequote:
Fijn dank uquote:
Naast mijn werk spendeer ik veel tijd gezellig met mijn vriendin samen. Daarnaast beetje gamen en levels ontwerpen, gitaar spelen, hmm... (voetbal verafschuwen..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Oke dan formuleer ik het anders.
Wat vind jij leuk om te doen zoals ik het volgen van voetbal leuk vindt en dus 95% van alle wedstrijden bezoek.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Natuurlijk
[afbeelding]
Works like a charm [afbeelding]
Zei de man die zich hier op Fok had aangemeld omdat hij niks te doen had op het werkquote:
Gamenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:56 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Naast mijn werk spendeer ik veel tijd gezellig met mijn vriendin samen. Daarnaast beetje gamen en levels ontwerpen, gitaar spelen, hmm... (voetbal verafschuwen..) Af en toe filmpie, chillen bij met vrienden, poolen, baco'tje gloeken, dingen die je doet in je dagelijks leven zeg maar.
Bril?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
en ook iets tegen lenzen die zeer doen ?
Lenzen uitdoenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
Ze uit je ogen halen ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
precies, geen onvertogen woord over korfbal heh!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Gamen![]()
Gitaar![]()
Zo kan iedereen elkaar's dingen gaan lopen afzeiken maarja laat de voetballiefhebbers lekker voetbal kijken en volgen en jij je eigen ding doen
Ik zeik jouw ding niet af. Ik zeik over de overvloed aan voetbal om ons heen waar je elke dag weer ongevraagd mee geconfronteerd word. Jij hebt geen last van mijn gamen of gitaar spelen (tenzij je naast me woont). Verder mag jij gewoon lekker van voetbal houden hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:00 schreef lynda het volgende:
Gamen![]()
Gitaar![]()
Zo kan iedereen elkaar's dingen gaan lopen afzeiken maarja laat de voetballiefhebbers lekker voetbal kijken en volgen en jij je eigen ding doen
6 jaar gehadquote:
quote:
quote:
de prijs ....quote:
Komen we toch weer bij die ducktape uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
maar is niet echt de lens, maar ooglid er net boven
Ooglid correctie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Zie ik niks
of jah ... wel iets maar toch
maar is niet echt de lens, maar ooglid er net boven
sorry ik heb echt geen idee wat dat kost. maar jij hebt het er dus neit voor over ?quote:
Jij bent in een Winkel aan het Fokken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:07 schreef Joydesign het volgende:... in je winkel werken en dan na super drukke december maand... de super saaie januari maand ingaan... Alles opnieuw ingedeeld... Alles netjes... en daar sta je dan
![]()
Strak lekker op huis aan
zal ev en opzoeken ...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ik heb echt geen idee wat dat kost. maar jij hebt het er dus neit voor over ?
^^ schop de rest gewoon lekker aan het werkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent in een Winkel aan het Fokken?
Precies voor mij de reden dat ik ontslag heb genomen en pas daarna iets nieuws ben gaan zoeken. Hield het niet meer uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:07 schreef Joydesign het volgende:... in je winkel werken en dan na super drukke december maand... de super saaie januari maand ingaan... Alles opnieuw ingedeeld... Alles netjes... en daar sta je dan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |