mja risicos bestaan. die moet je durven nemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:36 schreef Sgele het volgende:
Collega van mij heeft het ook laten doen, en die is heel tevreden... Maar goed, er is altijd een risico natuurlijk
nee want het is een haan op de fotoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dat die 1200 Euro helemaal het probleem niet is. Je bent gewoon een beetje CHICKEN!
Inderdaad, Risico's zijn er om genomen te wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja risicos bestaan. die moet je durven nemen.
gvd! nu geloof ik dat ik een oogcorrectie nodig heb!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee want het is een haan op de foto
(die hanenkam op zijn kop)
dat is een hondquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
Een kip heeft ook een kammetje hoor. Hij is niet zo groot als bij een haan maar toch.
[ afbeelding ]
Haan.
een kaalgeplukte sumoworstelaar (kijk naar houding hoe staatquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
oke wat is dit dan ? [ afbeelding ]
Van een kale kip kende nie plukke!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik denk familie van deze vrouw.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Ga ik je gewoon missen vandaagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Word een latertje voor me op de zaak en vanavond thuis
een sumoworstelaar met 1 tiet danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een kaalgeplukte sumoworstelaar (kijk naar houding hoe staat)
naast de eskimos gaan nu ook de bejaarden het nut van honden inzienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik denk familie van deze vrouw.
[ afbeelding ]
volgens mij staat de hond savonds andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik denk familie van deze vrouw.
[ afbeelding ]
die andere is eraf gevallenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een sumoworstelaar met 1 tiet dan
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij staat de hond savonds andersom![]()
Wat een baan zeg ....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, nog een half uurtje werken internetten, en dan weer richting huis
ik vanavond weer verder met jagged allience 2quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm crysis 1.1 patch is uit \0/
Volgens mij staat zij 's avonds andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij staat de hond savonds andersom![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Volgens mij staat zij 's avonds andersom
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb genoeg gedaan vandaag hoor, meer als jullie zo te lezenquote:
Hahaha te erg! (wel netjes gedaan trouwensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eerhm, ik ben hier nog nie zo heul lang..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan vandaag hoor, meer als jullie zo te lezen
Nee WL, niet gelijk je vaste pron pagina's bezoekenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahahnetjes
kom er net achter dat op dit moment niets geblocked wordt trowuens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |