daarom,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:19 schreef Johan. het volgende:
En de kans op fouten is ook niet uitgesloten met ooglaseren..
1 investering voor de rest van je leven...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dan nog
is wel ongeveer maand salaris
ligt eraan of het lukt jah of neequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
1 investering voor de rest van je leven...
ach, lenzen bevalt me uitstekendquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ik had het er ieder geval voor over gehad. vind 1200 euro niet zoveel eigelijk. ken meerdere mensen die dat ook hebben gedaan, en die zijn uiterst tevreden.
over dat misgaan schijnt reuze mee te vallen trouwens
Chickies!! Jeweets ouwe!quote:
ik snap hem nietquote:
mja risicos bestaan. die moet je durven nemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:36 schreef Sgele het volgende:
Collega van mij heeft het ook laten doen, en die is heel tevreden... Maar goed, er is altijd een risico natuurlijk
nee want het is een haan op de fotoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dat die 1200 Euro helemaal het probleem niet is. Je bent gewoon een beetje CHICKEN!
Inderdaad, Risico's zijn er om genomen te wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja risicos bestaan. die moet je durven nemen.
gvd! nu geloof ik dat ik een oogcorrectie nodig heb!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee want het is een haan op de foto
(die hanenkam op zijn kop)
dat is een hondquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
Een kip heeft ook een kammetje hoor. Hij is niet zo groot als bij een haan maar toch.
[ afbeelding ]
Haan.
een kaalgeplukte sumoworstelaar (kijk naar houding hoe staatquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
oke wat is dit dan ? [ afbeelding ]
Van een kale kip kende nie plukke!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik denk familie van deze vrouw.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Ga ik je gewoon missen vandaagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Word een latertje voor me op de zaak en vanavond thuis
een sumoworstelaar met 1 tiet danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een kaalgeplukte sumoworstelaar (kijk naar houding hoe staat)
naast de eskimos gaan nu ook de bejaarden het nut van honden inzienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik denk familie van deze vrouw.
[ afbeelding ]
volgens mij staat de hond savonds andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik denk familie van deze vrouw.
[ afbeelding ]
die andere is eraf gevallenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een sumoworstelaar met 1 tiet dan
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij staat de hond savonds andersom![]()
Wat een baan zeg ....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, nog een half uurtje werken internetten, en dan weer richting huis
ik vanavond weer verder met jagged allience 2quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm crysis 1.1 patch is uit \0/
Volgens mij staat zij 's avonds andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij staat de hond savonds andersom![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Volgens mij staat zij 's avonds andersom
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb genoeg gedaan vandaag hoor, meer als jullie zo te lezenquote:
Hahaha te erg! (wel netjes gedaan trouwensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eerhm, ik ben hier nog nie zo heul lang..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan vandaag hoor, meer als jullie zo te lezen
Nee WL, niet gelijk je vaste pron pagina's bezoekenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahahnetjes
kom er net achter dat op dit moment niets geblocked wordt trowuens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |